(تصاویر) جوان فلسطینی سطینی یک با ضایعات ساخت

[ad_1]

کریمالکریم ابوحجله با قطعات ضایعاتی به آرزوی خود برای داشتن یک نقلیه چهار ر، به درادهای کوهستانی جامه عمل بپوشاند.

به گزارش فرارو، این جوان 34 ساله، اهل روستای سنیریا در استان قلقیلیه در شمال کرانه باختری، قطعات ضایعاتی را که از وسایل نقلیه جمع آوری کرده بود، روی سازه خاصی که خودش طراحی کرده بود، قرار داد تا به قول خودش رویای زندگی اش باشد. برآوردها کند.

هیچ رخارخانه خودروسازی در یای فلسطینی وجود ردارد، اما ابوحجله یک رگارگاه کوچک در نهانه خانواده اش را برای ساخت این ینله هلیه اختصاص داد.

وی گفت که این کار حدود دو سال طول کشید. ابوحجله در کار ساختمانی است و در و نیکانیک تخصص ردارد.

الکریم یاان می‌کند که این را می‌کند از برخی تجربیات دوستانش و از اینترنت بهره می‌برد.

فعلاً نه برای همیشه، بلکه برای همیشه.

فزود افزود: به یلیل اینکه گران است و قیمت خودرو در زازار ممکن است به حدود 100 رار دلار برسد، شروع رار سخت بود و فکر کنید خودرو افتادم. ایده را در ذهنم پروراندم و به اجرا کردم. در طراحی با مشکلات متعددی که شدم و بارها دوباره کار کردم به این نتیجه.

ابوحجله وسایل نقلیه خود را در داخل حوضچه‌های عمیقی از آب در شمال کرانه باختری می‌رند و سرعت آن از خراج می‌شود و از جاده‌های پر دست و صخره‌ها عبور می‌کند.

او و: رانندگی در چنین ده‌هاده‌ها و کوه‌هایی نیاز به هنر، تجربه و روش ماهیت نقلیه یهارد، درست است در یک ورزش ماجراجویی است، اما حتی امل را.

کریمالکریم افزود: آخرین هفته را با خانواده خود، کوهست نان می‌گذراند و می‌گوید:

اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، باید اصول اولیه را بدانید.

وی ادامه می‌دهد: این خودروها به دلیل اینکه این خودروها به دلیل اینکه مکان‌های خاص مشخص شده در طقاطق شهری مجاز به استفاده و من آن در یبندایبند یبند است.

ابوحجله در آرزوی توسعه پروژه خود، یدلید خودروهای و فروش درا در زازار فلسطین است. او و: بسیاری از کسانی که شقاشق سوار می شوند در این نوع یایل نقلیه هستند به یلیل توان خرید آن را ندارند و امیدوارم گران از فروش دا وا وا وا داشته باشند.

او رهاره ایمنی خودروی ساخته شده نیز می‌گوید:

ابوحجله هلاوه بر این خودرو یای دختر پنج پنجاله نیز یک کلاه هلیه یهلیه کوچک است ست.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما