رار مالیاتی از زاه‌های یارتخوان ن لطفا کارت به کارت کنید!

[ad_1]

مناقشه سازمان امور مالیاتی و اتاق اصناف برای دریافت مالیات از تراکنش‌های دستگاه‌های کارتخوان فروشگاه‌های بالا گرفته، همراه با برخی واحدهای صنفی برای فرار از پرداخت این نوع انتقال مالی و از طریق کارت به کارت را جایگزین انجام تراکنش با دستگاه‌های پوز کرده است.

به گزارش همشهری، با تکمیل مهلت یکساله و اجرایی شدن ماده 11 قانون پایانه فروشگاهی مبنی بر اتصال دستگاه های پوز به پرونده های مالیاتی صاحبان دارایی، مناقشه سازمان امور مالیاتی و اتاق اصناف برای پرداخت مالیات از تراکنش های دستگاه های پوز فروشگاهی به ایستگاه پایانی خود رسیده است.

او گفت: «من خدای اسرائیل و خدای اسرائیل هستم. اما اجرای این ینلیف یفنونی در یای اخیراً حاشیه‌هایی همراه بوده است. مشاهدات میدانی خبرنگاران همشهری حاکی است در دفعات متعددی از واحدهای صنفی صاحب خردهفروشی و حرفه‌ها و کالاها از مشتریان خود می‌خواهند تا به جای پرداخت وجه خرید یا خدمات با دستگاه‌های پوز فروشگاهی، وجه‌هایی را از طریق کارت به کارت پرداخت کنند. تا می‌کنند این ترفند، نونانون پرداخت مالیات تراکنش دستگاه‌های کارتخوان را دور بزنند. این اولین بار است که کتابی می خوانم و مدت زیادی است که این کتاب را نخوانده ام. ترفند

گفت: داخل نمی شوم.

جریمه ۳۰ درصدی اصناف مختلف

به صراحت اعلام کرد: برخی از صاحبان مشاغل، دستگاه های کارتخوان را به پرونده های مالیاتی خود مرتبط نمی کنند که همین امر باعث بروز مشکلاتی در محل پرداخت می شود. دیگری انجام م. نازمان امور مورالیاتی، جریمه‌های سختی برای این افراد در نظر می‌گیرند. گفت برزگری گفت: آن دسته از زالان اقتصادی که از کارت به رتارت به یای کارتخوان استفاده می کنند، وهلاوه بر پرداخت مالیات، مشمول پرداخت خشت، جریمه جریمه بابل بخشش. او با خارج از این جریمه در ماده 192 قانون مالیاتهای مستقیم پیشبینی شده است، افزود: از ساعت 14 دیروز (شنبه 7 اسفند 1400) سامانه سازمان امور مالیاتی صرفاً برای ورود مؤسسات مالی فعال و تشکیل پرونده الصاق کارتخوان آنها به پرونده های مالیاتی آنها تبدیل می شود. به محض وصول و من مطمئن نیستم که آیا آن را ن یا ضل و تشکیک تشکیا تشکیل و امکان فعال شدن رتخوارتخوان‌ها به نکانک مرکزی می‌شود.

شدن 200 هزار کارتخوان

این اولین بار است که این کتاب را می خوانم و مدت زیادی از انتشار آن می گذرد. گفت: «من یهوه، خدای اسرائیل و خدای اسرائیل و خدای اسرائیل هستم.» او گفت: «من خدای اسرائیل و خدای اسرائیل هستم. از دیروز (شنبه ۷ اسفند ماه) سازمان امور مورالیاتی برای سایت هایی که به الصاق پایانه های خود به پرونده یالیاتی می پردازند، باز شده است.

یلایه از اطلاع‌رسانی ضعیف آیین‌نامه‌های مالیاتی

اگر می خواهید در ایالات متحده شغلی پیدا کنید، باید کار را برای ما آسان کنید. اصناف در برخی از نقل و انتقالات غیرسودی از تهاه‌های پوز، رار مشکل می‌شوند، این تادها به‌دلیل ناآشنایی با قوانین خاص رخ داده است.

او توضیح داد: خیلی از اصناف، مراودات و کسب اطلاعات را که بدون دستگاه پوز دیگر هستند، متقبل می شوند و مبالغ را بعد از صاحبان آنها بازمیگردانند، حالا با قانون جدید بدون هیچ سودآوری انجام می شود که به مالیات این پول پرداخت می شود. ملزم زم. نوده فراهانی گفت: وقتی شخصی خانه خود را فروخته و مبلغ دریافتی را بهحساب خود واریز می کند و همان مبلغ را از حسابش برای خرید خانه جدید خارج می کند در واقع هیچ اقدامی انجام نداده است، اما سازمان امور مالیاتی این جابهجایی مبالغ را بر اساس پرسود انجام می دهد. می کند. او افزود: پس از تصویب تصویب دستگاه های مالیاتی در یک سال گذشته، اطلاع رسانی درستی حساب های تجاری مرتبط به هه ها و باهاب های غیرتجاری به اصناف صورت ست است.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما