مشاوره آنلاین رایگان ، چت مشاوره آنلاین رایگان

او بعد از مدتی با حضور در برنامه گزینه دو که آن سالها تنها برنامه کنکوری پخش شده از صدا و سیما بود خود را به جامعه کنکوری ها معرفی کرد. از طرفی مطالعه دقیق و خط به خط کتاب درسی زیست شناسی بسیار مهم بوده و قبل از مراجعه به کتاب های تست و کمک درسی، لازمه کتاب درسی زیست رو به طور کامل و مفهومی بررسی کنید. برای دریافت مشاوره کنکور ارشد به صورت حضوری می توانید به آدرس موسسه 3گام واقع در، تهران – میدان انقلاب خیابان جمال زاده جنوبی کوچه دانشور پلاک 6 واحد 3 مراجعه کنید. کنکوری خواندن به این معناست که کتاب های درسی را مفهومی تر و با دقت و وسواس بیشتری مطالعه کنید و مطالبی که در گذشته از نظرتان حائز اهمیت نبوده و سرسری از آن ها عبور می کردید را با دقت بیشتری مطالعه نمایید. چه بسا بسیاری از سوالاتی که در طول این چند روز برای شما پیش آمده را فراموش کنید یا در مدت زمان محدود مشاوره حضوری فرصت یا اجازه بیان همه آن ها را نداشته باشید.

مطالعه حجم زیادی از درسها و اطلاعات برای آزمونی که چند ساعت طول می کشه، تمرکز و انرژی بیشتری نیاز داره که اگه اصول و روش صحیح اون رو به کار نگیرید، ممکنه در طول مسیر با مشکلات مختلفی مواجه بشید. امید است سایر مشاورین تحصیلی نیز با الهام از تجربه پیروزی ها و شکست های این شش مشاور مطرح تحصیلی راه موفقیت خود و دانش آموزانشان را هموارتر سازند تا جامعه ای پویاتر ، بهتر و موفقتر داشته باشیم. البته این انتظار بجایی نیست که از مشاورین تحصیلی توقع داشته باشیم که بر روی مفاهیم درسی تسلط داشته باشند اما حضور مشاورینی نظیر سیناتهرانی که بر کلیه مفاهیم درسی اشراف دارند زنگ خطر را برای سایر مشاورین برجسته به صدا درآورده است. تأثیرگذار ، دلسوز ، دوست داشتنی ، با نظارت خوب بر روی عملکرد بچه ها ، ارائه برنامه های درسی منطبق با آزمون های آزمایشی یکی از مؤسسات کنکور و جلسات انگیزش تحصیلی بی نظیر. مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین از طریق اینترنت و نرمافزارهای پیام رسان دو خدمتی است که هر روز فراگیرتر میشود. برای مشاوره کنکور کارشناسی ارشد به صورت آنلاین می توانید از طریق آی دی های زیر در تلگرام و اینستاگرام با ما در تماس باشید.

مشاور کنکور مهسا خانی

لازم به ذکر است که برای آشنایی با روشهای این مشاور برجسته کنکور می توانید به بخش مقالات مشاوره ای سایت گزینه دو و سایت شخصی ایشان به نشانی « پوردستمالچی دات آی آر » بروید. مشاوره تحصیلی تلفنی هم می تواند سبب ایمن بودن شما دوستان عزیز شود و هم اینکه گروهی از داوطلبان کنکور برای دسترسی به مشاور کنکور خوب باید کیلومترها و ساعت ها از شهری به شهر دیگر جابه جا شوند و به استاد دسترسی داشته باشند با این روش این مشکل نیز بر طرف می شود . مشاور کنکوری که انتخاب میکنید باید نسبت به علایق و اهداف شما و چیزی که می خواهید در آینده بدست آورید آگاه باشد تا بتواند شما را از درست ترین مسیر به سمت خواسته هایتان هدایت کند. من یه مقدار دیر با مشاوره تحصیلی بارسا آشنا شدم و فکر می کردم به اون چیزی که می خوام نمی رسم.

ممکنه یه مشاور تعداد زیادی دانش آموز داشته باشه که توی کنکور رتبه های خوبی کسب کردن اما شما با اون مشاور نتونین درست ارتبط برقرار کنین یا یه خصوصیاتی داشته باشه که دوستش ندارین.بنابراین نمیتونیم قطعی بگیم اگر یه نفر با یه مشاور تونسته توی کنکور با رتبه خوب قبول بشه شما هم میتونی. ارائه برنامه های درسی خوب و سنگین منطبق با آزمون های آزمایشی گزینه دو ، معرفی مشاورین همراه پر انرژی و مثبت که پیگیر کارها هستند ، آموزش خلاصه نویسی دروس ، کارگاههای انگیزشی بسیار خوب، روشهای مفید برای کاهش زمان خواب و افزایش ساعات مطالعه ، روش های تست زنی مفید، اطلاعات بسیار کامل نسبت به نکات ظریف اما بسیار مهمی که در انتخاب رشته کنکور می بایست رعایت شود . طبق تحقیقات هر ۴۵ دقیقه مطالعه یک استراحت کوتاه به مدت ۱۰ دقیقه نیاز است. مشاوره تحصیلی کنکور کارشناسی ارشد، با توجه به نیاز داوطلبان آزمون ارشد، انواع مختلفی دارد. اگه در جستجوی پیگیرترین و بهترین مشاور کنکور هستید و به یک برنامه درسی خوب برای کنکور همراه با مشاوره کنکور بلند مدت نیاز دارید، حتما مطالب این صفحه از وب سایت مشاوران ۱۰۰ را به عنوان یکی از معتبرترین سایت های کنکوری ایران مطالعه کنید و ویدیویی که در ادامه قرار داده شده را مشاهده نمایید تا وقت و هزینه خود را با انتخاب یک مشاور نامعتبر هدر ندهید.

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما