چرا قبر حضرت زهرا (س) مخفی است؟

[ad_1]

این سوال مهمی است که هر مسلمانی باید از خود بپرسد که چرا حضرت زهرا علیهاالسلام یگانه دختر پیامبر با آن عظمت و کرامتی که در نزد خداوند بوده، آرزوی غسل دادن من را داشته باشد؟ مرا شبانه دفن کن و قبرشان را بپوشان. این سؤال را خود امام پاسخ داد: من راضی نیستم کسانی که به من آزار دادند در تشییع جنازه من شرکت کنند و از دفن من آگاه باشند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله فرحزاد در سخنانی در حرم حضرت معصومه(س) با بیان اینکه رسول خدا(ص) به سلمان فرمودند هر که دخترم فاطمه را دوست بدارد در بهشت ​​با من است و هر که عصبانی باشد، گفت: گفته می شود که او در آتش است: پیامبر (ص) به حضرت زهرا (س) فرمود هر که بر شما صلوات بفرستد خداوند گناهان او را می بخشد و او با من به بهشت ​​اعلا باز می گردد.

وی با اشاره به عظمت حضرت زهرا(س) گفت: امام صادق(ع) در خصوص نامگذاری حضرت زهرا(س) فرمودند که ایشان را فاطمه نامیدند زیرا مردم عظمت و معرفت این زن را درک نکردند، اما تا این حد بفهمیم وظیفه ماست که عظمت این زن را درک کنیم.

استاد حوزه علمیه گفت: حضرت زهرا (س) تنها زنی است که پیامبر و امام نیست، بلکه تمام کمالات و حقوقش را خداوند داده است، گفت: حضرت زهرا (س) مطلقاً کامل است و امام جا مانده است. (ع) فرمود خداوند متعال اطاعت حضرت زهرا (س) را بر همه حیوانات واجب کرده است.

وی با تاکید بر اینکه باید از خداوند علم، فهم و درک بخواهیم، ​​گفت: پیامبر(ص) فرمودند: خداوند از شادی و رضایت حضرت زهرا(س) خشنود است و از غضب آن حضرت غضبناک است که نشان دهنده عظمت حضرت است. . زهرا (س).

داوود راکی ​​با بیان اینکه فرحزاد باید بداند از امام زمانش چه مقامی می‌گیرد، می‌گوید پسر عموی داشتم که فقیر و غنی بود، اما فقیر بود. من به او کمک کردم تا مشکلش را حل کند، سپس به مدینه رفتم و خدمت امام صادق (ع) رسیدم و حضرت به من فرمودند که در روز پنجشنبه کاری کردی که باعث خوشحالی من شد و آن آرامش برای پسر عمویت بود که این بیان نشان می دهد که صلح شکسته شده است با اینکه دشمن اهل بیت (ع) است رحمت جایز نیست.

خداوند در قرآن می فرماید ما حضرت یونس را به خاطر عصبانیت بر قومش ملامت کردیم. خداوند بر او غضب می کند و خدا از آنچه می دهند خشنود است.

کارشناسان مذهبی در رسانه ملی با بیان اینکه اگر حضرت زهرا(س) نبود از غدیر و تشیع خبری نبود، افزودند: هر دو ناراضی هستید و می گویند حضرت زهرا(س) از دنیا رفت. و بر آنها خشمگین شد.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما