نان روشی برای پاکسازی صفحه‌های خورشیدی بدون نیاز به آب ددنداد | تواتو

[ad_1]

به نظر می‌رسد که سال ۲۰۳۰ دیلادی ۱۰ ۱۰ درصد ادرصد انرژی انرژی دنیا با انرژی خورشیدی مینامین که بیشتر این انسیسات در بیابان‌ها بود. ییایی که نور بیشتر از تمام اقلیم‌های دیگر به زمین می‌رسد. در این حال، تجمع رار روی صفحه‌های خورشیدی یکی از بزرگترین مشکلات تولید انرژی انرژی است که خروجی انرژی را تا ۳۰ درصد یک هاه کاهش می‌دهد. اینا براین، تمیز کردن مرتب این یکی از منابع اصلی تامین انرژی خورشیدی هداهد.

تخمین زده می شود که صفحه های حدود خورشیدی پاکسازی شود ۱۰ لیارد گالن ن ستف ستفال استفاده ده. اما چنین مقداری برای تامین آب میدنیمیدنی ۲ ۲لیون یون نداند استفاده ده. او گفت:

این سیستم دافعه الکترواستاتیک عثاعث می‌شود تا ذرات غبار از صفحه‌ها بلند شود و صفحه را تمیز کند که به آب برسیا برسی زاز ندارد. گفت: داخل نمی شوم. این سیستم یکا یک موتور الکتریکی ساده و یک ریل می‌تواند به صورت رار بالای صفحه خورشیدی حرکت حرکت کند.

اگر سوال یا ابهامی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. حتی یک درصد کاهش راندمان یک سیساسیات 150 واواتی می‌تواند ندا داشته باشد ۲۰۰ هزار ریال از درآمد نهالانه را کاهش داد. به علاوه، آن‌ها تخمین زدند که سه الی چهار درصد رکردارکردند یک هاه خورشیدی نداند تا سالانه ۳.

پاکسازی صفحات خورشیدی با آب

نیروگاه‌های نیروگاه‌های پاکسازی چین، امارات متحده عربی و ایالات متحده آمریکا می‌توانند از آن استفاده کنند. درصد درصد یای این انسیسات را شامل می شود. به علاوه، خشك خشك صفحه‌ها نيز مي‌تواند خراش‌هايي روي اين صفحه‌ها ايجاد كند كه زاز هم به هشاهش راندمان صفحه‌ها مي‌شود. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

او گفت: سیستمی که ام‌آیتی طراحی کرده است به یک الکترود نیاز دارد که می‌توان یک‌له‌هاده فلزی زیاشد و از بالای صفحه‌ها عبور کند.

این تیاتی سیستم خود را در شرایط تیمی 5 درصد 95 درصد ایش کرد و متوجه شد شر یالای درصد درصد سیستم ناندمان بالاتر خواهد بود و تقریباً تمام غبار از روی پاک می‌شود، اما در کار سخت‌تر می‌شود. به هر حال، اکثر کثرابان‌های دنیا یالای ۳۰ درصد رنگارند و بیابان‌های خشک‌تر هستند.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما