اطلاعیه استقلال درخصوص زیازی یزدانی و مرادمند :: ورزش ورزش

[ad_1]

خبر خبر: 1811361 |
29 بهمن 1400 ساعت 23:41 |
32,920 زدیدزدید |

10
هاه

بها به دنبال تعدات قانونی نونیایویق اعزام

هاشگاه استقلال با صدور نیه‌انیه‌ای، در خصوص زیازی سیاوش یزدانی و حسین دولتمند اطلاعیه‌های را صادر می‌کند.

رش رشارش “ورزش سه” ، ، طی یای اخیر اخبار و شیاشی زیادی پیرامون زمان اعزام به خدمت زیازی دو مدافع استقلال در رسانه الا مطرح بود. اوش یزدانی و حسین دمندادمند مدافعان اصلی تیم داد مجیدی بازیکنانی هستند که مونامون زمان اعزام به خدمت آنها حرف و حدیث یا فراوانی آمده است.

و چون این را گفت، در خلسه افتاد؛ به تعویق زندزند.

امروزاشگاه استقلال در ویژه اعزام سیاوش یزدانی و محمدحسین دمندادمند به خدمت مقدس زیازی، اطلاعیه‌ای صادر کرد که به زیر ست است:

با سلام و احترام به هواداران بزرگ باشگاه استقلال و تبریک برد باارزش امروز و آرزوی قهرمانی برای استقلال، در خصوص موضوع سربازی بازیکنان این تیم، آقایان سیاوش یزدانی و حسین مرادمند لازم به ذکر است که با توجه به درج تاریخ اول اسفند سال 1400 برای اعزام زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شده اند.

بر همین اساس اساس‌های موجود از زنب فدراسیون فوتبال و رتارت ورزش به ارگان‌های مربوطه ارسال شده است که بر اساس رویه و قال قانونی بوده است.

اگر می خواهید شروع کنید، باید مطمئن شوید که زیاده روی نکنید.

اکنون با توجه به تاریخ اعلامی به سازمان لیگ، همه مکاتبات با نهادهای مربوطه انجام شده و باشگاه استقلال در انتظار تایید این مکاتبات و تعویق خدمت سربازی این دو بازیکن از طریق معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان نظام وظیفه نیروی انتظامی است. (برخی از این نامه ها منتشر می شود)

طبق سوابق موجود در سالیان گذشته ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه نیروی انتظامی همیشه با استفاده از ورزش‌های ورزشی، باشگاه‌های ورزشی و ورزشی مختلف است و بدیهی است که این بار نیز با اجرای نص صریح قانون که در آن راهکارهای کمک به انجام می‌شود. گفت: داخل نمی شوم.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما