آیا قانون فوتبال باز هم اصلاح می شود؟!

[ad_1]

روزنامه کیهان: به درخواست فدراسیون فوتبال، نامزدها و نامزدهای تصدی پست های هیئت مدیره چند روز دیگر فرصت دارند تا درخواست کتبی خود را به دبیرخانه انتخابات ارائه کنند.

انتخابات فدراسیون فوتبال هند (FFI) کمتر از دو ماه دیگر برگزار می شود. در نهایت روز دهم انتخابات SFund برگزار و درباره رئیس و اعضای هیات مدیره این فدراسیون تصمیم گیری خواهد شد.

طبق قانون جدید فدراسیون، نامزدهای هیئت مدیره باید حداقل 50 روز قبل از انتخابات درخواست رسمی خود را به دبیرخانه ارائه دهند. در واقع روند بررسی قانون جدید بسیار طولانی شده است و از امروز تنها چند روز به ثبت نام باقی مانده است. مانند رویدادهای قبلی و انتخابات سال گذشته، رئیس جمهور و نامزدهای هیئت مدیره می توانند تا 20 روز قبل از انتخابات منتظر بمانند. بر این اساس ثبت نام داوطلبان در بازه زمانی 23 تا 30 دی ماه انجام می شود و مدارک مختلف ظرف 50 روز آینده دریافت می شود و مراحل صلاحیت ادامه خواهد داشت.

آخرین روز ثبت نام نامزدها مهمترین روز در این دوره از انتخابات خواهد بود. لابی با رای دهندگان و اتحاد با سلبریتی ها مانع از ورود سلبریتی ها به رینگ تا آخرین روز می شود.

بهاروند می خواهد در انتخابات شرکت کند

این در حالی است که ابهام زیادی در مورد اینکه آیا بازنشستگان اجازه حضور در انتخابات را خواهند داشت یا خیر وجود دارد. بازنشسته ها و برخی از بزرگان فوتبال می گویند اساسنامه فدراسیون که توسط فیفا به رسمیت شناخته شده است به صراحت موضوع را بیان نکرده است و ملاک عمل، اساسنامه است، اما نهادهای تحقیق و تفحص به ویژه برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنان به این موضوع ادامه می دهند. تحریم ها را اعمال کند. تاکید بر اشتغال بازنشستگان.

حیدر بهروند رئیس فدراسیون فوتبال روز پنجشنبه در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال گفت: در اساسنامه فدراسیون و بند 34 به صراحت آمده است که جلسه هیئت مدیره در 9 سال برگزار می شود. ضمناً در تبصره 2 آمده است که افراد می توانند با یک سوم حقوق خود 60 ساعت در ماه در ادارات دولتی کار کنند.

متاسفانه برخی قوانین را نمی دانند و دیگر انحراف و به چالش کشیدن افکار عمومی مناسب نیست. بنابراین کار در فدراسیون و سازمان لیگ قانونی است و منافاتی با قانون مجلس ندارد. ما اعلام می کنیم که تنها ملاک شرکت در انتخابات قانون اساسی است و این اصل مهم را تکرار می کنم که همه ما تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران هستیم.

ضمناً مجدداً عرض می کنم که من وزیر بازنشسته نیستم و برخی از دوستانم در دستگاه های نظارتی این موضوع را بررسی کرده اند. اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال در حالی مطرح شد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی و رئیس گروه ورزش فروردین ماه درباره حضور بازنشستگان در انتخابات تصریح کردند:

چه کسی جای پیامبر را می گیرد؟

به گفته بهاروند، او احتمالا در انتخابات شرکت خواهد کرد. موضوع دیگری که این روزها در محافل ورزشی شنیده می شود احتمال حضور محمد مهدی نبی دبیر فعلی فدراسیون در انتخابات است. اگر چنین شد، پیامبر باید به دستور هیئت، جای خود را به دیگری بدهد. اما دو ماه قبل از انتخابات چه کسی بر سر کار خواهد آمد؟

با توجه به محیط و انتخابات در فدراسیون، یک نفر از کارکنان بخش اداری فدراسیون اعم از قائم مقام دبیرکل یا مشاور دبیرکل، قطعاً به مسئول بخش اداری برای اجرای کمیته اولیه انتخابات کمک خواهد کرد. . رویدادها مسئولیت اداره کمیته اولیه در این انتخابات و درخواست تجدید نظر برای انتخابات بر دوش اعضای هر دو کمیته است.

اعتراض کمیته ملی المپیک به فدراسیون فوتبال

در حالی که بحث انتخابات داغ شده، ماجرای فدراسیون فوتبال مورد انتقاد قرار می گیرد. آخرین اعتراض مربوط به کمیته ملی المپیک است که مسئولان آن می گویند نام این کمیته باید از روی اعضای مجمع فدراسیون فوتبال حذف شود. صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک روز گذشته در مراسم ورزش و مردم گفت: از مدیران فدراسیون فوتبال شگفت زده شده ام. به آنها می گویم از کشورهای حاشیه خلیج فارس دوری کنید و ببینید فدراسیون فوتبال همسایه ما چگونه این منطق را اعمال می کند. شما به چین و آسیای مرکزی نگاه کنید. چه کسی به فیفا (از ایران) گزارش می دهد؟ چرا فیفا وارد چین و خلیج فارس نمی شود؟ در کشورهای حاشیه خلیج فارس همه این شاهزادگان منصوب می شوند. این نشان می دهد که جایگاه دومی دارد – فیفا را تحریک می کند. ما به این موضوع اعتراض داریم.

وی در خصوص مکاتبه با اینفانتینو رئیس فیفا در خصوص حذف کمیته المپیک از قانون فدراسیون فوتبال ایران گفت: اینفانتینو در پاسخ به ما نامه نوشت که از حضور کمیته المپیک در فدراسیون فوتبال به طور کامل استقبال می کنیم. اینفانتینو خود یکی از اعضای کمیته اجرایی کمیته بین المللی المپیک است. فوتبال یکی از اعضای کمیته المپیک است. مهمتر از همه، ما یک تیم امید داریم. تیم امید در المپیک است. بنابراین ما می توانیم به یک نهاد نظارتی تبدیل شویم. بنابراین این لغو یک سهل انگاری است و کمیته ملی المپیک باید به قانون فوتبال بازگردد.

آیا رئیس کمیته ملی المپیک قانون فدراسیون فوتبال را اصلاح می کند؟ وی گفت: ما از حضور کمیته المپیک در فدراسیون فوتبال استقبال می کنیم. آقایان – در فدراسیون فوتبال ایران – شفاهی اعلام کردند که فیفا با حضور کمیته المپیک در قانون مخالف است، اینفانتینو کتباً پاسخ داد که نه تنها مخالفیم، بلکه از حضور شما به عنوان ناظر استقبال می کنیم.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما