راهنمای خرید خریدلویزیونهای یلپیکر با بودجه ۲۰ یونلیون

[ad_1]

روآرو– تلویزیون های ۶۵ اینچ ایرانی نیا ۲۰ ۲۰لیون یونان نابل خرید ری. اگر می خواهید در مورد Q78 بیشتر بدانید، باید در مورد Q78 بیشتر بدانیم. تلویزیون های 65 اینچ ایرانی که با 20 میلیون تومان قابل خرید هستند، محصولات برندهای جیپلاس، امجیسی و سامالکترونیک می شوند، تصاویر را با کیفیت 4K و Ultra HD نمایش می دهند، به سیستم عامل اندروید مجهز هستند و با برنامه های مختلف قابلیت اتصال گوشی های هوشمند به آنها. د دارد. هیچ ترجمه ای در دسترس نیست.

ویزیونلویزیون ۶۵ اینچ ام‌جی‌اس س ۱۹ یونلیون ۵۰۰۵۰۰

USلویزیون ال‌ای دی هوشمند هوشمند M‌جی‌ ام‌جی‌اس مدل US7000W حدود ۱۹ یونلیون ۵۰۰ رار تومان قیمت درارد. برندی که ایرانی است و در بخش لوازم خانگی ساخت تلویزیون را آغاز کرد. تلویزیون US7000W با کیفیت تصویر تصویرK و Ultra HD است که وشنلوشن وشن یشایش یش ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل خواهد بود. ازامکات این ینلویزیون اول باید به بطابط هوشمند اندرویداره ره. برای ارتباط با موس Air Mouse و Time Shift که ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. To connect with هاویزیون ه ویزیونلویزیون ه هاه ه HDMI و ورودی USB مشاهده، که امکان اتصال کنسول‌های بازی، شلش ش … به تلویزیون ویزیونا فراهم می‌کند. To connect with نیزازای ارتباط با این, join Facebook today.

ویزیونلویزیون ۶۵ اینچ اینچلاس س ۱۹ یونلیون ۹۰۰۹۰۰

برای ارتباط با ‏LU721S‏ ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. ویزیونیلویزیونی که طول آن یک متر و ۴۰ مترانتی‌متر است و ارتفاعش به ۹۰ نتی‌مترانتی‌متر می‌رسد. ویزیون ویراویر در ویزیونلویزیون LU721S جی‌پلاس از نوع نوعK و Ultra HD است و عدد ندگویندگوی ندگوی ندگویاتی تی پخش صدا را در این مدل بر درمان رنگارند مدل بر. اسپیکرهای این ینلویزیون که مجموع مجموعای ۲۰ واتی را به‌وجود می‌آورند راای فناوری دالبی دیجیتال هستند. ورودی HDMI سه‌ورودی ورودی USB و کناره‌های تلویزیون دیده می‌شوند می‌شوند باطابط هوشمند امکان اتصال به اینترنت را برای شما فراهم می‌کنند تا دسترسی به صفحات دسترسی داشته باشید. تغییر زمان، تغییر زمان، تغییر زمان، تغییر زمان

ویزیونلویزیون ۶۵ اینچ اینچلاس س ۲۰ یونلیون ۸۰۰۸۰۰

برای ارتباط با ‏LU722S-IND‏، لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید یا حسابی جدید بسازید. وژیلویزیونی که ویراویر را با تکنولوژی LED و کیفیت ۴K و Ultra HD پخش می کند. بطابط هوشمند اندروید اندرویدا باید مهم باشد این ینلویزیون‌ها بدانیم. -اسپیکری که در بخش یینایین تلویزیون گرفته شده در مجموع ییایی برابر با ۲۰ تات تولید می‌کنند و نرم‌افزار E-share ارتباط بین یایل و ویزیونلویزیون در این قل تف. ، ایتایت گلدیران پلاس گیرنده دیجیتال، Time Shift و بلوتوث از دیگر تلویزیون های LU722S-IND معرفی شده است.

ویزیونلویزیون ۶۵ اینچ سام الکترونیک کترونیک ۲۱ یونلیون

To connect with تامالکترونیک مدل TU6500 زا از یک یونیمال‌ونیم پیش نهانه بازار و آن را با عرفاق یک یونیلیونی یونی‌های ۲۰ یونلیون تومانی قرار دادیم. HDلویزیونی که با اوریاوری LED تصاویر را با کیفیت ۴K و Ultra HD نمایش یش. مشاهده تلویزیون هوشمند به سیستم مامل اندروید است و فنا وریاوری Smart View می‌توانید آن را با تلفن همراه خود دریافت کنید. ویزیوناوری انعکاس هوشمند کنا کنار پشتیبانی از صدای دالبی و ندگو‌هلندگوهای قدرتمند، به کیفیت تلویزیون TU6500 کمک می‌کند و با استفاده از دو اسپیکر ۱۰ تی د د د د د پورت پورت USB و ورودی USB هم اجازه می‌دهد دستگاه‌های مختلف و شلش‌ها را به TU6500 متصل کنیم. که حالا در درل‌های ارزان‌قیمت بازار نیز دیده می‌شود، دیگر از ویژگی‌های تلویزیون ویزیون یونلیون یونانی TU6500 است.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما