ای قهرمانی قایدی و احمد حمد ب بهاد د – سه ورزش

[ad_1]

خبر خبر: 1812694 |
07 اسفند 1400 ساعت 21:51 |
11,348 زدیدزدید |

4
هاه

دومین شکست خلخ خاپی برابر الشارجه رجه

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

گزارش رش “ورزش سه”، در یکی از دیدارهای هفته هفدهم لیگ ایگارات آدنوک لیگ تیم یای الشارجه و شباب الاهلی به فاف هم و این با بها سودا یقا یقا یقا. 86 دیداری که مهدی علی سرپرست، سرپرستاب الاهلی، در تصمیمی عجیب مهدی ایدیادی را 86 روی نیمکت نداند اما حمد هیاللهی در ترکیب اصلی به نان ن.

7 عکس جدید به آلبوم اضافه شد. پس از مامارا درون درون جریمه جریمهاحب توپ شد، برا برای پریرا کاشت که بغل پای این بازیکن پس از برخورد با تیر زهازه زه به سنگرب بدن نان شباب الا ه ی ی.

دقیقه های دقیقه دقیقه 25 میستند به بهل نخست بازی پیدا کنند. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

دو دقیقه بعد از خود هیاللهی در گوشه محوطه جریمه حباحب توپ شد شوت شوت او از زالای دروازه و ختا زیاد به بیرون اختلاف دارند. 34 و پس از خطای ولید یداس به روی مامارا، وراور یک خطای پنالتی به سود الشارجه اعلام کرد که میدان ضیاضی پس از صحنه بازبینی تغییر تغییر تغییر تغییر.

دقیقه نیمه دوم دو تیماحب فرصت های جسته گریخته گریخته ی ی و نجانجام مهدی یدیایدی نیز از دقیقه 86 به جای ماجد حسن وارد زمین بقهابقه بقه. دقیقه یک‌کهالی‌که بازی با تساوی بدون رول رو به یایان بود، الشارجه در دقیقه 90 صاحب یک پنالتی تی.

رکوسارکوس ملونی ونیافع جوان و ولی الشارجه پشت این توپ ایستاد. +اون ماجد ناصر ، سنگربان شباب الاهلی مسیر توپ درسته تشخیص ده بود ، این بازیکن توپ را شکست و قفل دروازه ها در + 90 + 1 شد.

در زیازی که در یای تلف شده حسابی جنجالی شد، تا دقیقه 100 ادامه یافت و درایت باب الاهلی در حضور مامل ا حمد هیال هیا برا برا برا برود برود.

شکستالیه های سرخ این شکست 30 امتیازی باقی ماندند و به رتبه رمارم جدول رده رده سقوط کردند. ه فاصله 9 هفته پایان فصل ، این تیم با العین صدرنشین 12 متیاز اختلاف دارد که جبران آن آن بعید نظر می رسد.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما