ییایی از ز برقی برقی به دادار

[ad_1]

روآرو-Cannondale م زگیازگی یک دوچرخه الکترونیکی الکترونیکی جدید بنام “Mavaro Neo” منتشر کرده است ست است ست. این دوچرخه الکترونیکی کاربردی برای استفاده در شهر طراحی شده است. Cannondale را ارائه این وعده وعده “قدرت بیشتر، حتی بیشتر و اطمینان بیشتر” را داده است ست.

به بهارش فرارو رو این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. همچنین ادعا شده که این دوچرخه تا ۱۷۵ شهریور (۱۰۹ مایل) بردارد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های این دوچرخه الکترونیکی الکترونیکی:

حتی احتیاط
سیستم یقلیق معمول در اشکال ارائه ارائه ئه. از نظر نیکیانیکی جالب‌ترین چنگال تعلیق HeadShok باشد از سیستم برینگلبرینگ سوزنی Quad Gage که Cannondale جدید برای ارائه ۵۰ یلی ی حرکت جلوه و کم اصطکاک استفاده ده. یک یکایه صندلی تعلیق یقازی با یک یهای محکم محکم ۳۱ ۶ ۶.۶ ۶لی به صاف کردن برآمدگی‌ها کمک می‌کند. شتکالشتک این سیستم از الاستومر (دسته خاصی از زلیمرهای خطی که ما اعمال نیرو می کند، از خود رار رالعاده تغییر شکل الاستیک نشان می دهند) شده است.

دوچرخه

همچنین از اتصال متوازی الاضلاع عای یل جهت حرکت استفاده ده. وجود دیادی از تایرهای کنتاکت کروزر با عرض ۲. برای ارتباط با ‏‎Mavaro Neo System‎‏ ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. اندازه‌های چرخ‌های مختلف نیز بین فریم‌های کوچکتر و مشخص نداند که به تناسب کمک می‌کند. اندازه‌های کوچک و متوسط ​​متوسطارای یای ۲۷.۵ اینچی و اندازه‌های بزرگ رارای ۲۹ای ۲۹ اینچی ینچی.

اطمینان
این دوچرخه رارای لاستیک‌های پهن و محکم شد. Varia عقبارمین اشاره عقب ia ia نان ر فردان عقب Varia گارمین اشاره عقب. این رادار از طریق یلی که روی نان شده است به می‌گویدا می‌گوید که آیا ماشینی پشت سر هست یا خیر و چقدر شما شماست. ییایی در جلو و عقب این ین برای بهتر بهتر شب شده اند اند. این دوچرخه رارای یک تسمه تسمه کربنی پیشرانه نیز می‌شود که تعمیر و ریاری را به حداقل می‌رساند. نیا نیازی به روغن روغن ریاری یا درمان زدایی ندارد و در یطایط گرم زنگ زنگ.

دوچرخه

قدرت
این دوچرخه رارای یک باتری عظیم ۷۵۰ وات ساعتی با بردی فوق العاده دهاشد. اکثر دوچرخه های باتری های الکترونیکی در حدود ۴۰۰۴۰۰ ساعت دارند Mavaro Neo کهابرین ادعا می کند که یکا برای رار شارژ می‌تواند ۱۷۵ شهریور (۱۰۹ مایل) را طی کند. در مواردی که دوچرخه با حداکثر توان خود بارگیری کنید و در بالاترین سطح کمکی رار شوید، طبیعتاً این کمتر هداهد است. Ura استفاده از روتور (چرخانه) ‌های ۲۰۳ ۲۰۳ لی‌متری ی‌متریلو و عقب و یپر‌هالیپرهای هیدرولیک Magura CT2 باعث ایجاد قدرت زیادی خواهد شد. در جاده، روتورها معمولاً ۱۶۰ ۱۶۰لی‌متر ی‌متر. معمولاً دوچرخه‌های یانی قدرتمند چنین یای یالعاده‌ای یارند.

قیمت
این دوچرخه رارای دو نوع باب (سنتی و پله ای) می‌سازد که هر مام در چهار اندازه کوچک، متوسط ​​متوسط، فوق العاده بزرگ می‌شود. در حال حاضر فقط قیمت پوند پوندای این ینل اعلام شده است.

منبع: cyclingweekly

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما