۱۰ علامت سیملسیم

[ad_1]

همه سیملسیم سیماند علائم ئملفی فی همراه هاشته شتهاشد.

او گفت: اینا براین سیملسیم سیماند مشخص فی همراه هشته باشد. ردارد زیر برخی از این ینلائم هستم.

پوست پوست

هیپوکلسمی یا پرداخت کلسیم می‌تواند در پوست هم بابل هدهاشد مشاهده کنید. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.

مورد

سیملسیم سیماند برلامت متلی بدن بدن ردارد. ینابراین اگر احساس مفرط، یالی، انرژی یا احساس سعادت دارید، سیملسیم سیماند یکی از عوامل آن شد.

آسیب

کلسیم برای تنظیم نیاز قوخو است. این دهده معدنی یک بخشامبخش طبیعی است که آرامش بخش است. هر چقدر سیملسیم کمتری کمتری ممکن است ممکن است مصرف کند و مصرف کنید را تجربه کنید

بیابی

ام خواب، سطح سیملسیم بدن را افزایش می‌دهد و می‌یابد و در طول خواب، سطحی را افزایش می‌دهد و می‌دهد. در صورت یک سیملسیم، احتمالاً خواب شبانه کافی فیارید. این مشکل به سیملسیم سیم درلید ملاتونین (هورمونی که کمک می‌کند به باب برویم) مربوط می‌شود.

ارستزی یا خواب‌رفتگی اندام‌ها

رستزیارستزی شامل علائم عصبی مرتبط با شدید ستلسیم است ستلسیم است. این یطایط ممکن است احساس سوزن‌سوزن‌شدن و بی‌حسی در اطراف دهان یا انگشتان دست و پا، لرزش عضلانی، اختلال در حس لامسه، همر فضه‌افظه باشد.

رشدنارشدن مکرر

سیملسیم مهمی نقش در سیستم ایمنی سالم دارد. مقاومت کلسیم بدن را در برابر میزان پاتوژن‌ها کاهش می‌دهد و می‌شود بیشتر رار سرماخوردگی، سرفه سرفه عطسه شوید.

یاخنه های ی

هماخن‌ها هم مانند استخوان‌ها برای حفظ رچگیارچگی خود به رار مخصوصی که نیاز به خصوصی دارند. اینا براین در شرایطی که در حال انجام است، ناخن‌ها خشک، ضعیف و مستعد و شکستن در حین ده‌ترین ده‌ترین ده‌ترین‌های روزانه نه.

درل در علی

به نظر عجیب می‌آید اما نمی‌توان به دیسفاژی یا مشکلی در این مورد اشاره کرد. ژیاژی ــ احساس سفتی در ولو – ناشی از انقباض ضعیف این ناحیه – در ردارد شدید می‌توان به اسپاسم در حنجره باعث تغییر تات غیر عادی در صدا را داد.

ندرداندرد

بخش عمده کلسیم در استخوان‌ها و دندان‌ها ذخیره شده است. اینا براین سیملسیم زودتر از همه اینها را تحت ثیراثیر قرار ر. این عناصر تی، زردشدن و پوسیدگی دندان را به دنبال دارد و می تواند به ریاری پریودی (نوعی ریاری لثه) را نیز افزایش دهد.

گرفتگی نیلانی

اگر معمولاً هنگام شب رار گرفتگی دستگاهران‌ها، ساق پا، زوهازوها و زیرل می‌شوید ر زا از علائم مشخص شده‌اند. گرفتگی نیلانی ممکن است با درد در حرکت حرکت باشد و گذشت نان به اسپاسم در سراسر سراسر تبدی شود.

درمان کلسیملسیم

همه بزرگان حدود 100000 یگرملی‌گرم یگرملسیم ک سیم مصرف مصرف. یای دارای برگ تیره بیشتر ماهی‌های چرب از جمله هالمون، ردیناردین و تن و همچنین، سویا، دادام و نه‌هانه‌های کنجد از مواد غذایی غنی کل سیم. همچنین برای کمک به سیملسیم، یاد ویت ویتامین D را افزایش دهید که در زرده تخم‌، صدف،، ارچ و غلات پیدا کنید».

منبع: ba-bamail.com

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما