مک بوک پرو جدید در مدل های 14 و 16 اینچی در طرح های مختلف عرضه شد

[ad_1]

اپل سرانجام مک بوک پرو را با طراحی جدید ، تراشه های M1 Pro و Max و پورت های بیشتری از جمله Thunderbolt و Magusif معرفی کرد. این دستگاه در دو نسخه 14 و 16 اینچی موجود است و دارای یک بریدگی در بالای صفحه نمایش آن است.

مدل های جدید مک بوک پرو در نسخه 14 اینچی با ضخامت 15.5 میلی متر و نسخه 16 اینچی با ضخامت 16.8 میلی متر عرضه می شوند. هر دو لپ تاپ دوباره به پورت Magsif مجهز شده اند و البته دارای اسلات کارت حافظه SD و پورت HDMI هستند.

مک بوک پرو جدید از صفحه نمایش تبلیغاتی 120 هرتز استفاده می کند. اپل این پنل را با نام Liquid Retina Pro XDR معرفی کرده است. وب کم 1080p با سنسور بزرگتر از نسل قبلی در بالای صفحه قرار دارد ، اما به نظر نمی رسد که سنسور Face ID باشد. علاوه بر این ، عبارت MacBook Pro از پایین صفحه حذف شده و به قاب زیر دستگاه منتقل شده است. اندازه حاشیه صفحه نمایش اکنون فقط 3.5 میلی متر است.

مک بوک پرو 16.2 اینچی از صفحه نمایش با رزولوشن 3456 در 2240 پیکسل و مدل 14.2 اینچی از صفحه نمایش با وضوح 3024 در 1964 پیکسل استفاده می کند. Generation Paul می گوید فناوری مورد استفاده در این نسل Mini LED است. این صفحه دارای حداکثر روشنایی 1600 نیت و نسبت کنتراست 1 تا 1 میلیون است.

تراشه M1 Pro در لپ تاپ جدید اپل از دو صفحه نمایش Pro XDR پشتیبانی می کند. M1 Max از سه صفحه نمایش Liquid Retina Pro XDR و تلویزیون های 4K پشتیبانی می کند. هر دو مدل 14 و 16 اینچی مک بوک پرو می توانند با M1 Pro یا Max وارد بازار شوند.

اپل ادعا می کند که عملکرد پردازنده چیپست های M1 Pro و Max دو برابر MacBook Core i9 و 3.7 برابر بهتر از Core i7 است. از نظر گرافیکی ، M1 Pro 2.5 برابر قدرتمندتر از Radeon Pro 5600M و 4 برابر قوی تر از تراشه AMD M1 Pro است. این دستگاه می تواند حداکثر 64 گیگابایت رم یکپارچه داشته باشد. سرعت خواندن حافظه SSD به 7.4 گیگابایت در ثانیه رسیده است که دو برابر SSD نسل قبلی است.

دکمه های عملکرد در لپ تاپ های تجاری Butt Pal باز می شوند و نوار لمسی را جایگزین می کنند. با این حال ، در سمت راست این دکمه ها حسگر اثر انگشت قرار دارد. مک بوک پرو دارای سه درگاه USB-C و البته جک 3.5 میلی متری هدفون است. مک بوک پرو جدید از Magus 3 استفاده می کند که برای ایجاد قدرت بیشتر دوباره طراحی شده است.

این محصول از سیستم صوتی با کیفیت جدید استودیو استفاده می کند و با سه میکروفون نویز را تا 60 درصد کاهش می دهد. مک بوک پرو دارای شش بلندگوی جدید از جمله دو توییتر و چهار ووفر است. صدای بیس در دستگاه جدید Apple Pal 80 درصد بیشتر است و نیم اکتاو غنی تر است. مک بوک پرو از صدای ویژه پشتیبانی می کند.

کوپرتینوس مدعی است که عمر باتری مک بوک جدید در هنگام استفاده از Lightroom کلاسیک دو برابر شده و در هنگام استفاده از Xcode چهار برابر شده است. مدل 16 اینچی می تواند در مجموع 17 ساعت ویدئو پخش کند ، در حالی که مدل 14 اینچی می تواند 21 ساعت ویدئو پخش کند. این اعداد به ترتیب 7 و 10 ساعت بیشتر از مدل اینتل هستند.

در حال بروز رسانی

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما