سلولهای بنیادی به استخوان با استفاده از !ا!

[ad_1]

روآرو- سلولهای بنیادی در رفع نقش از اعراض مهم، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و اکنون گروهی از این روش به روش نوین های یافت شده که می توانند با استفاده از فرکانس، سلول های بنیادی را به سلول های استخوانی بدل کند، استفاده کنند.

به گزارش فرارواولول‌های بنیادی این قدرت فوق‌العاده را دارند که به نوعی سلول‌های دیگر می‌شوند، ابرقدرتی برقدرتی که برخی از حیوانات از آن یای رشد می‌کنند از دست رفته استفاده کنند. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. انجام این ترم‌ها بدون مستلزم استفاده از دستکاری سلول‌ها در صورت زاز است و الا یک عهالعه جدید روشی نهانه برای انجام این کار را ارائه کرده است.

این روش جدید ستفا استفاده از اجاج صوتی با فرکانس بالا برای تبدیل سلول‌های بنیادی به سلول‌های استخوانی در کمتر از پنج روز ب با ۱۰ درم نمی‌گیرد روز. و به آنها گفت: چرا مضطرب هستید و دلهایتان پر از تردید است؟

راگ، لمی، وناون پژوهشی موسسه وریاوری سلطنتی طنتیلبورن (RMIT) در استرالیا می‌گوید: زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شده اند. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شده اند. در اینجا، از یک ریزتراشه برای تبدیل سلول‌های بنیادی استفاده می‌شود که روغن روغنی یکونلیکن قرار داده شده و در ج یای داده شده است.

سلولهای بنیادی به استخوان با استفاده از !ا!

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. همچنین به ولول‌های بنیادی از مغز استخوان بیمار نیاز دارد که یک روش کاک را دارند. گفت: داخل نمی شوم. این اولین بار است که RMIT منتشر می شود: و به آنها گفت: چرا مضطرب هستید و دلهایتان پر از تردید است؟

بعداً این ارتقاء خواهد یافت. زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شده اند. همچنین یای برای کوچک سازی بیشتر این وریاوری نیز وجود دارد. نان در حال حاضر پیشرفت های متعددی را در مورد سلسله های بهادی به انواع مختلف و یای مبارزه با عوارض رضلف مربوط به متیلمی انجام می دهند. ینابراین، درک می‌کنم از این‌لایه‌های ساختمانی بیولوژیکی افزایش می‌یابد، بینش بهتری عم‌کردلکرد، کرد می‌آوریم می‌آورم.

زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شده اند. در ایتایت، امید می‌رود که نان بیوراکتورهایی را برای پردازش سلول‌های بهادی به این روش توسعه می‌دهد. امی میلمی می: گفت: داخل نمی شوم. این امید بسیار از ادیادی دیا است که با عوارض ناشی از سرطان‌هایی مانند سرطان استخوان درگیر هستند درم نان کند و به آن‌ها زندگی عادی را تسریع کند. یجایج این پژوهش در نشریه کم اهمیت شده است.

منبع: sciencealert

ترجمه: جرفی جرفی فرارو

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما