نشست Dealbook: تیم کوک در مورد ارز دیجیتال

[ad_1]

ویدئو

گزیده

نظر شما در مورد ارز دیجیتال در حال حاضر چیست و در مورد پذیرش آن از طریق Apple Pay یا موارد دیگر چیست؟ اوم، البته، بله، من این را می دانم، چرا چیزی از قبل شناخته شده است. ما هیچ برنامه فوری نداریم. من نمی توانم کارهایی مانند موجودی نقدی خود را انجام دهم، بنابراین آن را توصیف می کنم. من قصد ندارم آن را در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنم، زیرا قرار نیست پول خودم را در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنم، اما فکر نمی‌کنم مردم سهام اپل را بخرند تا در معرض کریپتو قرار بگیرند. و بنابراین اگر آنها بخواهند این کار را انجام دهند، می‌دانید که می‌توانند مستقیماً از طریق روش‌های دیگر روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند. و بنابراین من این کار را انجام نخواهم داد و قصد ندارم در آینده نزدیک کریپتو را به عنوان مناقصه برای محصولات خود انتخاب کنم. اما چیزهای دیگری وجود دارد که ما قطعا به آنها نگاه می کنیم. مانند آنچه که مثلاً نمی‌خواهم کاری انجام دهم تا امروز اعلام کنم. خب، اجازه بدهید یک سوال متفاوت از شما بپرسم، زیرا شما فقط گفتید که نمی توانید شخصاً این کار را انجام دهید. آیا در هر بیت کوین یا اتریوم رمزنگاری دارید؟ یا باهاش ​​بازی میکنی؟ انجام میدهم بله، به نظر می رسد که BT برای من مناسب نیست. آیا تا به حال به آن علاقه داشته اید؟ من مدتی است که به آن علاقه مند شده ام و در حال تحقیق در مورد آن هستم، می دانید. و بنابراین به نظر من جالب است.

پخش کننده ویدیو در حال class=

اگرچه اپل ممکن است به زودی راهی برای پرداخت ارزهای دیجیتال به کاربران ارائه نکند، رهبر آن شخصاً روی آن سرمایه گذاری کرده است.

تیم کوک، مدیر عامل اپل در نشست آنلاین Dealbook در روز سه شنبه گفت که این ارز دیجیتال را خریداری کرده است. او گفت: “من فکر می کنم منطقی است که آن را به عنوان بخشی از یک مجموعه متنوع در نظر بگیریم.” کوک به اندرو راس سورکین از Dealbook گفت که به سرعت اضافه کرد که سرمایه گذاری نمی کند.

این اطلاعات نادری در مورد نحوه مدیریت بخشی از ثروت چند میلیارد دلاری آقای کوک بود. او گفت که تحقیقاتی در مورد کریپتو انجام داده است و “برای مدتی” علاقه مند است.

آقای کوک گفت که این افشاگری به این دلیل انجام شده است که خود اپل قصد ندارد به تعداد فزاینده کسب‌وکارهای بزرگی بپیوندد که رمزارز را در عملیات خود قرار می‌دهند. به عنوان مثال، تسلا در سال جاری شروع به پذیرش بیت کوین به عنوان پول برای وسایل نقلیه الکتریکی خود کرد و 1.5 میلیارد از آن را برای نگهداری در خزانه شرکت خریداری کرد.

آقای کوک گفت، با این حال، اپل هیچ برنامه ای برای خرید بیت کوین با حدود 200 میلیارد دلار پول نقد ندارد – او گفت: “فکر نمی کنم مردم سهام اپل را برای ارتباط با رمزارزها بخرند” – او گفت که هیچ برنامه ای وجود ندارد. تا به زودی کریپتو را به یک روش پرداخت پذیرفته شده تبدیل کنیم. وی گفت: ما هیچ برنامه فوری نداریم.

اما هرگز نگویید: آقای کوک به طور مرموزی اضافه کرد: “قطعا چیزهای دیگری نیز وجود دارد که ما به آنها نگاه می کنیم.”

ویدئو

گزیده

من فکر می کنم این مسئولیت شما به عنوان یک تجارت است که هر کجا که می توانید تجارت کنید زیرا فکر می کنم تجارت یک کاتالیزور بزرگ است. من معتقدم آنچه تام واتسون گفت این است که تجارت جهانی به صلح جهانی منجر می شود. من همیشه به این اعتقاد داشته ام. و بنابراین من فکر می کنم که کشیدن پل متحرک نیست، ساختن پل است. و بنابراین من فکر می‌کنم که برای تجارت مهم است، و از نظر آنچه در مورد آن صحبت می‌کنیم، با برخی خصوصی صحبت می‌کنیم و با دیگران به صورت عمومی صحبت می‌کنیم. ما آن را متفاوت انجام می دهیم. و وقتی در خارج از ایالات متحده و هر کشوری در جهان کار می کنید، باید سر خود را بچرخانید که قوانین مختلفی وجود دارد. بخشی از زیبایی و پیچیدگی دنیا این است که هر کسی قوانین و آداب و رسوم خود را دارد.

پخش کننده ویدیو در حال class=

به گفته تیم کوک، مدیر عامل اپل، شرکت ها موظفند نیروی خوبی در جامعه باشند. اما گاهی مشخص نیست که چگونه می توان به آن دست یافت.

در مصاحبه ای مفصل در نشست آنلاین Dealbook در روز سه شنبه، آقای کوک به حوزه هایی اشاره کرد که معتقد است شرکت های بزرگ آمریکا می توانند و باید تأثیر بگذارند. آقای کوک بر لزوم تمرکز بر سلامت روان تاکید کرد و گفت که اکنون با توجه به بحران در طول زمان، اهمیت آن بیشتر شده است.

او به ویژگی آیفون برای ردیابی زمان نمایشگر اشاره می کند که به افراد کمک می کند بدانند چه چیزی برای سلامت روانشان مفید است. او گفت: “اگر به طور غیرمنطقی پیمایش می کنید یا خود را به سمت منفی سوق می دهید، فکر می کنم بد است.” این برای سلامت روان شما و برای اطرافیانتان مضر است.»

اما زمانی که او به دلیل عدم اظهار نظر کافی در برابر اتهامات نقض حقوق بشر در چین مورد انتقاد قرار گرفت، آقای کوک از رویکرد کم‌اهمیت دفاع کرد و گفت که اپل به طور خصوصی درباره نگرانی‌ها صحبت کرده است. او گفت که این شرکت مسئولیت دارد “تا آنجا که می توانیم تجارت کنیم.” این به معنای رعایت قوانین کشورهای مختلف و عدم بال زدن بی مورد است که می تواند جایگاهی روی میز را به خطر بیندازد.

آقای کوک گفت: «حداقل برای کسب و کار، هرگز مکان خوبی برای بودن نیست. “سرمایه گذاری رویکرد درستی است.”

در اولین روز از اجلاس آنلاین Dealbook به میزبانی اندرو راس سورکین، گویندگان خبرهای برتر جهان از دنیای تجارت، سیاست و فرهنگ در مورد آینده فناوری، برابری جنسیتی، جهت دموکراسی و پیامدهای یک بیماری همه گیر بحث می کنند. برای حضور رایگان در این موضوع و دیدن جلساتی که از دست داده اید، اینجا ثبت نام کنید.

ترکیب امروز (همیشه شرقی):

10 الی 10:30 صبح

تیم کوک اپل

مدیران اجرایی سازندگان آیفون دیدگاه خود را برای آینده حریم خصوصی، پرداخت ها و به طور کلی اینترنت به اشتراک می گذارند.

11 صبح تا 11: 30 صبح

آدام نیومن

یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل سابق WeWork در مورد جستجوی گیج کننده خود برای آرمان شهر محل کار، درس های آموخته شده و قدم بعدی خود صحبت می کند.

2 بعد از ظهر تا 2: 30 بعد از ظهر

مگان، دوشس ساسکس، آرچول و ملودی هابسون از سرمایه گذاری های هوایی

دو شخصیت مهم در مورد اینکه چگونه زنان می توانند به برابری اقتصادی و حرفه ای برسند و چگونه تجربیات مشترک آنها بر تفکر آنها تأثیر گذاشته است بحث می کنند.

3:30 تا 4 بعد از ظهر

آلبرت بورلا از فایزر

مدیران عامل غول داروسازی در حال رقابت برای ساخت واکسن بسیار مؤثر کووید، نبردی با سویه های جدید و اینکه زندگی پس از یک بیماری همه گیر چگونه خواهد بود، هستند.

4-4:30 بعد از ظهر

Ken Chenault از General Catalyst و Ken Frazier از Merck

دو رهبر پیشرو در شرکت‌های آمریکایی، ایجاد فرصت‌هایی برای استعدادهای بی‌نظیر و حفاظت از حقوق رای همه آمریکایی‌ها را به نقطه‌ای مهم تبدیل کرده‌اند.

4:30 بعد از ظهر تا 5 بعد از ظهر

متیو مک کانهی

بازیگران برنده جایزه اسکار، بشردوستان و خود “شاعر-سیاستمداران” در مورد چگونگی اصلاح سیستم های سیاسی شکسته بحث می کنند.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما