اجاره‌های اعجاب‌انگیز در بازار ر

[ad_1]

زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شدند.

به گزارش «دنیای اقتصاد»، با تبدیل مبالغ اجاره ماهانه به ودیعه می توان پی برد چند آپارتمانهای اجاری موجود در بازار اجارهبهای شمالترین منطقه پایتخت در حال حاضر با رهن حول و حوش 10 میلیون تومان به ازای هر مترمربع یا قدری کمتر و بیشتر با امکانات. و و سنای ملک، فایل های ذخیره شده اند.

درباره فایل های اجاری لوکسمتراژ، ودیعه های یک تا پنج میلیارد تومان درخواست شده و در کنار آن اجاره های چند ده میلیون تومانی برای آپارتمان های زیر 200 مترمربع درخواست شده است که دو یا چند برابر استطاعت پرداخت مستاجران محله های متوسط ​​بازار مسکن مانند مناطق 4 و 5 است.

در نان فایل‌های موجود موجودی وجود دارد که غلغ ودیعه و اجاره ماهانه آن برابر است و این برای مستاجران چندساله تعجب‌برانگیز است. چراکه عرف بازار مسکن تا پیش از جهش پی در پی اجارهبها طی سه سال گذشته این بوده است که ودیعه چند برابر مبلغ اجاره از مستاجر دریافت می شود تا هم پشتوانه هایی برای خلف وعده احتمالی مستاجر در پرداخت اجاره ماهانه باشد و هم امکان سرمایه گذاری یا سرمایه گذاری با این مبلغ را داشته باشد. هماهم شود.

اما این روزها در فایل‌های منطقه یک یکارتمان‌هایی هستند که رهن و اجاره برابر وجود دارند. نان نمونه آپارتمان 90 مترمربعی قعاقع در قیطریه، به ندریلندری ندریالی با رهن 30 میلیون و اجاره 30 میلیون تومانی به بازار عرضه شده است. 6ارتمان نوساز 126 برای دیگری نیز در خیابان حکمت در این منطقه با و اجاره فایل برابر با 40 میلیون تومان در می‌خورد می‌خورد.

تات میدانی نشان می‌دهد بسیاری از فایل‌های موجود در این بخش از بازار اجاره در حال حاضر قابل حل است که نان می‌دهد قبل از آن یلل فا صا دا دا دا دا دا دا دا دا دا دا دا دا دا دا دا دا دا دا دا دا دا دا دا دا تات میدانی. در عین حال به نظر می‌‌رسد نان منطقه یک مشکلی یا انتظار طولانی برای اجاره اسپردن املاک خود راندارند و نگران ضرر احتمالی از یالی ماندن آپارتمان ه ه ه و به آنها گفت: چرا مضطرب هستید؟

اجاره‌های اعجاب‌انگیز در بازار ر

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما