برنامه اساسنامه مه جدید در سیوناسیون هندبال – سه سه

[ad_1]

خبر خبر: 1815426 |
24 اسفند 1400 ساعت 12:58 |
15 زدیدزدید |

0
هاه

در مجمع عالعاده فدراسیون هندبال اساسنامه تصویب شد.

رش گزارش “ورزش سه” به نقل از ایسنا، مجمع فوق‌العاده فدراسیون هندبال امروز سه ۲۴ ۲۴ سفند سفند سفند نالن فارسی آکادمی ملی المپیک آسیا، آنلاین و وبینار برگزار می‌شود.

این مجمع به ریاست سید محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفهای وزارت ورزش و جوانان و با حضور علیرضا پاکدل فدراسیون هندبال، حمیدرضا عزتی دبیر فدراسیون باقرزاده نماینده کمیته ملی المپیک، نمایندگان ورزشکاران، مربیان، داوران، باشگاهها و نهادها به صورت رار و آنلاین ر.

در این مجمع نامه جدید فدراسیون‌های ورزشی، کمیسیون‌های ورزشکاران، نان و وراوران با آرای اعضای مجمع تصویب تصویب شد.

پلیرضا پاکدل در این مجمع گفت: روز گذشته تیم ملی یان جوان علاوه بر مدال نقره سهمیه جهانی را نیز کسب یک ریخساریخسازی زی کرد. این سومین قهرمانی ملی ایران به قهرمانی جهان در سال ۱۴۰۰ بود به یاد تبریک بگویم. یک اتفاق نادر و کم بقهابقه بقه.

سیون سیوناسیون هندبال گفت: اگر گرایت و همدلی یا نبود این اقاق خوب یای هندبال ایران نمی‌افتاد. اکنون زودتر از برنامه پیش بینی شده است رسیده‌ایم. به بهاسطه جهانی شدن شیردختران ما پشتوانه خوبی همای هندبال زنان ساخته شده. نیانی هندبال ساحلی یا هم در نوروز در نان داریم که امیدوارم که ساحلی ما نیز جهانی نی.

سیون سیوناسیون هندبال در ادامه گفت: مشکلات زیادی در زمینه فدراسیون مالی مخصوصا در، اسپانسر داشتیم اما با پیگیری‌هایی که یک شرکت ردارداد انجام شد. توجه به اساسنامه به رئيس جمهور رئيس جمهور اجازه داده شده است به نان مجري با ياي اقتصادي قرارداد د. این موضوع هما باید امروز امروز مطرح و بهای بگذاریم.

گفتاکدل گفت: در این ینایط دست هندبال گرفته شده است. درا در این سال ۸ فرستاده شد و فردا هم بعدی عز اعزام م. اینا براین به عنوان تصویبات مجمع قرارداد فدراسیون با اسپانسر هم به یای گذاشته شده است.

در نهایت با اکثریت اینا هم تصویب شد.

دگرلادگر نیز در این گفت‌وگو گفت: به نوبه خودم موفقیت‌های این رشته و به خصوص مدال و یای که دختران روز گذشته را تبریک بگویم. در ‌هال‌های اخیر هندبال با مدیریت نهانه و ولاش جامعه معهال خوش درخشید. با همدلی که در این خانواده دیدم در مسابقات درایر هم پیروزی‌های بیش‌تر هیماهیم هیم.

وناون ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: در حوزه بیش‌ترین مشکلات وجود دارد اما با موفقیت‌های زنان می‌توان این مشکلات را رفع کرد. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. شیردختران ما در عرصه‌های ملی یله‌های موفقیت‌ها را فتح می‌کنند.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما