برای ارتباط با ‏MWC‏ ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید.

[ad_1]

این کودک 9 ساله به مدت 12 سال در برنامه MWC 2022 حضور داشته است. شرکت هوآوی هم به نان یکی از برترین یای فنآوری دنیا، در این ایشگاه حضور پررنگی شتاشت. -وهلاوه برای معرفی هفت جدید از جمله دو پتل لپتاپ، تلت، مپیوترامپیوتر یکپارچه All-in-One، بخوابخوان دیجیتال، و اسپیکر اسپیکرابل حمل، به کم مامل کوسیستمل خت. کیداکید هوآوی در این نمایشگاه روی رویلکرد کردالعاده اکوسیستم سوپردیوایس در یای کاری به منظور ختاخت یک دفترکار کاملا هوشمند و رچهارچه رچه. یای جزئیات بیشتر رهاره این محصولات و ایده ایده هوشمند هوآوی نیدانید به لینک این هاله مراجعه کنید. اما نکته قابل توجه روز یایانی این نمایشگاه، فتافت 32 جایزه مختلف از شرکت ها و وب سایت ها توسط محصولات و دفترکار هوشمند هوآوی بود.

برای ارتباط با ‏MWC‏ ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید.

روال همه نمایشگاه‌های تکنولوژی وژیا، در روزایانی معتبرترین مجموعه‌ها و یت‌هایت‌های دنیا نظر خودا درباره رویدادها و محصولات تی معرفی اعلام کرده نتخ نتخ نتخ MWC با Android Authority، Trusted Reviews، Billboard، Newsweek و Tech Advisor به ما ملحق شده است. Ate یزایز هم به رار،، لپ‌تاپ هیبریدی MateBook E و کتابخوان دیجیتال MatePad Paper اختصاص داده شد، در مجموع داد این جواز به 32 رسید.

برای ارتباط با ‏MWC‏ ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید.

تنها ما نیستیم که در خلسه هستیم، تنها ما نیستیم که در خلسه هستیم. میمی ماشین هوشمند، خانه هوشمند، دفترکار و متلامت مت سفر سرگرمی و.

یای آشنایی بیشتر با محصولات جدید هوآوی و اطلاع از جدیدترین اخبار این ین به این لین اینکاجعه جعهایید.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما