کوتاه‌ترین پرواز تجاری بین‌المللی یان

[ad_1]

روآرو- هیچ سرویسی در این پرواز ده دقیقه‌ای وجود ردارد. بدون بینابین بیزینس کلاس و نوشیدن مپاپین در آن خبری نیست. غذا را انتخاب کنید که گوشت واو باشد یا مرغ تماشای فیلم، از یک گزینه خبری نیست. از مدت زمان پرواز تا فرود آمدن هواپیما بر روی نداند فرودگاه تنها هشت به طول می‌انجامد.

به رشارش فرارو به بهل از سی آن آن ن ن این پرواز بین جزایر کارائیبی آنگویلا و سنت رتن‌ارتن صورت می‌گیرد و ه‌ترین پرواز تجاری بین‌المللی در جهان می‌شود. پروازهای کوتاه تری نیز وجود دارند که ریاری می شود نندانند پرواز از وستری به پاپا وستری در ایر اورکنی اسکاتلند که ۹۰ ۹۰ ثانیه به طول میانجامد.

کوتاه‌ترین پرواز تجاری بین‌المللی یان

آنگویلا قلمروی برون مرزی بریت نیانیا با طول ۲۵.۷ ۷۷۷متر عرض ۵۶.۶ ۶لومتر است یک جزیره آهکی و. این منطقه مورد علاقه افراد مشهور است به مکال مکانی آرام م. یهای آن سنت سنتارتن تنها در ۵.۵ ۵ایلی (۲.۲ کیلومتر) به سمت جنوب جنوب نزدیکترین خودار دارد.

جزیره به تقسیم شده است. بخش شمالی جزیره یک یک رجارج از کشور فرانسه در یالی است که قسمت جنوبی بهام سنت رتنارتن ناحیه تشکیل دهنده پادشاهی هلند است. هاه بین‌المللی پرنسس جولیانا در سنت مارتن به خودی خود به ج ذبه‌هاذبه توریستی تبدیل می‌شود، هوای هواپیماهای مسافربری در ارتفاع درایین براز سا حا زا می‌کنند.

کوتاه‌ترین پرواز تجاری بین‌المللی یان

در یوتیوب یای متعددی از گردشگرانی که تلاش می‌کنند در انتهای باند در مقابل هواپیما هنگام بلند شدن در آن یستندیستند قابل دسترسی هستند. علیرغم هشدارهای در مورد خطرات ناشی از آسیب شدید، ریاری از گردشگران هم نان برای خودنمایی این حرکت را انجام می‌دهند یرغملیرغم یرغم که ایلای می‌آیند این حرکت را انجام می‌دهند.

کوتاه‌ترین پرواز تجاری بین‌المللی یان

Anguilla Air Services زاپیتان کاسایی زاوای زازهای زامه یامه یامه زامه های uame ی مهامهای Servicesame ز uااا رتن رتنلا را می دهد یکی از می دهد یکیلبان یک شرکت ا. او می‌گوید حفظ خطوط ییایی برای جزیره کوچک کوچک آنگویلا بسیار مهم است.

کوتاه‌ترین پرواز تجاری بین‌المللی یان

اکثر نوانواده‌های یلایی با تکیه شدید به صنعت گردشگری یک عضو نوانواده شان در این صنعت به رار است. از این پروازها در حمل و نقل وسایل پزشکی نیز استفاده می‌شود. ساس می‌گوید: «در طول دوره‌ای که می‌گوید، ما این تجهیزات را در بیمارستان ارائه می‌دهیم».

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما