رکوردشکنی قیمت گندم با بازار رانی

[ad_1]

یای ۲۵ درصد گندم در کاگو برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ از مرز ۱۰ رلار در هر (ل.۴۰ زیر شیکاگو) عبور کرد روند روند افزایشی ما ه روسیه را تحت فشار قرار داد.

رش رشارش گزارش، به ۷ درصد گندم زمستانه قرمز محدودیت نهانه را شکست و با.۶ درصد افزایش ۱۰۵۹.۵۹ ۵۹لار هر بوش رسید. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. ذرت که یای خوراک دام و شیرین کننده استفاده ده، ۸.۸ درصد افزایش یافت و به بالاترین حد از ۲۰۱۳ ۲۰۱۳ رسید.

روسیه و صادرکننده بزرگ گندم گندم به اتفاق ۲۹ درصد از زادرات جهانی را تشکیل می‌دهند که عمده آن را از طریق دریای سیاه انجام می‌دهند. عمده گندم به راران بزرگ در دراورمیانه و شمال آفریقا مانند مصر و ترکیه در. همچنین یکی از چهار صادرکننده بزرگ ذرت در جهان است و ۴۵ ۵ ۵ ۵ ۵. این کشور در حدود درصد از زادرات جهانی روغن بگردابگردان هم سهم دارند. اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، باید اصول اولیه را بدانید.

ایتالیت بندری در انگلستان از زمان آغاز حمله روسیه در هفته مختل شده و رتارت غلات با روسیه هم شده است. ناران دستگاهی به دست زدن ریسک ریسک به مامالات جدید پردا پرداخت هزینه یالای کرایه و بیمه یای حامل محموله‌ها از این رندارند. یای بازرگانی تاسیساتشان در این تعطیا تعطیل کرده اند.

قیمت کالاهای کشاورزی که پیش از این به بهلیل خشکسالی‌ها و نیروهای رار افزایش داده، افزایش می‌یابد، افزایش می‌یابد. رشد قیمت‌ها در هفته‌های اخیر هزینه مواد غذایی در سطح نیانی نیا به رکورد ییالایی ییاند. جنگ احتمالاً ادامه پیدا خواهد کرد و جذبارکنان به ارتش و تبدیل شدن به ول و ول و لو چشم اندازه محصولات ذرت و بگرداب را ضعیف ست است. وهلاوه محصول گندم نهانه در حال حاضر در دوره باب است، اما باید دید چه نان برداشت شت.

بر اساس گزارش بلومبرگ، روغن ملام و روغن سویا که روغن‌های خوراکی جهان را تحت تأثیر ثیراثیر ثیرالی قرار می‌دهد، پس از آن رار و نی‌هانی‌ها بر کرده است.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما