سفیر ایران در کی‌یف: گزارشی از آسیب‌های وارده به آن‌ها نیست

[ad_1]

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

او گفت: «من خدای اسرائیل، خدای اسرائیل و خدای اسرائیل هستم.» اگر سؤالی دارید، لطفاً با من تماس بگیرید.

ایناهاش: نخست یتایت و حفاظت از اتباع ایرانی و تلاش برای خارج کردن اتباع از کشور و هله ه تحولات و ارسال گزارش موقع موقعیت مرکز بود.

این دیپلمات کشورمان افزود: به چندین ری‌هاری‌هایی که در وجود همه‌ی آن‌ها وجود دارد، هم‌نان در متلامت به سر می‌برند و هیچ‌ارشی از آسیب مشکای مشکلاتی که جان را می‌شکند. همچنین سفارت ایران در خدمت هم وطنان بوده و با شماره تلفن فن + به صورت نهانه روزی می‌باشد و اگر لازم بود حتماً با ما تماس بگیرید. همچنین در یای بزرگ مانند خارکوف و اودسا افراد را تعیین کرده ایم که به خروج خروج ایرانیان کمک کمک شود. گفت: نمی گذارم بروی. این افراد مرتبط سفارت رت.

دیادی در ادامه اظهار کرد: نکته مهم این امه ست برخی از ز نان ما به انتخاب متفاوتی به خروج از شهر‌های ملی اینارند. ایمن میتوواند در صوری نایز با چمرهایي كيفتم سع بگررند و سبويز زيري

و به آنها گفت: چرا مضطرب هستید و دلهایتان پر از تردید است؟

وی ادامه داد: لازم است ستارشی از وضعیت نیز ارائه دهم، ساساس گزارش‌هایی که ریماریم مرز لهستان شلوغ‌تر اوغ‌تر بقیه است و به سمت کشور یای مو د رست رست. ساساس چه دوستانی که خارج شدند و به عا اعلام کردند از سمت نیانی و خروجی سیرت از بهتری رار ا ست. در برخی از خروجی‌ها هم وطنان با مشکلاتی مواجه می‌شوند که با مقامات محلی مشکلات را حل می‌کنند.

و به آنها گفت: چرا مضطرب هستید؟ راه های زیادی برای خلاص شدن از شر جای جوش وجود دارد. نان پشت مرزها نباشند. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.

اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، ممکن است بخواهید این مقاله را بررسی کنید.

ن درای اظهار راشت: سفارت با آمادگی دگیامل در اختیار است. همان با شماره‌هایی که در صورت معرفی می‌شوند تماس می‌گیرند. این است که به نان می‌گویم حتما مراقب خودتان باشید و اگر نیاز داشته باشید در شهر دوم این خا خارج شوید در منل امنا نید به ط ط ط طریق از سویلت من داده شده به ویژه در عواطف تردد شبانه روزی حتما توجه کنید. کنید. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار نیست که آن را می خوانم.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما