کالک دیجی کالا کیست کیست

[ad_1]

اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، لطفا با ما تماس بگیرید. اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، باید اصول اولیه را بدانید.

«محمدی در رشته توییتی تکذیب در این خبر نوشت: نامداران دیجی است.) »

IC د ادامه ی توییت توییت خود می «:« یکی از سرمایه‌گذاران IIIC شرکت سوئدی مگرامگرانت‌ است. امگرانت سهامی عام و مام آن تحت حمایت سازمان سوئد است. در نتیجه هر شرکت فردی، طبق طبقات این کشور (با بررسی صلاحیت سرمایه ‌گذاران یا مشمول نبودن در تحریم تحریم) می‌توان سهام این شرکت را خرید یا نگه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

دیجی کالا

محمدی محمدی د ادامه می دهد: بر طبق اطلاعاتی که دریافت کردیم، دیگر مدامدار پامگرانت نت. ابراین پوتانین حتی به طور مستقیم هم سهامدار یکی از سرمایه‌های اروپایی است که به صورت غیر مستقیم در دیجی الا سهام دارد، نیست. «ط طا اطلاعاتی بود که لازم می‌دانستیم شفاف اعلام م و پیش از این هم مرتبه ع اعلام بودیم».

م در یایان می نویسد: از نان توزیع و پخش م سکاسک تا حمله ه به کشور! یا؟ به هدفی؟»

دیجی کالا

این یعهایعه از کجا آب می خورد

در سال 94 موضوع این سرمایه گذاری روس و دیجی اولا در برخی نهانه ها مطرح شده و نان زمان هم تکذیب شد. منشأ اصلی خبر، مهامه ای روسی بود که بهاطر بخشی از سهام شرکت غیرامگرانت بود که در دیجی االا سرمایه گذاری ری بود، سرمایه گذاری دراری در نان بودند.

ا ا به گفته ی مامل دیجی کالا، این حتی حتی از ز یهایه گذران خُرد مگرامگرانت نیز رجارج شده است، لوم نیست درا در جریان ن روسیه و مردم کشور ا با.

شرکت دیجی الا

لازم به ذکر است ست مدتیل نیز شبکه ایران اینترنشنال در یک رشارش با عنوان «پشت دو چهره جوان دیجی کالا چه کسانی هستند؟» این ین را وابسته به حاکمیت معرفی کرده بود. مدیر مامل دیجی االا همان زمان به این ینارش واکنش نشان داد و توییت بود «:”دیجی‌االا نه رئیس جمهور است نه مامل نفوذ نهانه.”

بیشتر نیدانید:

ورود بستابستانی دیجی کالا، کافه بازار، تپ،، ایمولیمو و ایمو ایمو به به

1.a 1.000.000 تومان خرید ماه آینده پرداخت خت

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما