گل محمدی: می توانیم از استوکس غرامت بگیریم

[ad_1]

یحیی گل محمدی پس از پیروزی 4 بر صفر تیمش مقابل ویستا توربین در جام حذفی گفت: در نیمه اول انتظار چنین بازیی را نداشتم و باید کمی جلوتر می رفتیم و در زمین حریف پاس های بیشتری می دادیم اما اینطور شد. اتفاق نمی افتد.” در نیمه دوم تیم بهتر شد و تحرک بیشتری داشت و پاس های بیشتری داشت و می توانستیم موقعیت های بهتری ایجاد کنیم اما ترکیب نیمه اول ما تغییرات زیادی کرد و برای اولین بار چنین ترکیبی را انتخاب کردیم. ما تغییرات زیادی داشتیم و این منجر به ناهماهنگی شد.

وی افزود: افرادی که در نیمه دوم به میدان می‌روند هماهنگ‌تر هستند. این بازی‌ها سخت است و تیم حریف معمولاً محکم دفاع می‌کند که کار را سخت می‌کند و خوشحالیم که به مرحله بعدی رسیدیم. باید خودمان را برای بازی با فولاد آماده کنیم. شانس زیادی نداریم و باید ریکاوری خوبی داشته باشیم. از بچه ها ممنون که خوب بازی کردید.

گل محمدی در خصوص پرونده استوکس و شکایت از پرسپولیس گفت: پرونده کالدرون سنگین بود اما خوشبختانه بدهی او پرداخت شد و توانستیم پنجره را باز کنیم اما مشکل بازیکنان جدید همچنان پابرجاست زیرا ITC آنها باید صادر شود. و زمان می برد.” متاسفانه یکی از بازیکنان تاجیکستان ما مصدوم شد و نتوانست در نیم فصل اول بازی کند اما به هر حال باید از آقای صدری تشکر کرد چون پرداخت آن سخت بود اما در نهایت مشکل حل شد.

وی افزود: استوکس هم از تیم جدا شد و به مرخصی نرفت اما متأسفانه شکایتی از او نشد و از سوی باشگاه آی تی سی آزاد شد، اتفاق بسیار بدی بود، در این صورت می توانستیم غرامت او را جبران کنیم. ولی کاری که کردیم نه الان باید بدیم واقعا عجیبه و باید ازش شکایت میکرد هر تعهدی اگه سر جای خودش باشه دیگه نیازی به گزارش نیست و متاسفانه مشکلات مالی گریبانگیر همه تیم ها میشه عجیبه به اندازه کافی، این سوال باید پیگیری شود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص شایعه جذب رشید مظهری گفت: این مسائل حدس و گمان است و هرکس بر اساس ذهنیت خود نامی می سازد. در حال حاضر شش هفته تا پایان نیم فصل باقی مانده و تمرکز ما روی بازی ها است. ما نمی خواهیم به انتقام فکر کنیم.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما