پرسپولیس از ماجرای یک بازیکن مرزی خبر می دهد

[ad_1]

باشگاه پرسپولیس در خصوص پرونده بوژیدار رادوشوویچ اطلاعیه ای صادر کرد و اعلام کرد که طی چند روز اخیر با این دروازه بان تماس گرفته است.

رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: اظهارات بوژیدار رادوشوویچ درباره وضعیت پرسپولیس سوالاتی را در افکار عمومی ایجاد کرده است، از جمله اینکه آیا این اظهارات مطرح شده است یا خیر؛ باشگاه هیچ تلاشی برای حل این موضوع یا برقراری تماس نداشته است.

در روزی که در دیداری حضوری 50 هزار یورو به این بازیکن پرداخت شد، پرسپولیس و رادوشوویچ با پرداخت 30 هزار دلار دیگر پس از 21 روز موافقت کردند. پس از خروج رادوشوویچ از ایران در جریان تماس ها و ارتباطات بود که رقم 30 هزار یورویی به 70 هزار یورو رسید و باشگاه برای پرداخت اعلام آمادگی کرد. در این تماس‌ها به وکیل او نیز گفته شد که با هر پرداختی که دروازه‌بان درخواست می‌کند، پرداخت‌های بعدی به تیم انجام می‌شود و تاخیری در کار نیست، بلکه پاسخ نهایی به تماس وکیلش است. این همه صحبت هایی بود که مدیر امور بین الملل باشگاه داشت.

تماس با باشگاه مدت کوتاهی پس از خروج رادوشوویچ از ایران آغاز شد و این بازیکن اعلام کرد که با وکیلش مذاکره خواهد شد. در این مدت باشگاه پرسپولیس تماس های تلفنی و پیام رسان متعددی با رادوشوویچ، وکیل رسمی و مدیر رویدادهای او در ایران داشت. دو نامه رسمی نیز در 9 دسامبر (23 دسامبر) و 1 ژانویه (11 دسامبر) ارسال شد. آخرین نامه رسمی در 3 ژانویه دریافت شد. البته پس از آن تماس های دیگری نیز با وکیل وی صورت گرفت.

پرسپولیس همچنان رادوشویچ را بازیکن خود می داند و می خواهد به همکاری ادامه دهد. در تماسی که تا تاریخ 2 با آنها برقرار کرده ایم، تلاش می کنیم اختلاف موجود را حل کنیم و تمام تلاش خود را در این راستا انجام خواهیم داد. البته با توجه به مجموعه وقایعی که رخ داده و جایی در این زمینه ندارد، موضوع به اراده طرف مقابل نیز بستگی دارد».

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما