قیمت مسکن در هله هلی و دیگر ستاره‌های فوتبال

[ad_1]

روآرو– فوتبالیست های مشهور تهرانی بچه بچه شهر هستند. از امیر قلعه‌نویی مهدی و مهدی که ازی‌آباد به‌دنیا آمدند کمال کمال کامیابی‌نیا و شا شاهرودی که اهل محله‌های یافت‌آباد و امام‌زاده می‌شوند. رشار بعدی بانک‌مرکزی درباره تحولات بازار مسکن نان مشخص می‌کند قیمت نهانه در این شهر به ایرایر مرکز پایتخت کمتر است. در این مطلب نگاهی به قیمت قیمت مناطقی که فوتبالیست‌های مشهور رندارند، و نهانه امثال حسین کلانی بازیکن دهه‌های ۴۰ و یسلیس به دهه‌هاان‌ترین محله‌های تهران هم می‌رسند.

یک | قیمت مسکن در منطقه ۱۲ نان به‌طور متوسط ​​متری ۲۰۲۰ دلار تومان است. یعنی یک خانه در این شهر دو صد میلیون تومان ارزش دارد و یک حداحد ۵۰ را به خرید یک میلیارد تومان می‌کنند. یای که امثال علی پروین در آن بهدنیا آمده اند. علی پروین بچه هله هازار تهران است و .ل مهدی مهدیاجانی و اصغر صغر در همین محدوده مرکزی شهر دلد د. نارتمان ۱۲۵ متری حوالی بازار با قیمت دولیارد و ۷۵۰۷۵۰ تومان می‌شود فروخته می‌شود. ۲۵ زال از زمان ساخت این یناحد می‌گذرد و واوجود این که ینکه دوم رار گرفته، نسورانسور ندارد.

دو | منطقه منطقه تهران گران‌ترین نقطه شهر شهر درازار مسکن نان است. ۷۰ ۲.۲ ۲لیون یونان است. به‌طور نگینانگین آپارتمان ن ۱۰۰ در این شهر هفت‌میلیارد ۲۰۰ دلار تومان خواهد شد. یکی از فوتب فوتبالیست‌هایی که در این نقطه تهران می‌شود می‌شود حسین نیلانی بازیکن دهه ۴۰ و ۵۰ ستلیس است. الان در سایت‌های خرید و مسکن مسکن یکاحد ۱۲۰ متری با عمر ۱۵ا ۱۵ حوالی میدان تجریش هشت لیارد و ۴۰ یونلیون ردان آگهی نداند. متری ۶۷ یونلیون یونان.

سه | قیمت مسکن در منطقه ۱۸ متری ۶.۶ ۶.۶ میلیون تومان است. رقمی که به ارزان‌ترین منطقه شهر می‌شود. رش رشش مجدد بانک‌مرکزی خانه‌های تا 70 متر از گذشته بیشترین تعداد زا از نظر ژاژ در بازار تهران داشته‌اند. این ترتیب خانه‌هایی با این متراژ به‌طور نگین‌نگین باید ۹۳۶ یک لیارد و ۹۲ میلیون تومان ارزش داشته باشد. در یکی از سایت‌های خرید خرید اینترنتی آپارتمان ۷۰ متری در فت‌آبافت‌آباد یک میلیارد تومان ۷۰ میلیون تومان آگهی نداند. متری ۱۵.۲ ۲لیون تومان است. نیارتمانی که ۹ سال پیش ساخته شده و آس بهانسور و انباری مجهز است. کال کامیابی نیا زیکنازیکن زیکنلی یلیس یس ولی اهل همین هله است ست. منطقه منطقه ۱۶ان محله‌هایی مثل نازی‌آباد را در خود قرار داده است. در این منطقه ارزش رزش ۱۸ ۷.۷ ۷ میلیون تومان است و امثال امیر قلعه‌نویی مهدی مهدی رحمتی در آن بهدنیا آمده اند. نارتمان ۶۰ متری یکی از متراژهای محبوب تهرانی‌ها باید در این محدوده یکا و ۱۲۲ یونلیون تومان قیمت داشته باشید. الان واحد ۶۳ ۶۳ متری نازی‌آباد یک می‌لیونارد و ۱۳۰ یونلیون تومان آگهی شده که بنا آن ۱۰ استال است و دو اتاق خواب دارد.

رار | قیمت مسکن در منطقه ۱۷ان متری ۸.۸ ۸لیون تومان است. خرید یک نهانه صد متری در این بخش از بخش یک میلیارد و 78 میلیون تومان هزینه لازم دارد و نه‌هانه‌های 50 متری را به‌طور متوسط ​​به 89 میلیون تومان می‌رساند. حداحد ۵۱ در هله فلاح حان ن برادران محمدی محمدی یعنی لاد و داد در این محدوده شهر بزرگ نداند، ۸۳۰ ۸۳۰ یونلیون تومان می‌رسد به‌فروش. من مطمئن نیستم که آیا آن رالد رینس رینج م م. منطقه ۱۷ یکی از زاط جنوبی تهران است شا شاهرودی هم در همین بخش شهر آمده است.

پنج | قیمت مسکن در مناطق ۹ و ۱۰ ۱۰ اختلاف زیادی دیا هم ردارد. یاانه‌های این دو را به‌ترتیب متری ۶.۶ ۶ میلیون تومان ۲۲ ۲۲.۲ ۲ میلیون تومان و فروش می‌کنند. نکیسا نکیسا و ناصر حجازی یازه‌بان‌های دول متفاوت تیم‌ملی به‌ترتیب در مناطق ۹ و ۱۰ تهران به‌دنیا آمده‌اند. الآن یک رتمارتمان ۱۰۰ متری باید به‌طور متوسط ​​در منطقه دو کشور رد ۳۶۰ میلیون تومان قیمت داشته باشید. همین ژاژ فایلی در محدوده استاد معین می‌شود که ارزش آن را دوا می‌کند و ۷۵۰ میلیون تومان گذاشته است. حداحد، نوساز و دارای آسانسور، انباری و رکینگینگ است. در منطقه 10 و بابان مالک اشتر نوساز دیگری به‌چشم می‌خورد که یای واحد آن را می‌خرد دو میلیارد رد 250 یونلیون تومان هزینه کرد.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما