مکان خرید بک لینک 6 ماه دیگر خواهد بود؟

توجه داشته باشید که انتخاب نوع لینکسازی باید با استراتژی بهینهسازی موتورهای جستجو، نوع و موضوع وبسایت شما، و هدفهای شما در نظر گرفته شود. پیش از خرید، انتخاب میزبان مناسب مهمترین و تخصصیترین کار است. این افراد به تعداد بالا توسط یک سیستم اتوماسیون مدیریت میشوند و در اصل به نوعی کار کاذب مشغول هستند. گرفتن بک لینک از سایتهای معتبر رتبه صفحه را بالا میبرد، اما لینک دادن داخلی به آن به کاربران کمک میکند تا به شکل راحتتری به صفحات ارزشمند دسترسی پیدا کنند. هر چه کیفیت سایتهای ارجاعدهنده به سایت شما بهتر باشد، این افزایش رتبه بهتر خواهد بود. علاوه بر این، بهتر است رپورتاژها را زمانی بخرید که صفحاتی از سایت تان در صفحه 1 یا 2 گوگل گیر کرده و میخواهید رتبه شان را چند پله افزایش بدهید. بسیار بعید است سرویس دهندههایی که برای خرید بک لینک یا بک لینک رایگان تبلیغ میکنند و مدعی میشوند، بک لینک واقعی ایجاد میکنند، به واقع چنین کنند؛ زیرا ایجاد بک لینک موثر بسیار سخت است.

کاربری که ترافیک کاذب ایجاد میکند، جز هزینه و هدر رفتن منابع وب سایت، نتیجهی دیگری ندارد. تا اینکه گوگل با الگوریتم جادویی خودش پا به عرصه موتورهای جستجو گذاشت و علاوه بر تحلیل محتوای داخلی سایت فاکتور دیگری را نیز برای ارزشیابی محتوای یک سایت معرفی کرد: چه تعداد لینک از سایتهای دیگر به سایت شما وجود دارد! وی تصریح کرد: مهم کاربست ها است باید ببینیم در کجا کاربستی انجام شده که یافته های من هیات علمی چقدر در برنامههای اقدام عملی وارد شده و هزینه های کشور را کاهش داده؟ بر اساس گفته وبمستر گوگل، لینک هایی که در فوتر سایت ها قرار میگیرند عملا کراول نشده و ارزشی ندارد. خرید بک لینک، وب سایت مقصد را متحمل ریسک جریمه شدن میکند! سرویس دهندههای بک لینک تضمینی بابت جریمه شدن وب سایت شما نمیدهند؛ چرا که ارائه این سرویس با الگوی طبیعی و واقعی به صورت گسترده امکان پذیر نیست. گاهی اوقات این ترافیک با هدایت شدن کاربر به یک دامنه دیگر و سپس هدایت دوباره کاربر به طور ناخواسته به وب سایت مورد نظر رخ میدهد (به اصطلاح redirect میشود). ​Th is con​tent w as generated  with GSA Conte​nt Gen er​ator​ D​emover si᠎on​!

اگر شما در حال ساخت لینک های با ارزش هستید، هر پیوندی که ایجاد می کنید، برای دامنه شما مفید خواهد بود. این ترافیک از چه موقعیتهای مکانی ایجاد شده است و مدت زمان حضور کاربرها در آن وب سایت چقدر است و … سرویس دهندههای بک لینک رایگان یا خریداری شده، از بدافزارها و ویروسها و تروجانها استفاده میکنند تا برای وب سایت مورد قرارداد خود، ترافیک ایجاد کنند. لینک سازی باید به صورت یکنواخت و در طی زمان ایجاد شود و این گونه به نظر برسد که به طور معمول به دست آمده است. برای پیشی گرفتن در رقابت رتبه سئو، انتشار محتوای باکیفیت و در زمانهای مناسب و به طور مداوم، برترین استراتژی ارتقا رتبه سئو است. https://xseo.ir/link-building گذشته الگوریتم های گوگل به اندازه امروز هوشمند نبودند و رتبه بندی سایت ها به لینک هایی که دریافت می کردند وابسته بودند. این محتوا برای کمک به سایت در رتبه بندی کلمات کلیدی خاص و به دست آوردن لینک های برگشتی ارزشمند مفید است. بنابراین، این کار به رای منفی در رتبه سئو منتهی خواهد شد. به صورت پیش فرض هر لینکی بهصورت فالو محسوب میشود مگر اینکه از ویژگی نوفالو در کد آن استفاده شده باشد. اگرچه زمینه کاری ما در این صفحه بیشتر فروش بکلینک است، اما صادقانه روی این نکته تاکید داریم که هیچ بک لینکی تمام کار نیست!

در مقاله مورد اشاره گفتیم که سئوی خارجی به مجموعه اقداماتی گفته میشود که خارج از سایت شما انجام میشود. گاهی اوقات خرید بک لینک یا استفاده از بک لینکهای رایگان، اعتبار یک سایت را بسیار کاهش میدهد. سرویس دهندههای خرید بک لینک یا بک لینک رایگان راهکارهای متعددی ارائه میدهند. بر این اساس میتوان در نظر داشت که خرید بک لینک یا بک لینک رایگان در جذب مشتری، همکار یا شریک تجاری منادی منافع یک وب سایت است و از سوی دیگر، بک لینک موثر به اعتبار و جذب مشتری، به یک وب سایت کمک میکند. زمانی که موتورهای جستجو با این بک لینکها مواجه میشوند، برای سایت ارجاعشده امتیاز منفی در نظر میگیرند. در ادامه به تأثیر خرید بک لینک در بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو پرداخته میشود. با وجود تمام تغییرات و بهروزرسانیهایی که در الگوریتم و قوانین موتورهای جستجو اتفاق میافتد، یک اصل همیشه ثابت است: پادشاه رتبه سئو، محتوا است. بهجای هزینه کردن برای خرید بک لینک، مناسب است با تولید محتوای با کیفیت، رتبه سئو وب سایت خود را ارتقا دهید. هزینهای که برای خرید بک لینک صرف میشود را میتوان با تولید محتوای واقعی و با کیفیت توسط یک شرکت تولید محتوا جایگزین کرد.

This artic le w as c reated by GSA C on᠎te᠎nt Gen er ator DEMO.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما