در زمان عدم قطعیت ، استراتژی داده مهم است

[ad_1]

یک نظرسنجی جهانی از 357 مدیر تجاری که توسط MIT Technology Review Insights و Amazon Mazon Web Services انجام شده است نشان می دهد که سازمان ها در همه اندازه ها و صنایع درک می کنند که اهمیت داده محور بودن چقدر است. مهمتر از همه ، آنها آموخته اند که یک استراتژی حمایتی و موفق داده ها را نمی توان به شانس واگذار کرد.

مقدار داده جلو و مرکز است

یک سال و نیم گذشته برای کسب و کارهای صنعت مزاحم بوده است که عمدتاً به دلیل همه گیری ها رخ داده است. تعطیلی اولیه در مارس 2020 به این معنا بود که بسیاری از شرکت ها باید با در نظر گرفتن تغییرات وحشیانه در رفتار مصرف کننده و تقاضای بازار ، برای استقرار کارگران دور دست به پول بپردازند.

خبر خوب این است که حتی در زمان بحران بی سابقه ، تعداد زیادی از سازمان ها به رشد خود ادامه می دهند. در حقیقت ، تقریبا نیمی از پاسخ دهندگان به این نظرسنجی (45)) شرکت های خود را “موفق” توصیف کردند و گفتند که آنها در یک ماه گذشته باعث رشد کسب و کار شده اند.

اما شگفت آور نیست که پس از چنین دوره چالش برانگیزی ، بسیاری از سازمانهای دیگر می توانند کاری بیش از ماندن یا تلاش برای متوقف کردن انجام دهند: 55 درصد باقی مانده از افراد مورد بررسی به تلاش خود ادامه می دهند ، سطح تجاری معمول خود را حفظ می کنند ، یا فقط نمی کنند.

با این وجود ، چه سازمان ها پیشرفت کنند ، چه زنده بمانند ، چه فقط زنده بمانند ، شکی نیست که قدرت داده ها در موفقیت همه کسب و کارها بسیار مهم است. در دنیای دیجیتالی امروز ، شرکت ها حجم زیادی از داده ها را جمع آوری کرده یا به آنها دسترسی دارند. به لطف فناوری هایی مانند محاسبات ابری ، تجزیه و تحلیل و هوش مصنوعی (AI) ، آنها می توانند این حجم از داده ها را به نحو معناداری ذخیره ، پردازش ، تجزیه و تحلیل و ذخیره کنند تا نتایج کسب و کار را افزایش دهند.

در نتیجه ، امکانات زیادی برای به دست آوردن ارزش تجاری از مجموعه داده های بزرگ وجود دارد. بر اساس این نظرسنجی ، رایج ترین شرکت های با ارزش امیدوارند از تصمیم گیری هوشمندانه (79) استفاده کنند. آنها می خواهند مشتریان و روندهای صنعت خود (61٪) را به طور کامل درک کنند ، خدمات و محصولات بهتری را ارائه دهند (42٪) و عملیات داخلی کارآمدتری را اجرا کنند (33٪).

شرکتها همچنین درمورد اهمیت داده ها در تلاش برای رقابت در شرایط بحران ، درسهای ارزشمندی آموختند. به عنوان مثال ، حدود چهار پاسخ دهنده در 10 نظرسنجی گزارش داده اند که باید منابع بیشتری از جمله اطلاعات جمعیت شناختی ، زمین فضایی و رقابتی را بررسی کنند. بیش از یک سوم (37٪) در حال ارزیابی یادگیری ماشین و تجزیه و تحلیل هستند – فناوری مورد نیاز برای استخراج بینش های مهم از داده های آنها. و 34 درصد از مردم برای کار با حجم زیادی از داده های جمع آوری شده و پردازش شده به کمک نیاز دارند.

برای Thermo Fisher Scientific ، یک شرکت بیوتکنولوژی آمریکایی با بیش از 80،000 کارمند در 50 کشور جهان ، پیشرفت در چشم انداز رقابتی علم زندگی امروز به معنی تسریع در تحقیقات مشتری ، حل چالش های پیچیده تحلیلی ، بهبود تشخیص بیماران و افزایش بهره وری آزمایشگاه است. مایکل گراندورگ ، مدیر ارشد تجزیه و تحلیل حرفه ای و بینش ، می گوید: “ما به مشتریان خود کمک می کنیم تا جهان را سالم تر ، تمیزتر و ایمن تر کنند.” ترمو فیشر. او توضیح می دهد که این شرکت می خواهد بهترین خدمات و محصولات و همچنین بهترین راه را برای مشتریان برای تکمیل کارآمد تحقیقات علمی خود ارائه دهد. “اما برای انجام این کار ، ما به داده های بیشتری نیاز داریم ، که به معنی پیچیدگی بیشتر است ، بنابراین ما باید سرمایه گذاری علم داده خود را افزایش دهیم تا دائماً برای مشتریان خود نوآوری داشته باشیم.”

سیاست داده ها اساسی است

Ishit Vacharajani ، استراتژیست سازمانی در ارائه دهنده خدمات ابری Amazon Mazon Web Services می گوید: امروزه ، تبدیل شدن به داده ها در دسترس هر سازمانی است. اما این یک شبه اتفاق نمی افتد: او می گوید داشتن یک استراتژی داده خوب برای تصمیم گیری های خوب و ایجاد رشد ضروری است.

واچچاراجانی می گوید: “در دنیای امروز ، استراتژی داده یک پشته جدول است.” “شما می توانید شکاف بین شرکت هایی را که به سرعت در حال حرکت هستند و شرکت هایی که در مسیر ایجاد یک سیاست اطلاعات موفق تغییر ایجاد می کنند ، مشاهده کنید.”

گزارش کامل را بارگیری کنید.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما