بازگشت به تنظیمات کارخانه پرسپولیس

[ad_1]

خبرگزاری مهر: پرسپولیس پرسپولیس با بازگشت از جایی که خیلی ها دوست دارند در آن زندگی کنند، نشان داد که متعلق به آن نیست و از نظر اخلاقی بیشتر ملموس است تا فنی.

در یکی دو هفته اخیر صحبت های زیادی در مورد باشگاه قرمزها و اتفاقات رخ داده شده است و تیترها باید بخشیده شوند. ابتدا اتفاق خوبی افتاد و یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی با اولسان گفت که باید زیرساخت ها اصلاح شود و خطاها برطرف شود و هرگز از غیبت عیسی آل کثیر در فینال گلایه نکرد.

اما این دو هفته نشان داد که همه به تنظیمات کارخانه خود باز می گردند مگر اینکه خلاف آن ثابت شود. این را ابتدا خود گل محمدی در بازگشت از دوحه و در مصاحبه با مدیران باشگاه در خصوص بشار رسن نشان داد.

بازیکن عراقی از دهان این مربی خارج نمی شود اما بازیکن قدیمی در پرسپولیس است و هست. البته این برای تایید نوع خروج نیست، بلکه برای رسیدگی به وضعیت فعلی است. این مربیان مدام می گویند که من نباید این انتظار را از تیم داشته باشم چون بازیکنم رفته است، این شروع بی مسئولیتی محسوب می شود. باید به مربی گفت که هافبک خلاق عراقی از تیم جدا شده و وظیفه اوست که برای خط هافبک خود چاره ای بیندیشد.

افشین پیروانی مدیر این تیم در واکنش به هجمه های نامناسب و نامناسب به تیمش در یک برنامه تلویزیونی با کری تماس می گیرد و خود و تیمش را برتر می داند در حالی که برتری در دنیا برتر از حال است و نه. گذشته. به قول معروف «من حساب دارم، حساب دارم».

پرسپولیس قبل از اینکه به زمین بیفتد باید با ضعف خودش در بازی نساجی برخورد می کرد – که واقعا دور از حد معمول بود. اهدافی که قبول کرده و اهدافی که نپذیرفته را مرور کنید تا نقاط ضعف آشکار این تیم را در همه زمینه ها ببینید.

بازیکنان این تیم خود را خاص می دانند اما حداقل در این دو مسابقه نشان نداده اند که نایب قهرمان آسیا هستند و قدرتشان بیشتر در اینستاگرام است تا زمین فوتبال.

گل محمدی چند روز پیش برای اهدای مدال به خانواده مرحوم بهروز خورشیدیان از طرف باشگاه پرسپولیس راهی یاسوج شده بود. این رفتار قابل تحسین است.

حال برای ما این سوال پیش می آید که چرا این مربی رفتار ناجوانمردانه ای را در تیم خود می بیند؟ حامد لکگویی در شرایطی که زمان را از سر می گیرد به تنظیمات کارخانه بازگشته است. البته این دروازه بان به همراه ذوب آهن دست به کار جدیدی در بازی زدند. او توپ را در میانه زمین پرتاب کرد که ذوبیا به کرنر برخورد کرد تا بازی متوقف شود. او همچنین برای ضربه عبدالله حسینی به عنوان «داور تقلب» عمل کرد که هیچ گاه به او برخورد نکرد و در نهایت به دو اخراج منجر شد. اتفاقا دود این اخراج به پرسپولیس هم رفت.

پرسپولیس بلافاصله پس از پایان بازی با انتشار پستی از مدیر رسانه ای خود اعلام کرد که توسط جریان ذوب آهن متوقف شده است. اما بیانیه ذوب آهن در نیمه اول بازی به جایی نرسید و به نظر می رسد نتیجه از نیمه دوم شروع شده باشد. چنین گمانه‌زنی‌هایی جز رفتن در مسیر اشتباه نیست، به‌خصوص برای تیمی که هنوز آنقدر مهره ارزشمند و تاثیرگذار دارد که گل محمد بشار رسن را بر بازیکنانش نمی‌زند.

مربیان پرسپولیس باید پاسخگوی رفتارشان باشند. آرمان رمضانی، مهدی مهدی خانی، سعید آقایی و مهدی عبدی مسئول این عملکرد نامناسب بودند. بینی برتر خود مسئول. به ناشنوایی مجازی که تمرکز تیم را مختل می کند، پاسخ دهید. مسئولیت شانه خالی کردن از مسئولیت و مسئول خیلی چیزهای دیگر.

بله، پرسپولیس تیم خاصی است. در فاصله یک ماه از اوج گیری فوتبال آسیا، این تیم به جایی رسیده است که باید در خانه آن را مساوی دانست.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما