ندن لندن رستوران ؛ نصرت مک دونالد دان

[ad_1]

روآرو- اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، لطفا با ما تماس بگیرید. نصرت در هاه سپتامبر شعبه شعبه شعبه افتتاح کرد و به سرعت توجه یای را به خود به یلیل قیمت‌های بالای منوی رستوران‌ها جلب کرد.

گفته شده نان آن نان برای استیک و سیب سرخ باب ۸۵۰۸۵۰لاری پرداخت کرده است.

او می‌گوید نوع داد مورد استفاده و هم چنین قیمت رار بالای آیتم‌های نصرت عملی غیر اخلاقی است. او می‌گوید یای بطری‌های شراب به ارزش رزش پوند یا ۱۴۰۰ دلار دلار باید به ختاخت ۳ رار پوند یا در جد ۴ رار دلار رستور نان نصرت باشد.

هم چنین ، ان برای یک نوشیدنی نوشیدنی انرژی زای ردبول باید ۱۵ لار راخت خت. برخی از ربراربران در توئیتر قیمت یالای منوی رستور آن نان را نوعی «اخاذی» از مشتری مشتریلمداد د.

نصرت یا اولین بار در سال ۲۰۱۷ میلادی در درانه‌های اجتماعی نام‌اش بر سر نهان‌ها افتاد. ن رستوران او در ایتسایتس بریج در لندن سپت مبارک گذشته افتتاح ح.

به «یلی میل» می‌گوید: «روزی یک کیسه سیب زمینی یخ زده رام خریدم با خود گفتم: و سپس به من گفتند سس یون زایونز هاینز و سس سساپ را نیز از زهازه زه.»

پرز می‌گوید ۳۰ ساله و اهل مادرید است. او می گوید به یلیل خوردن دوادو در یک شیفت ریاری اخراج ج. او می‌گویدارکنان رستوران نصرت اجازه زهاشتند پس از ساعت ۵: ۳۰ غذ غذا بخورند.

او می‌گوید به او و شد که از زا دیگر سر کار راید. او فزاف‌زید برای توجیه اخراج‌اش به او و می‌گوید که باب کافی نفروخته است. وجود انتقادهای مطرح شده، رستوران‌های زنجیره‌ای نصرت کاکان محبوبیت خود را بین افراد مشهور حفظ کرده است. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما