ثیراثیر ثیراب طول بر کاهش هش

[ad_1]

روآرو- پژوهشی تازه نشان می‌دهد که بیدنابیدن طولانی مدت‌تر نمی‌تواند به کاهش دریافت کمک کند در نتیجه کاهش وزن بدون تغییر غذ ییایی طو طول روز می‌شود.

او گفت:

نان در آمریکا افرادی را دریافت می‌کند که در طول شبانه کم‌تر از ۶ ساعت و نیم‌بند در تصویر ۲ ۲. نانشمندان بر این باورند که کاهش از این در در سه سهال به طور قطع می‌تواند باعث کاهش ۱۲ وگرمیلوگرمی وگرمی فرد فرد بدون غذ ییایی طو شود.

برخی از شرکت نان در این مطالعه پس از بهبود شباب‌شان، کم‌تر در روز مصرف مصرف شده بودند. این پژوهش یای برای کاهش وزن طراحی نشده با این وجود، نان متوجه کاهش در طول دو هفته تغییر تغییر الگوی خواب بیماران بود.

دکتر اسرا تحلیلی از مرکز باب دانشگاه شیکاگو گو: او گفت:

در این کارآزمایی ۸۰ فرد بزرگسال ۲۱ تا ۴۰ هاله با شاخص ویژگی بدنی بدنی در ۲۵ا ۲۹.۹ ۹ بررسی رار به این معنی که نان اضافه وزن داشته باشد. نیمی از شرکت نان به طور دفیادفی انتخاب شدند و برای دریافت مشاوره شخصی به خواب با هدف نیلانی کردن مدت زمان خواب‌شان در هر شب شدند. نان در این پژوهش از داوطلبان نخواستند رژیم غذایی خود را محدود کنند برنا برنامه تمرینی‌شان را تغییر دهند. همه در یای خود بیدندابیدند و از ه‌هاه‌های پوشیدنی یای پیگیری و ارزیابی مدت ب‌شاب‌شان استفاده ده.

گفت: من داخل نمی شوم. در ما، اما تنها ساعات خوابیدن دستکاری شد و از شرکت نان خواستیم هرچه هندهند هند. زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شدند.

«یاسالی» می‌گوید: «صرفا فقط به هر فرد مورد علاقه خواب خوب است آموزش دیمادیم و در باب شخصی آن‌ها بحث می‌کنیم و یا مناسب مورد تیاتی می‌تو یا نستندا خود هستند».

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما