استقلال و پرسپولیس 2 در شرایط مختلف

[ad_1]

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران روز شنبه با هشت دیدار برگزار می شود و دیدارهای جذابی بین پرسپولیس و استقلال برگزار می شود.

استقلال که با 29 امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد در هفته چهاردهم از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان می رود. این دیدار در حالی برگزار می شود که آبی های پایتخت برای حفظ برتری خود و نزدیک شدن به قهرمانی نیم فصل به سه امتیاز نیاز دارند اما حریفان آنها حریف سرسختی هستند.

رفسنجان تمبه هم اکنون با 22 امتیاز در رده چهارم قرار دارد. شاگردان محمد ربیع تاکنون 6 برد، 4 تساوی و 3 شکست کسب کرده اند. یکی از 2 نماینده استان کرمان تاکنون 19 گل به ثمر رسانده است و از این نظر پرسپولیس بهترین تیم پیش رو در لیگ است. آنها در 2 بازی خارج از خانه 2 برد، 2 تساوی و 2 باخت داشته اند و در 4 بازی اخیر خارج از خانه خود شکست نخورده اند.

البته آبی های تهرانی خوشحال خواهند شد که در این فصل در ورزشگاه آزادی حتی یک گل هم به ثمر نرسانده اند و در دو بازی اخیر خود مقابل شاگردان محمد ربیع یک برد و یک تساوی کسب کرده اند و رکورد خود را از دست نداده اند. . باید دید که آیا این جادو برای نارنجی پوشان ناپدید می شود یا خیر.

از سوی دیگر پرسپولیس باید با حادثه مشهد مقابله کند. این دیدار از ساعت 15 در مشهد و ورزشگاه ثامن آغاز می شود. سرخپوشان تهرانی باید رقبای انتهای جدولی خود را شکست دهند تا پیش بیفتند و با پیروزی در نیم فصل شانس خود را حفظ کنند.

آنها تنها تیمی هستند که در لیگ بیست و یکم پیروز نشده اند. آنها تاکنون سه تساوی و 10 شکست را به ثبت رسانده اند و در 5 بازی اخیر خود تنها یک امتیاز کسب کرده اند. شاگردان داوود سعید عباسی تنها سه گل و 20 گل به ثمر رسانده اند. این یعنی گل های کمتر و تعداد گل های زده بیشتر.

پرسپولیس تنها یک بار به نماینده مشهد باخته است و عملکرد آنها مقابل این تیم همیشه خوب بوده است. پرسپولیس از 4 بازی اخیر خارج از خانه 2 برد و 2 تساوی کسب کرده است. مدل جادویی فوق العاده را باید دید.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما