کریمی کودوسی: مشکلات ما با همسایگان 100 درصد حل شده است

[ad_1]

یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با قدردانی از سیاست همسایگی دولت سیزدهم گفت: روابط ایران با همسایگان در ماه های اخیر در اوج بوده است.

به گزارش ایرنا، «جواد کریمی کودوسی» با اشاره به اقدامات دولت در ماه های اخیر گفت: معتدل.

وی افزود: به گفته کارشناسان بهداشت، اگر دولت روحانی واکسیناسیون معمول را به موقع انجام می داد، 50 هزار ایرانی که امروز روی زمین افتاده بودند زنده می ماندند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی از دولت سیزدهم خواست تا گامی دیگر در جهت کنترل بازار بردارد و گفت: تعدیل قشر بازار با تامین 25 مایحتاج اساسی مردم اقدام مهمی است.دولت. ” اقلام با نرخ ثابت در دسترس عموم قرار می گیرد و در این فرآیند از واسطه ها کسر می شود.

اعضای کمیسیون تدوین ضوابط زیر نظر مجلس شورای اسلامی گفتند: با بسته شدن بودجه 1400 دولت تحت هیچ شرایطی باز نیست و باید در چارچوب بودجه مصوب کار کند. در بودجه 1401 دولت گام های بیشتری برداشته و قدرت تاکتیکی بیشتری خواهد داشت.

کریمی کودوسی که در بودجه سال 1401 رشد 8 درصدی را پیش بینی می کند، گفت: این رشد از بهره وری 3.5 درصدی پیش بینی می شود و پیش بینی می شود نظام خفته اقتصاد کشور آغاز شود و 4.5 درصد باقی مانده تا سال جدید محقق شود. سرمایه گذاری.”

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاست همسایگی دولت سیزدهم و لزوم ارتقا و ارتقای همکاری های منطقه ای گفت: روابط خوبی با همسایگان خود داریم. بر اساس گزارش وزارت امور خارجه، مشکلات ما با کشورهای همسایه 100 درصد حل شده و تلاش می کنیم روابط اقتصادی با همسایگان خود را توسعه دهیم و توسعه این روابط باعث افزایش اشتغال در کشور و شروع اشتغال می شود. تولید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در 120 روز گذشته مسائل مربوط به ترکمنستان، قرقیزستان، ارمنستان، آذربایجان، پاکستان، افغانستان و امارات حل شده و امروز در بهترین موقعیت قرار داریم. مجلس شورای اسلامی شرایط و روابط روز به روز در حال افزایش است.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های اوراسیا گفت: دره اوراسیا 300 و 400 میلیون نفر جمعیت دارد و مسیرهای زمینی با امنیت کامل باز است البته در این زمینه مسائل جزئی نیز وجود دارد که به دنبال حل آن هستیم. “

نماینده مردم مشهد گفت: دولت سیزدهم اعلامیه «اقتصاد را به مذاکره ربط نمی دهیم» را به طور کامل اجرا کرده است، اراکچی یعنی مذاکره؛ دیگر مذاکره مهم نیست، ما نتوانستیم کار خود را انجام دهیم.

کریمی کودوسی با اشاره به عملکرد تیم مذاکره کننده دولت قبل گفت: تیم قبلی در اوج مذاکرات که 50 دوربین گرفت، از نظر سیاستی، سیاسی و فریبکاری با غرب صادق بود. با پیراهن سفید، کاغذی در بالکن هتل کوبورک در دست داشت. یعنی دارم متن خط مذاکره رو میخونم که چیزی نخوانده و خودش اعتراف کرده.

وی با اشاره به تحلیل غلط تحلیلگران غربی از رابطه دولت و مجلس گفت: برخی می گویند مجلس و دولت با هم هستند و اگر به دولت فشار بیاوریم مجلس موافقت می کند و می گیرد، امتیاز برای ما. مجلس قاطعانه به اجرای قانون پایبند است و هیچکس حق ندارد از اجرای این قانون دلجویی کند.

کریمی کودوسی گفت: مجلس در وضعیت انقلابی است و هیچکس نمی تواند از مجلس سوء استفاده کند.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما