جک E-JS1؛ خودروی تمام الکتریکی کرمان ن

[ad_1]

روآرو- ا-نیانی که تصویر چاچ بک اقتصادی جک جک جک E-JS1، در مجموعه کرمان موتور موتور منتشر شد هفته‌ی یای. الا هم تصاویری از این خودرو پا پلاک گذر موقت در ده هاده های ایران دست به دست می شود که می دهد کرمان در تست تست و ایشش این محصول است.

به بهارش فرارو رو 4ان حدود یکال است ست رار تحقیق تحقیق توسعه جک 4 S4 را آغاز کرده و قرار است ست برقی برقی این سدان را با همکاری مکو مکو اما در حال حاضر کرمان موتور در کنار جک S4 ، بررسی فنی یک چاچ بک اقتصادی برقی را هم ساخته است.

اجکا جک جک E-JS1 را به نتیجه تست‌های و یشایش فنی و سنجش زازار خودروهای برقی موکو کرده کرده است اکردها کرده است.

-E-JS1 که در قعاقع مدل توسعه یافته iEV20 است و در چین به مام سیهول E10X می‌شود پیدا کند یک خودروی شهری است و رده چ چاچ کتریکیای الکتریکی اقتصادی قرار دارد.

چاچ بک برقی برقیان موتور مشخص مشخصات دارد رد

E-JS1، هاچ بک تمام برقیِ احتمالی کرمان موتور، در حیاحی بیشتر دآورآور هاچ بک‌های الکتریکی فولکس واگن و تا حدودی است. مثلا نمای جلو ما را به داد فولکس واگن آپ و زویی زویی نداندازد. اما به نظر می‌رسد جک از زلکس واگن در حیاحی و فنی فنی از فولکس واگن گرفته شده است، تا به جدیدتری برسد. اما در عقب خودرو ، حیاحی خطوط هماهنگ با نمای جلو است و استقلال بیشتر ردارد.

ا2ا در مجموع نان گفت که این ین هنوز حیاحی مستقلی ندارد و تلفیقی از جک J2 و iEV20 و ولکس واگن آپ است. نکات مثبت مثبتی هم طراحی دیده می شود. E-JS1 جک اسپرت‌تر طر طرل طراحی رینگ‌ها چشم زاز از و استفاده از آن در دراحی داخلی یابین جک E-JS1 را یک اسپرت‌تر کرده است.

در بخش فنی نیز می‌گوید می‌گوید که این هاچ بک اقتصادی به یک موتور کی وولواتی مجهز است که درادر تولید قدرتی معادل 62 اسب را با گشتاور 150 به عنوان محور محور محور تولید می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر به E-JS1 بپیوندید. این تری‌هاتری‌ها ظرفیت ۲.۲ ۲لووات ساعتی دارند و ۳۰۲ کیلومتر ومترا ارائه می‌کنند. رژارژ سریع این باتری‌ها در ایستگاه‌های الکتریکی (از درصد تا ۸۵ درصد) ۱ ساعت طول می‌کشد. اما در وال باکس یا شارژ خانگی، ۵.۵ ۵ ساعت زمان می‌برد و درارژ کامل صفر

جک E-JS1؛  خودروی تمام الکتریکی کرمان ن

این چاچ بک اقتصادی با این مشخصات فنی، یی یی مانند فیات 500، رنو تلت تلت ت بردی دادل 320 شهریور، 385لومتر، 416لومتر د رند رند به ضعیف تر. اما همچنان بهتر از مینی کوپر SE و نان لیف است که 234 کی از اوترلومتر 272 مترلومتر بردند.

صفر صفرا میلیون کیلومتر در ساعت، این هاچ بک ۱۰.

این خودرو ۳.۶۵ متر و آن ۱.۶۷ ۶۷ است و آن ۱۴ اینچ است.

رار کمکی راننده، کروز کنترل، عدد ایربگ، نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی، وتوثلوتوث، وتوثارک و دوربین عقب، تریماخلی چرمی، تی تیالتی مدیا، ست ست ست ست ست ست ۲ا یی، یشایش باد تایرها، سیستم کمکی شروع در سرب ییالایی ، شیشه پن پشت پشت پشت نان تمام م ۶. … ازله امکانات جک E-JS1 برقی است.

هله قیمت قیمت جک E-JS1

E-JS1 جکاچ جک جک رار دلار شده است حدود دو رار کمتر از ارزان‌ترین رقیب‌های مطرح‌نیانی خود است. به این ینلیل تا حدودی اقتصادی می‌شود. این محصول به رلار ۲۶ و ۹۰۰ نان، قیمتی دادل ۷۵۳ یونلیون تومان دارد.

E-JS1 جک-بعید بعید بعید ست—————–E-JS1 جزم-ز بعید بعید بعید ی ی ی ی ی ی ی——– اما با این قیمت احتمالا کرمان موتور یای فروش آن چالشی را تهدید می کند.

جکاویر جک E-JS1

جک E-JS1؛  خودروی تمام الکتریکی کرمان ن

جک E-JS1؛  خودروی تمام الکتریکی کرمان ن

جک E-JS1؛  خودروی تمام الکتریکی کرمان ن

جک E-JS1؛  خودروی تمام الکتریکی کرمان ن

جک E-JS1؛  خودروی تمام الکتریکی کرمان ن

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما