تی برقی و برقی Urtopia با ۱۴ برق وگرم!

[ad_1]

روآرو- Urtopia م مازگی یک دوچرخه م ما م Carbon E-Bike راه اندازی شده است. این ویژگی‌های چشمگیر ریاری است. این دوچرخه اسپرت و هوشمند از مواد باکیفیت درجه یک ساخته شده و و تنها ۱۴ وگرملوگرم است، زیرا تمام آن از کربن ساخته شده است.

به بهارش فرارو رو Urtopia Carbon علاوه بر حیاحی زیبا مملو از فناوری نیز شد و شرکت Urtopia دعای یای داشتن این ویژگی‌ها در خرید یای الکترونیکی دیگر باید صدها دلار بیشتر افزایش دهد. Gates Carbon Drive یکی از محبوب ترین حامل های ورزشی در جهان است. گیربکس این دوچرخه دارای سنسور گشتاور و پنج پنجالت ت (پدال، اکو، حتیاحتی، اسپرت توربو توربو).

Urtopia Carbon که تنه ۱۴ا ۱۴لوگرم وگرم ردارد!  // در حال ویرایش

این یک راه عالی برای آشنایی (به دست آوردن، به دست آوردن) با تکنیک های امروزی است که از Urtopia Smart و Smartbar آمده است. To connect with -ا نیانی از کنترل صوتی، مصنوعی، زمان واقعی GPS، eSIM مایشگر نقطه‌ای، پشتیبانی از به‌روزرسانی OTA ارائه شده است. ی یای دارای یاژول‌های Wi-Fi، ولوتوث و 4G نیز می‌شود. Urtopia Carbon دارای یک دادار و ژیروسکوپ خاخلی برای ایمنی است. رادار شخص شخص بر برله نقلیه یاار می‌دهد، در یالی که ژیروسکوپ به صورت وام‌آوری بر این‌هالیت‌ها نظارت می‌کند و در صورت نخواسته به آن هشدار می‌دهد. همچنین یک اثر انگشت نگشت نیز امنیت منیت در این تعبیه است.

Urtopia Carbon که تنه ۱۴ا ۱۴لوگرم وگرم ردارد!  // در حال ویرایش

این دوچرخه سواری سرعت ۲۰ یایل بر ساعت را برای نسخه ییایی و ۱۶ یایل بر عتاعت برای نسخه اروپایی ارائه شده است. این دوچرخه توسط یک باتری ۳۶۰ و ساعت تغذیه می‌شود ۵ شارژ آن ۵. برای ارتباط با ‏، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. تاری از ویژگی‌های هوشمند این دوچرخه می‌توا می‌توان از طریق برنامه اختصاصی Urtopia کنترل کرد که مامل عملکردهای بسیار مانند ردیابی ضد سرقت، وبریاوبری، بقابق، و یای اجتما عی … نسخه آمریکایی این دوچرخه قیمت 3000 به فروش میرسد.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما