گیاهخواری سلامت زنان را به خطر انداخته است

[ad_1]

به گفته یک دانشمند، زنان جوانی که گوشت قرمز و لبنیات نمی خورند یا مصرف نمی کنند در معرض خطر کمبود ویتامین هستند که می تواند منجر به مشکلات سلامتی در آینده شود.

پروفسور ایان گاونز، مدیر موسسه غذا، تغذیه و سلامت در دانشگاه ریدینگ، در یک جلسه مقدماتی در اینجا گفت: نیمی از جوانان بین 11 تا 18 سال کمتر از مقدار توصیه شده آهن و منیزیم مصرف می کنند. . مرکز علم رسانه

وی افزود: یک چهارم زنان در این گروه سنی ید، کلسیم و روی بسیار کمی مصرف می کنند. پروفسور گوانز هشدار می‌دهد که زنان جوان بیشتر از مردان در معرض خطر کمبودهای تغذیه‌ای هستند، شاید به این دلیل که زنان «به چنین پیام‌هایی حساس‌تر هستند» و گوشت و محصولات لبنی چقدر برای محیط‌زیست مضر هستند.

در طی یک جلسه مقدماتی در مورد منابع پروتئین جایگزین، پروفسور زیونز گفت که اگرچه دلایل محیطی خوبی برای خوردن گوشت وجود دارد، اما حرکت به سمت یک رژیم غذایی گیاهی باید “با کمی احتیاط” انجام شود.

او هشدار داد: «ما در حال حاضر از بسیاری جهات وضعیت تغذیه‌ای بسیار ضعیفی داریم و در برخی موارد فکر نمی‌کنم برای مدت طولانی بدانیم چه اتفاقی خواهد افتاد.»

وی ادامه داد: نوجوانی برای رشد استخوان بسیار مهم است، اگر به این موضوع به درستی توجه نکنید، در بزرگسالی با مشکل بزرگی در سلامت استخوان مواجه خواهید شد و ممکن است به دلیل افزایش خطر شکستگی، امید به زندگی شما کاهش یابد.

داده های Finder نشان می دهد که 14٪ از بزرگسالان در بریتانیا (7.2 میلیون) در حال حاضر رژیم غذایی بدون گوشت دارند و 8.8 میلیون نفر در حال برنامه ریزی برای از دست دادن گوشت در سال جاری هستند.

گیاهخواری محبوب ترین رژیم غذایی بدون گوشت است که توسط حدود 3.3 میلیون بریتانیایی انتخاب شده است و پس از آن ماهی (2.4 میلیون) و رژیم های گیاهخواری قرار دارند. [رژیم غذایی گیاهی بدون هیچ‌گونه فرآورده حیوانی](1.6 میلیون نفر) مشهورترین هستند.

پروفسور گینز گفت: “مقایسه های بیشتری بین فواید گوشت و محصولات گیاهی لازم است تا ببینیم آیا گوشت و محصولات لبنی می توانند مواد مغذی مشابه محصولات حیوانی را تامین کنند.”

آنا مپسون، متخصص تغذیه در Goodness I Nutrition می‌گوید: «به‌ویژه دختران نوجوان به سطوح بالایی از آهن و کلسیم در رژیم غذایی خود نیاز دارند. اگر کمبود این مواد مغذی داشته باشند، ممکن است با افزایش سن دچار مشکلاتی مانند کم خونی و پوکی استخوان شوند.

در حالی که ممکن است یک رژیم گیاهخواری متوسط ​​داشته باشید، مپسون می گوید که برنامه ریزی زیادی لازم است تا بفهمیم چه غذاهایی در منابع گیاهی یافت نمی شوند و به جای آن چه مکمل هایی باید مصرف شوند.

به عنوان مثال، امگا 3 واقعاً در رژیم های غذایی گیاهی وجود ندارد، اما برای سلامت مغز بسیار مهم است. کودکان بین 11 تا 18 سال، مغزهایی را توسعه می دهند که نیاز به دو برابر (یکی از اسیدهای چرب امگا 3) دارند. ) برای حفظ آنها.

وی افزود: می توانید امگا 3 را از برخی محصولات گیاهی دریافت کنید، اما از آنجایی که آنها کوچک هستند، باید آنها را به درستی تبدیل کنید.

مکمل های دیگری که آنها برای گیاهخواران یا غیر گیاهخواران توصیه می کنند شامل ویتامین B12 و مولتی ویتامین است. وی از مردم خواست در صورت عدم اطلاع از نیازهای خود به متخصص تغذیه یا پزشک مجرب مراجعه کنند.

مپسون همچنین به گیاهخواران هشدار داد که گوشت های گیاهی را بدون افزودن انواع سبزیجات به رژیم غذایی خود جایگزین نکنند.

او می گوید: به جای غذاهای ناسالم، روی یک رژیم غذایی گیاهی خوب تمرکز کنید، زیرا مواد مغذی بیشتری دریافت می کنید. سوسیس گیاهی را با سوسیس معمولی جایگزین نکنید.

“تحقیقات نشان داده است که خوردن بیش از 30 غذای گیاهی مختلف در هفته برای سلامت روده شما بسیار مفید است، بنابراین اگر می خواهید گیاهخوار باشید، این را در نظر داشته باشید؛” مطمئن شوید.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما