طرز طرز قرابیه ، ، شیرینی شیک و یای ی

[ad_1]

روـاروـ بیهابی نوعی شیرینی سنتی یجایجان است که در درای زنجان، تبریز،، ارومیه، غهاغه و همچنین کشور یای جمهوری یجایجان در ترکیه، نان و … به شکل های گوناگون می شود می شود. بیهابیه یک شیرینی سیلسی خوشمزه و نان قیمت است که یای تزیین آن را از مغز پسته، دادام و یا پودر نارگیل استفاده می کند.

به رشارش فرارو، اگر دوست ریدارید در کنار شیرینی‌های زیبای نوروزی در منزل تهیه بیهبیه بیهبیه و داشته باشید دست رار کنید و بخواهید به شما کاربران گرامی را به اشتراک بگذارید.

داد لازم برای تهیه بیهابیه

مرغ مرغ: ۱ عدد
نشاسته ذرت: گرم گرم
شیرینی سفید شیرینی: ۲۵۰ گرم
قند قند: صد گرم
:انیل: یک چهارم قاشق شقایخوری
پودر پودر: ق قاشق مرباخوری
کره: گرم گرم
م یعایع: گرم گرم
نان دم کرده: ۱ شقاشق شقاخوری
پودر پسته، مغز بادام و پودر رگیارگیل: به نان لازم زمای ی
:ل: کمی برای ی

تات مربوط به داد اولیه

قند قند

نکات مربوط به پودر پودر قند

پودر قند شده حتماً از قند شده است یعنی قند را پودر کرده شد. اگر شکر را آسیاب کنید،، هرگز به نرمی قنداب شده هداهد هد. پودر قند مرغوب قندی قندی است که به شداشد. توجه داشته باشید که پس از آن پودر کنید، پس از آن که خاخل کیسه ظرفا ظرفی داشته باشد، ممکن است بعد از آن نیز شود. ینابراین قبل از اینکه آن را به مواد شیرین اضافه کنید، ًاً با گوشت‌کوب بکوبید سپس سپس الک کنید.

تات مربوط به نشاسته است

ستهاسته ذرت

ستهاسته شبیه آرد آرد است ست و سفیدی ردارد. ستهاسته ذرت همچنین نرمی بافت دارد، به که اگر مقداری از آن بینا بین دو انگشتتان بمالید، ییایی به جیرجیر از آن می‌شنوید. استفاده ازنشسته ذرت در انواع عا و غذاها عامل است. توجه داشته باشید که نشاسته گندم با نشاسته ذرت وتاوت دارد و نان این دو را جایگزین کردید. استهسته ذرت را می‌توانید در بسته‌بندی‌های بهداشتی از فروشگاه‌های مخصوص لوازم قنادی تهیه کنید.

نکات مربوط به آرد

آرد

نکته مهمی که باید در مورد موضوع به آن توجه شود، کیفیت یای موجود در زازار است که هما هم تفاوت دارند. به همین یل میزان با کیفیت ممکن است آن کم تر زیا زیادتر از مقداری که در گفته شده در ست ست باشد. اینا براین موقع اضافه کردن به این ینله توجه داشته باشید. اگر دیدید داد شیرینی درحال سفت شدن است یلی مقد مقداری از آرد باقی زنده است ست یعنی آردی که اضافه کرده، کافی است و بقیه ضا اضافه فه. اگر هم دستورل کردید کردید ولی حس کردید شما هنوز به آن ظتیلظتی ظتی میاید برسد، ست است ست یعنی بیشتر آرد آرد اضافه کنید بنابراین شما همیشه مقدار آردی را که دستور داده شده است تهیه کنید. ممکن است این مقدار با توجه به کیفیت کیفیت کم زیا زیاد د.

طرز تهیه بیهابیه

۱ ـ یای شروع کار کره زا از یخچال خارج کنید تا به دمای محیط برسد سپس را داخل یک کاسه بریزید و با لیسک هم بزنید یک‌دستا یک‌دست شود بعد از پودر م یع یعایع را به آن اضافه کنید و یسکا لیسک هم بزنید تا با مخ وطلوط وط.

۲ ـ در هله بعد مرغ مرغ + وانیل + زعفران دم کرده به مواد اضافه کنید و هما همان لیسک هم بزنید تا همه مواد را با هم یکدست شوند ننشسته رضا فه فه.

۳ ـ درله آخر آرد آرد بیکینگ پودر که از قبل با هم وطلوط و الک کرده‌اید، کم‌کم و طی تا سه هله داد شیرینی را به خمیری خمیری خمیری خمیری خمیری خمیری خمیری نچسبد کنید. خمیر آماده را داخل کیسه فریزر ریدارید و به مدت ۱ ساعت در محیط به آن حفظ می کند.

بیهابیه

۴ بعد از این که خمیر کرد، یای ده به اندازه یک گردوی کوچک از خمیر بردارید و با گردگیری کنید. سینیاخل سینی فر را با کاغذ روغنی نیدانید و گلوله های خمیر که آماده کرده اید، فاصله داخل سینی ؛ بچینید. سپس سینی فر را داخل فراز 100 درجه درجه سانتیگراد که قبل از گرم شدن، به مدت 15 دقیقه نداند تا قرابیه‌ها کاملاً پخته شود.

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. عسل را روی بخار کتری قرار بدهید تا کمی رقیق شود. پودر پسته، دادام خرد شده و تفتیده شده و پودر پودر رگیارگیل را در سه هاسه های بریزید و رار دستتان بریزید. الا یک دانه از قرابیه‌ها را برداید و سرش سرشا داخل عسل آب آب؛ سپس موضع همان قسمت عسلی یا داخل پودر پسته بزنید و بیهابیه بعدی را به همین من بدهید و بعد را دا پودر رگیارگیل کنید. حالا قرابیه‌های خوشمزه زیب یای شما دهده است. ن جان

مهم
یای فر و مدت نان قرار گرفتن شیرینی شیرینی با توجه به فره یای برقی و زیازی وتاوت است. یای فر برقی بهتر است دما حدود ۱۶۵ درجه سانتیگراد باشد و فر را در تالت کانوکشن قرار ر.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما