استقلال نفت را ؛ برد اده برای داربی ربی

[ad_1]

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

امیرحسین حسین‌زاده در دقیقه ۳۲ برای استقلال گل زد.

اگر سوال یا ابهامی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. به این ترتیب استقلال در شرایط کاملا خوب و آماده داربی ۹۸ نان. صنعت نفت دادان هم که هفته پرسپول پرسپولیس یسا شکست ده بود، با ۳۰ امتیاز در عدد ۳۰ ۳۰ جدو هفتم جل جا خوش کرد.

نیمه اول

در دقیقه ۱۰، ضربه سر چکشی نان رمضانی در آستانه ورود به زهازه صنعت نفت توسط فرزین فرزینان دفع دفع.

در دقیقه ۱۲ ارسال توپ به روی زهازه صنعت نفت آبادان از نقطه کرنر با ضربه سر فافائل سیلوا ا زار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۱۸، ارسال یامگا به داخل محوطه جریمه، با کنترل خوب دهاده همراه بود که آخرین حظ، مدافع نفت، فعلا دفع دفع کرد در ادامه با آمی یا آما.

:ل: در دقیقه ۳۲ روی ارسال بسیار خوب کوین یامگا به خاخل محوطه شش قدم قدم ، امیرحسین حسین‌زاده روی سر امید خالدی ،

در ۳۷، شوت محمود ق‌زلق‌زاده به سمت نقطه دروازه حسینی، با مشت و دفع توسط پیتاپیتان استقلال همراه ه.

دوم دوم

در دقیقه 52 ، رفارف غلاف روی توپ سر در داخل محوطه جریمه ، به گشودن زهازه گروسیان شد ، اما کمک داور این گل را در موقعیت یاد د داد.

در دقیقه ۵۶، حرکت انفرادی آمانوف به نفوذ حسین‌زاده در ادامه پاس رو به عقب او و مهدی‌پور به قدر قدر رسید این موقعیت سباسب را ندانست. در دقیقه ، ، فرصت خوبای حردانی خلق ق که شوت و او به اوت وت.

ترکیب استقلال: ⁇ حسینی صالح حردانی (وریا غفوری ۸۱)، فافائل للا، رفارف غلامی، جعفرلمانی نی مهدی مهدیپور، عزیزبک نوفانوف (مهری ۸۱ ۸۱) رضا رضا آذریا، ا،ا، رس آرمان رمضانی (ارسلان مطهری ۵۷).

ترکیب صنعت نفت دادان: فرزین گروسیان، رضا یزدان دوست، میثم، حمد احمد شریعت دهده (فاخر تهامی ۳۹)

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما