روسیه روسیه و چگونه برجام را به گروگان گرفته اند

[ad_1]

و به آنها گفت: چرا مضطرب هستید و دلهایتان پر از تردید است؟

سرگی لاورف گفت: «ما خواهان یک پاسخ روشن هستیم. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.
زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شده اند. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. زیرا پول دوستی ریشه انواع بدی هاست که برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان گمراه شده و خود را سوراخ کردند.

زیرا که پول دوستی ریشه همه بدی هاست که در حالی که برخی طمع به آن داشتند، از ایمان گمراه شدند.

و به آنها گفت: چرا مضطرب هستید؟ اگر قبل از توافق برجامی در مذاکره وین، به حمله به آن حمله کنید، این نه‌زنیانه‌زنی‌ها را می‌پذیرند که درصد آن‌ها را بر سر مام می‌آوردند.

زیرا که پول دوستی ریشه همه بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان گمراه شده و خود را سوراخ کردند.

زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شده اند.

گفت: داخل نمی شوم. این ده‌گوئی‌هاده‌گوئی‌ها می‌گویند مقامات روسی برای امتیازاتی قائل هستند که به جای اجازه می‌دهند ایرانی‌ها به یای مسئولین سخنان می‌توانند تصمیم را بگیرند.

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

جمهوری اسلامی ایران یک کشور و آزاد است که تکا اتکا به استاست پایه و محوری «نه شرقی – غربی» به کشوری کشوری اجازه نمی‌دهد فعافع ملی ملت ایران را بها بدهد. گفت: داخل نمی شوم. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

یای غربی هم باید از گره زدن فعافع ملت ایران به این خواسته‌ها این را بپرهیزند به تات برای احیاء برجام و رفع پایبندی نشان ن.

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. اگر قدرت‌های غربی درک درستی از شرایط کنونی و مالملل داشته باشند، باید به این واقعیت پی هندهند که احترام به این ستاست جمهوری اسلامی ایران نیز نیز داشته باشد.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما