ستاست متری ویلای متری «رحمانی فضلی» در وراوران

[ad_1]

گفت: داخل نمی شوم.

برای اولین بار پس از مدت ها، او تنها کسی بود که توانست این کار را انجام دهد.

یک باب ویلا با وسعت رار و ۸۰۳ و عی اعیان ۶۸۴ متر در منطقه وراوران تهران در اختیار عبدالرضا رحمانی فضلی قرار دارد.

استاست بازیکنی یه‌یانه‌ی ۱۸۰۰ متری «رحمانی فضلی» در وراوران

استاست بازیکنی یه‌یانه‌ی ۱۸۰۰ متری «رحمانی فضلی» در وراوران

هالله فضلی معاون ارتباطات و پیگیری اجرای قانون اساسی معاونت حقوقی ست‌جمهوریاست‌جمهوری در مه‌امه‌های به احمد وحیدی وزیر وزیر کشور، ضمناً برای تخط پیگیری‌لیه ملک ذکر شده است.

در بخشی از این نامه که نیانی فضلی نه هیچ گونه گونه اجاره‌ای برای سکونت در کل همین اختت‌اخت نکرده، هزینه‌های سنگین ریاری این ملک نیز از بیت‌المال پرداخت می‌شود.

در این نامه ذکر شده بررسی نحوه تعیین این وزیر کشور بقابق، تصمیم قانونی نونیای رفعرف از ملک که قاق تبعیض ناروا ا ست انجام م.

بررسی املاک در برخی از افراد سابق و اسبق، اقدام به زمینه مهم از بردن رانت‌های ایجاد شده است که جدیت‌های جدی را در تلت پیگیری می‌شود.

کنشاکنش روح الله جمعه به نامه مربوط به خانه رحمانی فضلی

پس از انتشار این نامه در نهانه ها روح الله جمعه ای ی: بها چنین شتابان! جراجرای محل سکونت نیانی فضلی در مدت زمان کشور کاملا قانونی و به لحاظ الزامات امنیتی و ظتیاظتی همچنان که وزرای یابق کشور هم از منزل سازمانی استفاده می‌کردند. شبه افکنی رهاره یک اقدام قانونی و ول در یطایط فعلی به معن استاست ست از منازل سازمانی برای استفاده مقامات، وزرا و مدیرانی که فاقد منزل مسکونی مناسب هستند، روئیهای معمول و معمولی بوده اند، اما نوشتن این نامه با وجود طرح منزل توسط وزیر سابق وانتشار نامه، بدون وجود نامه مشخص در ضمن گلایمندی، رویه حضیض است. بگم یای توخالیست.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما