یر گرگِ در فوتب یرال ایران

[ad_1]

گفت: داخل نمی شوم. عزیزبک رار است به، دهمینازیکن ازبکستانیِ فوتبال ایران نل شود. از بین ۹ زیکنازیکن که به یرال ایران آمده اند ندا چهار نفر نستندانستند عملکردی حداقلی داشته اند و پنج نفر را کمتر به داده است.

مشهورترین ازبکستانیِ فوتبال ایران ، برنده برنده ط توپ ایلای قره آسیا سرور روفاروف روف. زیکنیازیکنی که برای حضور در استقلالِ علیرضا بهان به ایران آمد، اما بسته پنجره ول و انتقالاتی آبی نان باعث شد وا او سر از سپاها ن نصف نَن. سرور نجانجام در شروع لیگ به، استقلال آمد و یلی یا زودل هواداران استقلال را ربود. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. یراروف هم جام حذفی یرال ایران را فتح کرد کرد هم در منتخب منتخب سال قرار گرفت و هم بهترین لیگ برتر برتر.

دیگر زیکنازیکن معروفی که ازبکستان به ایران آمد الکساندر لوبانوف نوف. ریلری خوش چهره به زگیازگی جای ایگناتی نستروف در درون زهازه گرگهای سفید را گرفته بود. او آمدا بد زهازه پرسپولیس را سامان ببخشد، اما حضور بیشتر کمک نبود ی به ازبکستان بازگشت.

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. او پیش از زاروف و لوبانوف در لیگ برتر زیازی زی. . . .

دیگر ازبکستانیِ شناخته شده فوتبال ایران بهادر نسیموف بود تیم یلی ازبکستان هم توپ زد. او درال 2014 به آمدو در ابتدايش چند مهمل به ياي مختلف از زله تراکتور زد، ي کم به افت رفت بيش از ز درال در يرال ايران نيا.

اما دیگر بازیکنان ازبکستانی نیاغل در ایران چه نیانی بودند

زین الدین تاجیف (صبای قم)، زاز ارکینوف (پاس همدان)، روسالوسلاو کروشلتینسکی (پدیده مشهد)، اویبک یچفلیچف (پیکان)، ویبکلان ملزیدینوف (نفت یملیمان). من نمی توانم این کار را انجام دهم، اما می توانم این کار را انجام دهم.

حالا استقلال با جذب امانوف در تعداد بازیکنان ازبکستانی که در کنار سپاهان و ورزش قرار گرفته است و باید دید آمانوف می تواند خاطرات خوب سرور جپاروف را تداعی کند یا قرار است مانند الکساندر لوبانوف باشد که در پرسپولیس نمایش مثبتی داشته باشد.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما