امپ واقعا چقدر ثروتمند است ست

[ad_1]

روآرو- ری هفته جاری «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری پیشین ایمیلی را برای روزنامه «نیویورک یمزایمز» ارسال کرد. او گفت: «من خدای اسرائیل و خدای اسرائیل هستم.

به رشارش فرارو به بهل از سی آن آن ن گفت: نمی گذارم بروی. ماه پس از ، ، رأی انتخاباتی بیانیه دیگری را درباره یک ثروت او منتشر کرد.

بود بخشی از آن آمده بود: گفت من داخل نمی شوم.

نان ارزش واقعی دارایی کار آسانی نیست به این که رئیس جمهور بقاب دلیل اغراق ق. در سال 2012 میلادی، زمانی که در حال بررسی مزدیامزدی برای ریاست جمهوری بود نیانی را صرف این کار کرد که همه همگانند بسیار ثروتمند هستند.

یامپ در آن نان به شبکه خبری «ای بی سی» بود: «مطمئن نیستم چه کنم».

میامی که سرانجام در ۲۰۱۵ میلادی به عنوان رئیس جمهور مزدیامزدی خود اعلام کرد این کار را با تمرکز بر نج انجام داد. گفتامپ خطاب به جمعیت گفت: من من قعاقعا ثروتمند هستم. مجموع رارایی خالص ۸۷۳. نیاز دارد.

این وجود ، ،امپ واقعا چقدر ثروتمند است ست این پرسشی است که مام موضوع دوران کودکی مطرح شده است. ری ری ریاری منتشر شده بر این در مزارس شرکت دارد منتشر شد.

پاسخ به این پرسشها است که در وهله نخست به خاطر این است که تصمیم در یک اقدام عملی شکنانه از انتشار علنی اظهارنظرنامه های مالیاتی پیشین خودداری ورزیده و اسرار کرده است که اظهارنامه های مالیاتی در واقع درباره وضعیت مالی نکات مهم را فاش نمی کنند. در حالی که غیر از این نیست نشان ن.

نشریه “فوربس” مدت هاست که ثروت مپمپ را به دقت زیر د رردارد. این نشریه اشاره کرده است که از زامبر ۲۰۲۱ میلادی دارای ارزشی خالص در واقع ۲.۵ ۵ میلیون دلار بوده است. بخش یای از این ثروت ثروتامل املاک و مستغلات (۱.۱ ۱لیارد دلار) به هاه زمین گلف و محل اقامت او و ۶۵۰ یونلیون یونلار دیگر است.

بر اساس محاسبات فوربس فوربس ، ثروت صالص ترامپ در سال ۲۰۱۵ دیلادی به اوج خود زمانی که ۵.۵ میلیارد دلار ارزش اشتاشت. در طول سالهای حضور در کاخ، این ثروت به طور پیوسته هشاهش پیدا می شود، قعیتیاقیتی که غالباً مرتباً درباره آن می کرد.

مپمپ در سال ۲۰۱۸ میلادی به «فاکس نیوز» گفت: «به یکی از دوستان من دوست رار ثروتمندی گفتم:» من به پول نیاز ندارم و به هر پنی رزدارزد، منا من رهاارهای زیادی برای کشور انجام می‌دهم».

او س سال ۲۰۲۰ میلادی نیز گفته بود:

نکته دیگری که ما را برای محاسبه ثروت قعیاقی باید در نظر گرفت. برای خلاص شدن از شر بهم ریختگی باید خلاص شوید.

کهانطور که «دیوید لئونهارت» در سپتامبر ۲۰۲۰ اشاره کرد: بقابق مالیاتی نشان می‌دهد که او واره همان، بردا برداشته است.

مپمپ هم چنین بر سر زپردازپرداخت بیش از میلیون دلاری است که در سال ۲۰۱۰ از هزینه‌های ۷۰ درصدی درآمد خاخلی دریافت کرده بود درگیر اختلاف با آن سازمان است. (در سال 2011 میلادی، سازمان خدمات درآمد خاخلی شروع به بررسی این موضوع کرد، ترترا ترامپ واقعا مستحق این بازپرداخت برای ضررهای تجاری است یا نه ست).

گفت داخل نمی شوم گفت داخل نمی شوم نهادقانه میدهامیده ام.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما