موتور موتور تلت اسوارتپیلن 249 کویر کویر

[ad_1]

به تازگی شرکت کویر موتور یک ۹لت کافه ریسر ۲۵۰ ۲۵۰ سی به مام اسوارتپیلن ۲۴۹ (svartpilen 250) بها به بازار ایران معرفی کرده و فروش آن کا کلید زده است. این موتورسیکلت از ظاهر کلاسیک سیک در عین حال مدرن می‌برد می‌برد پلتفرم آن نیز با تی تی ام دوک مشترک است. در ادامه به بررسی مشخصات فنی فنی اسوارتپیلن ن کویر موتور و همچنین قیمت این موتور باب اروپایی پرداخته‌ایم. لطفا با دیجیاتو همراه هاشید.

اسوارتپیلن 249 کویر کویر

ن موتور سو اسوارتپیلن 249 – Husqvarna Svartpilen 250

من مطمئن نیستم که چه کار کنم، اما مطمئن نیستم که چه باید بکنم. اما بخش موتورسازی این شرکت حوالی سال ۱۹۰۳ میلادی کار خود را آغاز کرده و در حال حاضر تحت نظر نیانی اتریشی معروف تی تی ام به رار خود ادامه می دهد.

ژهاژه اسوارتپیلن در زبان سوئدی به بهای پیکان سیاه ه و در حال حاضر روی یکی از جدیدترین محصولات شرکت هوسکوارنا وارنا گذاشته شده است. اسوارتپیلن ۲۵۰ ازلحاظ پلتفرم و سیاسی، تقریباً همان کی تی ام ۲۵۰ است، اما از نظر ظاهری موتورسیکلتی کاملا متفاوت و در سبک سلاس کافه‌ریس با فه‌ریسا. شاخص های شاخص های موتورسیکلت های نیکد نیکد در آن حدی احساس س.

اسوارتپیلن 249 کویر کویر

این موتورسیکلت در کنار یک مدل دیگر به مام ویتپیلن ۲۵۰ به زازار جهانی ارائه شده است که این دو در اصل متفاوتی به‌جز برخی از تفاوت‌های ظاهری با چندین رندارند ارائه شده است. 9 کویر هم بهلیل تنوع‌بخشی به فهرست تلات کلاس کلاس کافه فه ریس گرفته شده سو سوا اسوارتپیلن 249 (Husqvarna Svartpilen 250) را به زازار ایران ارائه می دهد.

در تلت از نظر ظاهری طراحی بسیار جذابی د ردا طرح باک سوخت، زین نن، چراغ جلو و قسمت فنی ما هرا، ا وا وا وا وا وا وا وا ز زا از یک رهاره دیگر آورده اند.

البته مزیت این تلت ت عمل کوچک این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شده اند. ی‌لی‌ نرم‌ و جادار، حالت رانندگی، کیفیت‌ سباس‌ سیستم‌ سیستمی‌ و … باعث می‌شود تا مانورپذیری این ینلت در حد مناسبی باشد و همچنین حتی امکان سواری با آن نیز تا زی زیادی تضمین شود.

تات فنی موتور موتورلت اسوارتپیلن ن ۲۴۹

این موتورسیکلت سوئدی تبار نیروی زاز خود را از یک انجین تک ندرلندر ندرار زمانه ۴ ۴اپ انژکتوری با دول بادامک بالاسری مین به شفت دادل و استارتر برق تامین کننده. این نیروگاه می‌تواند ۲ برابر با ۳۱.۲ اسب بخار و ۲۴ نیوتن متر وراور در دور در دقیقه از طریق نیزمانیزم زنجیر زنجیر در درامل با گیربکس شش سرعته به کلاچ چندصفحه‌ای روغنی به چرخ منتق کند کند.

اسوارتپیلن معادل ۱۵۳ وگرملوگرم وزن دارد، مخزن آن از گنجایش یش. همچنین باب صفر تا صد این ینله هلیه نقلیه یه چرخ چرخ ث ۹ نیهانیه اعلام شده است. نا شتاب ۰ تا ۶۰ اسوارتپیلن ۲۵۰ نیز ۳۵.

ست ست از دیسکهای ترمز 323 320 متری برای جلو و 23 متری متری برای عقب یاه با سامانه ضد قفل abs استفاده می شود و رارایی مناسبی برای اینا اینل ت.

مطا مطالعه جدول زیر یهلیه یهات فنی، تا اطلاع شما هداهد رسید:

نوع انجین : تک سیلندر، 4 زمانه، 4 سوپاپ، DOHC
حجم ندرلندر : 248.8 سی سی (سانتیتر مکعب)
ناکثر توان : 23 تلووات (31.2 اسب سبار)
دنده دنده : 6 سرعت
کلاچ : صفحه صفحه ای ور در روغن
خنک کننده : مایع خنک
روغن انجین پیشنهادی : SAE 15W-50
عامل کننده : استارتر الکتریکی
تریاتری : 12 ،لت ، 8 آمپر عتاعت
سنج سنج : دیجیتال

سوخته
سیستم سوخت نیانی : انژکتور (EFI) در BOSCH
سطح یندگیلایندگی : یورو 5

سیستم قلیق
تعلیق جلو : آپاخ مدل APEX 43
تعلیق عقب : AP APL APEX
ترمز ولو : دیسک 320 میلی متر، سیستم ترمز (ل (ABS)
عقب عقب : دیسک 230 (لیتر، سیستم ترمز (ل (ABS))
تایر یرلو : 110 / 70-17
یرایر عقب : 150 / 60-17

اندازه و اندازه ها
ارتفاع علوی ت تا زمین : 835 میلی متر
فاصله بدنه اصلی یا زمین : 145 میلی متر
فاصله های دو چرخ : 15.5 ± 1357 میلی متر
گنجایش سوخت سوخت : 9.5 لیتر

انارتپیلن 249 در ایران

اسوارتپیلن 249 یکی از جذابترین و مهیجترین کافه ریسرهای موجود در بازار فعلی کشور ما بهحساب میآید و به دلیل مناسب بودن از قدرت و شتاب، سواری نسبتا راحت، ترمزهای مطلوب و طراحی ظاهری بسیار جذاب می تواند خیلی زود نظر بسیاری از مردم را به سمت خود جلب کند. کند.

اسوارتپیلن 250

اما مشکل یک مشکل نسبتا سخت پیشرفت این است که در ایران وجود دارد رد آن قیمت با بالایش ست در حال حاضر قیمت خرید اقساطی ۱۴ ماهه این ینلت تادل ۲۳۷ این اولین بار است که کتابی را می خوانم و مدت زیادی از آن می گذرد. اینا براین اگر از نان نالی کافی فیار هستید و یک تلت کافه ریسر با عملکرد فنی مهیجا مهیج و حیاحی ظاهری متفاوت نیاز دارید، ست است. اسوارتپیلن ن بیشتر مورد بررسی رار دهید و در مورد پسندتان است، از ریاری با آن لذت ذت.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما