طرز تهیه شیرینی شیرینیاندل بولار ، شیرینی خوشمزه نوروز

[ad_1]

روـاروـ نزدیکا نزدیک به ایام نوروز پخت انواع شیرینی‌های خوشمزه نگیانگی رونق رونق. ای خانگی مخصوص نوروز خشک ، ریز وار متنوع و رنگارنگ رنگ. شیرینی نندل بولار یکی از زای خشک مناسب برای نوروز است که بسیار لذیذ و همچنین است. بواندل بولار نوعی شیرینی ترد خوشمزه است که روش پخت رار آسانی دارد.

اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید. زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شده اند.

داد لازم برای تهیه شیرینی ناندل بولار

شیرینی سفید شیرینی: ۲۵۰ گرم
برنج برنج:۲۵۰ گرم
قند قند: ۷۵ گرم
کره: گرم گرم
مرغ تخم مرغ: ۵ عدد
:انیل: یک چهارم قاشق شقایخوری
شکلات تخته‌ای زمای تزیین: به تان لازم است

تات مربوط به داد اولیه

شیرینی شیرینی

نکات مربوط به آرد شیرینی

نکته مهمی که باید در مورد موضوع به آن توجه شود، کیفیت یای موجود در زازار است که هما هم تفاوت دارند. به همین یل میزان با کیفیت ممکن است آن کم تر زیا زیادتر از مقداری که در گفته شده در ست ست باشد. اینا براین موقع اضافه کردن به این ینله توجه داشته باشید. اگر دیدید داد شیرینی درحال سفت شدن است یلی مقد مقداری از آرد باقی زنده است ست یعنی آردی که اضافه کرده، کافی است و بقیه ضا اضافه فه. اگر هم دستورل کردید کردید ولی حس کردید شما هنوز به آن ظتیلظتی ظتی میاید برسد، ست است ست یعنی بیشتر آرد آرد اضافه کنید بنابراین شما همیشه مقدار آردی را که دستور داده شده است تهیه کنید. ممکن است این مقدار با توجه به کیفیت کیفیت کم زیا زیاد د.

نکات مربوط به پودر پودر قند

قند قند

پودر قند شده حتماً از قند شده است یعنی قند را پودر کرده شد. اگر شکر را آسیاب کنید،، هرگز به نرمی قنداب شده هداهد هد. پودر قند مرغوب قندی قندی است که به شداشد. توجه داشته باشید که پس از آن پودر کنید، پس از آن که خاخل کیسه ظرفا ظرفی داشته باشد، ممکن است بعد از آن هم شود. ینابراین قبل از اینکه آن را به مواد شیرینی اضافه کنید، ًاً با گوشت‌کوب بکوبید سپس سپس الک کنید.

طرز تهیه شیرینی نداندل بولار

۱ ـ یای شروع کار کره را داخل یک سهاسه بریزید تا به یای نزدیک شود سپس پودر قند را به آن اضافه کنید و با همزنی برقی پودرا پودر قند کره ک ماملا نرم و پفکی پفکی بزنید.
۲ ـ حالا زرده‌های تخم مرغ مرغ و نیانیل را اضافه کنید و با همزن برقی برقی چند دقیقه بزنید تا مواد شوند.
۳ ـ حالا مخلوط آرد آرد شیرینی و برنج برنج که الک کرده‌اید، به آن اضافه کنید و از اینجا به بعد همزن را کنار بگذارید. اد را با دست هم بزنید و خوب بدهید به یک دست یک دست بدهید. حالا خمیر آماده را داخل کیسه فریزر بریزید حدود 20 دقیقه در حال قرار دادن تا حفظ حت.

شیرینی شیرینیاندل بولار

۴ ـ خمیر زا از یخچال بیرون اوریداورید و دوباره داخل کاسه بریزید و کمی بدهید بدهید. حالا خمیر را روی میز رار به صورت یک‌نواخت و با قطر حدودا ۳ تا ۴ نتانت باز کنید و قا قالب‌های مخصوص شیرینی نندانند نندالب گل با قلب بالب ب. اگر بالب نداشتید، از اندازه گردو برداری و گردآوری کنید سپس وسط آن را با انگشت رار بدهید تا حفره کوچکی را بگیرید. کف سینی فر را کاغذ روغنی پهن کنید وا را روی فر فر فر. سینی فر را در فر ۱۷۵ درجه نتیگرانتیگراد د مدت ۱۵ دقیقه طبقه ریدارید.
۵- بعد از اینکه شیرینی و واملا خنک شد، آن‌ها را از کاغذ روغنی جدا می‌کنند و را به شکل تخته‌هایی که به بن‌بن ماریا کرده‌اند، می‌کنند. همچنین نیدانید برای تزیین این شیرینی از زله هلو بریلو و به یای شکلات استفاده ده.

تات مهم برای تهیه شیرینیاندل بولار

۱- توجه داشته باشید که شیرینی‌هایی را که یای تهیه می‌کنند از کره استفاده می‌کنند، باید حتماً داخل ظرف در بسته و در نگه‌دارنده‌ای ری تهیه کنند. اگر می‌خواهید این شیرینی بیش‌تر را از یک دوا دو هفته‌ای ریاری کنید، ظرف را در فریزر ریدارید.
۲ ـ برای تهیه شیرینی شیرینی‌دل بولار می‌توانید به یای کره از شیرینی استف استفاده ده.
۳ ـ این مقدار مواد حدود ۱۱ ولو و شیرینیاندل بولار به می‌دهدا می‌دهد. در صورتی که هیدیده مقدار زیادی از این تهیه، داد را به

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما