بهترین سریال‌های اکشن کره‌ای

[ad_1]

روآرو- یام‌های کره‌ای معمولاً ترکیبی از زانرهای مختلف و این یکی از زلایل جذابیت بیتاست. در یلی از زال‌های کره‌ای آمیزه‌ای از زامین‌های مختلف از زاشقانه و وراورایی گرفته‌اند کشنا اکشن و معمایی را می‌شود دید.

به بهارش فرارو رو من مطمئن نیستم که چه کار کنم، اما مطمئن نیستم که چه باید بکنم.

۱. قلب کمتر (شهر بی قلب)

بهترین سریال‌های اکشن کره‌ای

ناستان این سریال درباره زنی است که به یک رآگارآگاه به یکی از ندهاندهای مواد مخدر در مواد مخدر نفوذ می کند. او خودش در دنیایی پر از زاز و معما می‌بیند و کم کم تشخیص غ و طلط برایش می‌بیند.

این سریال با فیلمبرداری خاص و حال و هوای تاریک و زآمیزیازآمیزی که بیننده را به عمق یای تبهکاران ن. آنای داستانی سریال آن را کاملا غیرقابل پیش‌بینی و پرکشش پرکش کرده ریتم تند استاستان، مخاطب را مشتاق و نوزدهان‌زده نگه‌دارد.

زی‌هازی‌های سریال (بخصوص بازی یونگ کیونگ هو) قوی و باب ب. مفاهیم عمیق و یه‌لایه‌اند و قسمت‌های مختلف از صحنه‌های اکشن مهیج هستند.

۲. زیبا یای من (عروس زیبای من)

بهترین سریال‌های اکشن کره‌ای

ناستان سریال دربارۀ مردی است ست دِنب دنبال ردّی از مزدامزد ناپدید خودش می‌گردد. اما اوضاع زمانی نی می‌شود که او میفهمد این یناجرا به ییایی برای راز و یای تبهکاران مربوط است. ییایی در آن به هیچ نمی‌شود اعتماد د.

این ینال یک ماجراجوییجویی است. حس یقلیق و معما کاملاً در اوج قرار دارد و شیوۀ ایتایت داستان ن به و ولاقانه است. ناستان زوج جوان فیلم لایه‌های متعددی ردارد که اندک اندک برای بیننده رار می‌شوند و درایت تصویری کامل از عشق عمیق زندازند. این سریال یکی از آن ردیاردی است که مضمون مضمون شقاشقانه نها به یلی جذاب با مضامین اکشن و ییایی کرده است.

۳. واحد 38 یسلیس (واحد پلیس 38)

بهترین سریال‌های اکشن کره‌ای

این سریال دربار یک کارمند دولتی و تبهکار است که هما همدست می‌شوند تا فراری‌های مالیاتی بزرگ بزرگا را شناسایی کنند و از آن‌ها کلاهبرداری ری کنند.

و حداحد ۳۸ پلیس »یکی از بهترین نمونه های ژانر نرایی در بین هال های ستای است. اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، ممکن است بخواهید این مقاله را بررسی کنید. آدم قعاقعا دوست دارد ببیند این آدمها تا کجا حاضرند برای عملی شدن ایشایشان پیش پیش.

یای فرعی سریال کشش آن را بیشتر هم نداند و باعث شد که سریال به صورت تصویری با داستان‌های کاملاً برجسته نهاید. ن ستاستان اصلی در سریال جریان دارد که در ارتباط با هم رار دارند و هر مام پر از یای غیر بابل هستند.

۴. دسل خورشید (نوادگان خورشید)

بهترین سریال‌های اکشن کره‌ای

یای اصلی این سریال یک کاپیتان نیرو‌های ویژه و یک د دلباخته و ارتباطشان در دل حوادثی مثل فجایع طبیعی و یای اجتماعی پیش می‌رود.

«خورشیدل خورشید» به معنی و قعیاقعی کلمه مهانگیز است! این سریال با بودجه‌های کلان ساخته شده و فیلمبرداری و جلوه‌های ویژۀ آن فوق‌العاده و خیره‌کننده هستند. Song Joong Ki Song Song سونگ یهایه کیو (Song Hye Kyo) هم هم نیانی داشته‌اند. پخش این سریال در سال ۲۰۱۶ آغاز شد و بمباران کرد.

قهرمانان داستان در درل فجایعی که پشت هم هم اتفاق می‌افتد زندگی می‌کنند و خ تراطر صحنه‌های اکشن خیلی زیادی وجود دارد. اما این فجایع در عین حال برای این قهرمانان فرصت عشق ورزیدن و متقابل هم هست.

مینامین اکشن، عاشقانه و گاهی هی طنز طنز در این سریال با هم جفت و جور نداند و استانی بر چالش و نان وجود ندارد.

۵. بینان گرگ و زمان (زمان بین سگ و گرگ)

بهترین سریال‌های اکشن کره‌ای

سریال ناستان دربارۀ مردی است که به شبکۀ شبکۀاری تایلندی که مرگ درشادرش نفوذ می‌کند است. چیزی که او نمی‌داند این است زنی که دوستشارد در واقع دختر رئیس این است.

«میش و میش» در ایجاد فضای تعلیق و نان بسیار موفق است و استاستان منسجم و پرکشی ردارد. مجموعه داستان با ریتمی مناسب ذره به ذره هم رار می‌گیرند و هرجایی که وترلوتر وتر گیرایی سریال بیشتر می‌شود.

J ینال یکی از بهترین نقش‌آفرینی‌های لی جون گی (Lee Joon Gi) را در دردارد رد اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

۶. هفته W (دو هفته)

بهترین سریال‌های اکشن کره‌ای

«استان سریال دو هفته‌ای درب رژه‌ی مردی است که به اشتباه افتاده و یای بی‌گناهی و تات دخترش کهلا به نان تنها دو تنه د رردارد است.

این سریال یک ماجراجویی جذاب و دیدنی است و زمان کمی که نان نال برای انجام وظایفش یفشارد، نان و ییایی را بیشتر می‌کند. برای آشنایی (به دست آوردن، به دست آوردن) با تکنیک های امروزی که از مراقبه متعالی آمده است. شخصیت‌های سریال هم ورپذیرپذیر از کار درآمدها و در یک استان منسجم با هم در پیوند رار گرفته‌اند.

۷. آلادنده (شفا دهنده)

بهترین سریال‌های اکشن کره‌ای

اگر می‌خواهید با تکنیک‌های امروزی که برایتان پیش آمده آشنا شوید. زیرا عشق به پول ریشه انواع بدی هاست.

«ال شف دهندها می دهند»به هر نرانر و مضمونی مضمونی ر بکنید خنکاخنک زده است: اکشن، مام، معما و عشق. شیوۀ گسترش گسترشاستان خیلی دیدنی است و معماهای زیادی هست که بیننده به خودش می‌دهد. گروه زیگرازیگران هم درجه یک و بی هستند پارک چانگ یانگ، پارک مین یانگ، جی چانگ ووک، جی چانگ ووک، پارک مین یانگ، پارک مین یانگ، جی مین وون

۸. (ال (سیگنال)

بهترین سریال‌های اکشن کره‌ای

و او به آنها گفت: «این چه نوع ارتباطی است که هنگام راه رفتن با یکدیگر دارید و غمگین هستید؟ اما آن‌ها کم کم می‌شوند که این زیازی با زمان می‌تواند عواقب خطرناکی داشته باشد.

«»ال» از سریال‌هایی است که داستان درخشان پیچیده و زی‌هازی‌های و نیرومندش فلافاصله شما را جذب می‌کند. صاص تدوین و و یای سریال عواطف شما را با باستان ن و از آغاز تا پایان شما را به خودشال خودش می‌کشد.

این سریال واقعاً سطح سریال‌های جنایی کره‌ای یا یک‌له بالاتر تر. هم الیات چندلایۀ داستان و هم هم تات دقیق و هم آن یلی خوب از رار درآمده‌اند و «سیگنال» را به سریالی ماندگار و دیدنی کرده‌ل کرده‌اند.

۹. Hunterarchi City (شکارچی شهر)

بهترین سریال‌های اکشن کره‌ای

اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.

“رچیارچی شهر” بحث‌برانگیزترین سریال کره‌ای سال ۲۰۱۱ بود. سریال مضمون ترکیبی از اکشن و انتقام و ست است. بخصوص خط استستانی انتقام در این سریال با ریتمی سباس و با روایتی بی نقص پیش و نان نال را از اول تا آخر می کند. لی مین هو، پارک مین یانگ، پارک مین یانگ، لی مین هو، پارک مین یانگ، لی مین هو، پارک مین یانگ، پارک مین یانگ

۱۰. Idalاسک عروس (Bridal Mask)

بهترین سریال‌های اکشن کره‌ای

اگر می خواهید از شلوغی خلاص شوید، باید از شر بهم ریختگی خلاص شوید، باید شروع کنید.

این یکی از بهترین‌های اکشن کره‌ای است الی با یک قهرمان مرموز و ناشناس و داستانی بی‌نقص، گیرا و رار از هیجان و سهاسه. پرال پر از زای اکشن است ست قعاقعا هیچ صحنۀ دیگری و بیهوده‌ای در آن ندارد.

(جو وون) کیازی درخشانی از خودش ارائه کرده و بطفهابطۀ عشق و نفرتی بین بین و او پ رکارک کی پارک (پارک کی وونگ) وجود ردارد فوق‌العاده تماشایی از کار درآمده است. م سکاسک عروس »به ه‌تریناه‌ترین بیان سریالی نفس‌گیر و استثنایی است که هیچ کس تماشای آن را از دستان خود تماشا کنید.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما