(ویدئو) ذبح لما برای خدای کاک!

[ad_1]

الان بولیوی بر این باورند که خدای خشن معروف به «ال تیو» (عمو) از آن‌ها در زیر محفظت فظت است.

به گزارش فرارو، در یک معدن در اورورو بولیوی یوی مردی دو قواقو را در رار میزی مملو از شراب، آبجو و یای کوکا تیز می کند. م لاما سفید ما نزدیکی منتظر هستند.

خون و بلب حیوانات پشمالو غذای دریافتی ال تیو (عمو) است،ای شاخدار که نان بولیوی معتقدند از آن‌ها در اعماق زمین فظتافظت فظت.

یای ال تیو در دنادن بولیوی فراوان است که کا الکل و برگ حا احاطه شده است، محرکی است که نان برای گذراندن ساعات طولانی و تاریک میجوند.

التیو چهره‌ای ترسناک دارد و همیشه ریاری که در نان او شتهاشته است. سالی یک رار، معدنچیان منطقه اورورو در غرب یویلیوی یویی گرد می‌آیند تا برای دلجویی از ال تیو نیانی نی. می‌گویند خدای خشمگین است.

لاماهای قربانی چشم بسته و پشم پشما با نوارهای تزئینی تصویری است.

ول والدز ، معدنچی س هاله ، یکی یکی از قربانیان در روز جمعه به ریاری فرانسه گفت: اگر این کار را انجام دهد، ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد.

نان همچنین که ال تیو فراوانی نقره، علو ع و را که یای امرار معاش کنتر می کند می کند می کند می کند.

والدز و نفرا از همکارانش در حالی که لاماهای چشم بسته است که با روبان‌های تصویری طراحی کرده‌اند به خاخل معدن منتقل می‌شوند ذبحا می‌شوند.

آن با شیپور، ول و سنج، از بطری‌های آبجو می‌نوشیدند و مقداری را برای مادر زمین روی می‌پشیدند. این آیینا سوزاندن هداییایی که روی یای بزرگ توسط نان بسته شده است، به یایان ن.

یلب‌های این حیوانات که هنوز در ظروف رار می‌تپند. سپس چند نفر برگزیده،،، از خون بها به سطح یینایین معدن آوردند تا آن‌ها را در مقابل ال تیو رار ر. در حالی که سیگاری سوخته از شومش شومش نان بود و لباس های پیشمی رنگارنگ و چکمه های پوشیده پوشیده پوشیده.

پس از قربانی کردن حیوانات ، معدنچیان دیگر هدایایی را که روی یای بزرگ جمع کرده اند زدند زدند ، به سرعت خ رجارج شدند.

این آیین یک رار در سال، در هاه فوریه یا مارس، انجام م.

(ویدئو)

(ویدئو)

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما