طرز تهیه تارت انار برای شب یلدا + خامه شیرینی پزی و خامه انار

[ad_1]

در رفتن در گذشته وقتی به شیرینی فروشی می رفتیم بالاخره انواع شیرینی های دانمارکی، خامه ای و … را پیدا می کردیم، اما امروزه تنوع شیرینی ها بیشتر از قبل شده است و کافه یا شیرینی فروشی کیک و شیرینی هایی مانند وافل دارد. چیزکیک، کاپ کیک، تارت و سایر شیرینی ها.

تارت یکی از محبوب ترین دسرهایی است که رویه آن باز است و با انواع خامه ها، میوه های مختلف، مربا و خامه پر می شود. تارت انار با شیرینی و خامه انار یکی از این دسرهای خوشمزه است.

تارت یک دسر بین المللی بسیار خوشمزه و جذاب است که طرفداران زیادی دارد و اغلب به عنوان دسر در مهمانی ها و مجالس استفاده می شود. اگر در خمیر مایه شکر نباشد، می توان آن را با مواد شیرین نشده مانند مرغ یا میگو پر کرد یا با سالاد الویه، سالاد اندونزیایی، ماست بادمجان و غیره سرو کرد.

آرد تارت از مخلوط آرد، کره، شکر، نمک، وانیل و تخم مرغ درست می شود و داخل تارت می ریزد. تفاوت اصلی بین تارت و انواع کیک در این است که نان تارت بدون پف درست می شود، در حالی که در دسته کیک، پفک غیرممکن است. حذف شده است. درست کردن تارت کار سختی نیست اما کمی حوصله می خواهد. در این دستور سعی کرده ایم تمام نکات و ترفندهای تهیه تارت خوشمزه را برای شما شرح دهیم.

مواد لازم برای تهیه آرد ترش

آرد 180 گرم
60 گرم شکر
120 گرم کره سرد
1 عدد تخم مرغ بزرگ
1/4 قاشق چایخوری نمک
1/2 قاشق چایخوری وانیل

طرز تهیه تارت

چگونه خودتان آرد درست کنید

1- در مرحله اول آرد + نمک را با هم مخلوط کرده و 3 بار الک کنید. با این کار آرد هواگیر و سبک می شود (مطمئن شوید که آرد از الک ریز رد شود)، سپس شکر را اضافه کنید. این مواد را در آن بریزید. غذاساز. و با هم مخلوط کنید سپس کره سرد خرد شده را به حبه های شکر اضافه کنید. غذاساز را حدود 15 ثانیه روشن کنید تا پودر شود سپس تخم مرغ + وانیل را اضافه کنید و 15 ثانیه دیگر غذاساز را روشن کنید. فقط مراقب باش. بیشتر از 15 ثانیه انجام ندهید، زیرا آرد خشک می شود. در نهایت خمیر نرمی به دست می آید. آن را در گاز بپیچید و به مدت 1 ساعت در یخچال بگذارید.

اگر غذاساز ندارید می توانید مواد را در مخلوط کن بریزید. اگر مخلوط کن ندارید تمام مراحل را با دست انجام دهید فقط در این صورت کمی طولانی تر می شود. برای این منظور وقتی کره را اضافه کردید با انگشت خمیر را ورز دهید و نان را پیدا کنید سپس تخم مرغ + شکر + وانیل را با چنگال بزنید و مخلوط کره + آرد + نمک را اضافه کنید و با انگشت کمی ورز دهید تا یک دست شود. از آرد در این مرحله اگر آرد با یک دست نبود یعنی هنوز له شده بود 1 قاشق چایخوری شیر سرد یا آب سرد اضافه کنید و آرد را ورز دهید تا جمع شود سپس داخل سلفون یا گاز بغلتانید و نگه دارید. در یخچال. مواظب باشید آرد زیاد گرفته نشود این آرد بسیار نرم است و نیازی به ورز دادن زیاد ندارد.

بعد از 2-1 ساعت آرد را از یخچال خارج کرده و اجازه دهید به دمای محیط برسد. خمیر را به مدت 1 دقیقه ورز دهید سپس با وردنه در مرکز آن به قطر نیم سانت باز کنید. خمیر را از پایین رول کنید. روی آن را دور وردنه قرار دهید و آن را در قالب تارتی که از قبل با روغن غلیظ شده چرب کرده اید قرار دهید. برای چرب کردن قالب، نوک انگشتان را به روغن آغشته کرده و روی سطح قالب بمالید. وقتی آرد را روی قالب گذاشتید، آرد را با انگشتان خود به قالب بچسبانید. با چاقو آرد را از لبه قالب جدا کنید.

سپس سطح خمیر را با چنگال سوراخ کرده و روی قالب را سلفون بپوشانید و خمیر را به مدت 10 دقیقه در فریزر قرار دهید. بعد از اینکه آرد را از فریزر خارج کردید با کاغذ روغنی بپوشانید و مقداری نخود یا لوبیا روی آن قرار دهید. بدون تورم فر را به مدت 15 دقیقه با دمای 175 درجه گرم کنید، سپس آرد را در وسط فر قرار دهید تا به مدت 20 دقیقه آماده شود.

دستور پخت خامه شیرینی پزی

مواد لازم برای تهیه کرم شیرینی پزی

20 گرم آرد
50 گرم شکر
200 گرم شیر
2 عدد سس مایونز
1 قاشق چایخوری وانیل
60 گرم خامه قنادی

طرز تهیه خامه قنادی

1- برای تهیه خامه شیرینی پزی ابتدا باید خامه قنادی درست کنید. کرم را به صورت زیر آماده کنید:
برای تهیه خامه شیرینی معمولاً توصیه می شود آن را به مدت 15 تا 20 دقیقه با همزن برقی مخلوط کنید، اما می دانید که در دسر نباید روی این برنامه ها و مهمتر از زمانی که در اختیار دارید تمرکز کنید. ابزار در شما قدرت دانستن است. به عنوان مثال، میکسر شما ممکن است یک همزن قوی یا متوسط ​​باشد. البته نتیجه ای که در 15 دقیقه با این دو میکسر می گیرید متفاوت است. خامه را می توان در 15 دقیقه با همزن متوسط ​​تهیه کرد اما با همزن قوی در 8 دقیقه همین نتیجه را دارد. برای رسیدن به

حالا اگر قدرت همزن خود را نمی دانید و خامه را با همزن قوی به مدت 15 دقیقه مخلوط می کنید، چیزی که به دست می آورید خامه نیست و به اصطلاح خامه تبدیل به کره می شود، پس به برنامه توجه کنید، اما اصل معیارها باید با ابزار شما آشنا باشند. در این قسمت طرز تهیه خامه قنادی را به شما توضیح می دهیم.

شما همیشه از لوازم قنادی خامه درست می کنید، بسته به نیازتان، آن را در بسته بندی نیم کیلویی یا کیلویی یا کمتر بسته بندی کنید تا زمانی که می خواهید استفاده کنید، فقط بسته مورد نیاز را از فریزر خارج کنید. شروع کنید، باید خامه را فریز کنید. آن را از فریزر خارج کرده و در دمای محیط قرار دهید تا یخ زدایی شود و بستنی شود.

سپس خامه را در ظرفی بریزید و همزن را روی سرعت متوسط ​​نگه دارید. با یک دست، سرعت بالا را حفظ کنید. وقتی کرم زده نشود می درخشد، اما وقتی شروع به تشکیل شدن می کند به تدریج محو می شود. ببندید و به آرامی با دستان خود حرکات دایره ای انجام دهید و خامه را برعکس کنید تا خامه زیر ظرف هم زده شود. بعد از اینکه خامه را آماده کردید، آن را در یخچال نگهداری کنید.

علاوه بر کدر شدن کرم، یکی دیگر از نشانه های کرم این است که آثاری از تیغه استارتر روی آن وجود دارد. وقتی سر همزن را از ظرف خامه بیرون می آورید، خامه باید به آن بچسبد. همچنین کرم نمی ریزد. وقتی آماده شد.. وقتی خامه آماده شد زیاد هم نزنید. هر بار به اندازه خامه که نیاز دارید درست کنید، چون وقتی شکل دیگری درست شد، نمی توانید از آن برای تزئین کیک یا دسر استفاده کنید.

2- زرده تخم مرغ + شکر + وانیل را با همزن دستی خوب مخلوط کنید سپس آرد را اضافه کنید و دوباره مخلوط کنید. شیر را در ظرف مناسبی بریزید و روی گاز بگذارید. وقتی دما به 60 درجه رسید از روی حرارت بردارید (از دماسنج استفاده کنید) ابتدا کمی شیر به مواد اضافه کنید تا هم دما شوند و در آخر شیر باقی مانده را. حالا ریخته همه مواد را در قابلمه بریزید و روی گاز بگذارید. مواد را مدام هم بزنید تا یخ نزنند. حرارت نباید خیلی زیاد یا خیلی کم باشد. باید دوام بیاورد. فرنی را روی گاز نگه دارید تا به غلظت برسد.

سپس مواد را در بشقاب یا سینی بریزید و سلفون را اضافه کنید و در یخچال قرار دهید. وقتی خنک شد آن را در قابلمه بریزید و هم بزنید تا یخ بزند. در این مرحله خامه را اضافه کنید. وقتی ترش آماده شد وقتی خنک شد داخل سلفون بپیچید و حدود 20 دقیقه در فریزر قرار دهید تا خنک شود. بعد از اینکه از فریزر خارج کردید روی آن خامه بمالید و در یخچال نگه دارید تا خامه شود. خودت را بگیر

تارت شب یلدا

مواد لازم برای تهیه کرم انار

1 بسته ژله انار
1/2 فنجان آب جوش
1 فنجان آب انار
20 گرم نشاسته ذرت
100 گرم شکر
1 عدد زرده تخم مرغ
1/4 قاشق چایخوری وانیل

ترش با خامه انار

طرز تهیه کرم انار

1- پودر ژله را در قابلمه بریزید سپس آب جوش را اضافه کنید و حدود 2 دقیقه هم بزنید تا مخلوط شود سپس دانه های ژله را در سماور یا مایکروفر قرار دهید تا کاملا حل شود. در صورت تمایل ژله را اضافه کنید. مایکروویو. هر 30 ثانیه یک بار از مایکروویو خارج کنید و دوباره هم بزنید و در مایکروویو قرار دهید تا دانه های ژله کاملا حل شوند. مراقب باشید ژله نجوشد. پس از حل شدن دانه های ژله، آنها را کنار بگذارید. کمی خنک کنید.

2- آب انار + نشاسته + شکر + سس مایونز را به روش بن مری با هم مخلوط کنید یا روی شعله ملایم بگذارید تا کرم به غلظت عسل برسد، مواد را از روی گاز بردارید و ژله را داخل آن بریزید و هم بزنید. تا زمانی که کرم یکدست و یکدستی به دست بیاید سپس وانیل و خامه شیرینی پزی را اضافه کرده و در یخچال قرار دهید تا خودش را بگیرد و در آخر با دانه های انار تزیین کنید. بن ماری به معنای گرمای غیرمستقیم با استفاده از آب به هر شکلی است.)

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما