(عکس) دردسر بزرگ مهداویه; پرچم اسرائیل روی پیراهن موشک!

[ad_1]

جویندگان نوشت: روز جمعه 26 خرداد، دیدار تیم اساطیر عرب و ستارگان جهان در حاشیه جام عرب برگزار شد. این بازی منحصر به فرد خود را دارد که با حضور افتخاری مهدی مهدوی کیا از تیم اساطیر عرب نقاشی شده است.

مسابقه دوستانه بین اساطیر عرب و ستارگان جهان در قطر که میزبان این مسابقات بود برگزار شد تا جام عرب به تقویم فیفا ارتقا یابد و این جام بیشتر شود. از روزی که بازی برگزار شد و فوتبال دوستان ایرانی متوجه شدند مهدوی کیا در تیم اساطیر عرب حضور دارد، بازیکن سابق تیم ملی و سرمربی فعلی تیم ملی امید مورد انتقاد قرار گرفت. در فضای مجازی عده ای با حضور مهدی مهدوی کیا در تیم اساطیر عربی مخالفت کردند اما با انتشار عکس های بیشتری از این بازی مشخص شد افراد مطرح دیگری مانند اینفانتینو نیز از اعضای افتخاری تیم اساطیر عربی بوده اند و فقط مهدوی نیستند. کیا

حالا دو روز بعد از بازی یک مشکل دیگر جزئی شده است. پرچم تمامی کشورهای عضو فیفا بر روی پیراهن ستارگان جهان و اساطیر عرب حک شده است و در این بین پرچم اسرائیل نیز به چشم می خورد. چند بازیکن عرب در این مسابقه پرچم اسرائیل را روی پیراهن خود پوشیدند و سپس آن را پوشیدند، اما این تنها اتفاق نیست. اورام گرانت سرمربی سابق تیم ملی فوتبال اسرائیل و سرمربی سابق چلسی در این دیدار دوستانه هدایت تیم ستاره های جهان را بر عهده داشت و به همین دلیل سه بازیکن سابق الجزایر از حضور در این دیدار خودداری کردند.

سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر پس از قهرمانی در جام حذفی عرب نیز جام هایی را به فلسطینی ها و مردم غزه اهدا کرد. الجزایری ها بعد از قهرمانی با پرچم فلسطین تشویق کردند و یک بار هم پس از گلزنی بازیکنان تیم ملی تونس این کار را انجام دادند.

اما اینکه چرا موضوع فلسطین در جام عرب مطرح می شود باید به حضور اینفانتینو در این رقابت ها مربوط شود. اینفانتینو قصد دارد میزبانی مشترک جام جهانی را با اسرائیل و یک یا چند کشور عربی برگزار کند و مخالفان این تصمیم از فرصت او برای حضور در جام عرب برای اعتراض استفاده کردند. اعتراض مردم برخی کشورهای عربی به ریاست فیفا و ارتباط آن با لابی صهیونیستی است.

(عکس) دردسر بزرگ مهداویه;  پرچم اسرائیل روی پیراهن موشک!

در نتیجه این رایزنی ها به نظر می رسد از حضور مهدی مهدوی کیا، سرمربی تیم ملی امید و بازیکن سابق تیم ملی ایران نیز در این بازی سوء استفاده شده است. روی پیراهن مهدی مهدوی کیا پرچم اسرائیل مخدوش نشده بود که واکنش برخی رسانه های عربی را در پی داشت. البته حضور مهداوی کیا در تیم اساطیر عربی به جای تیم ستارگان جهان را باید به حضور سرمربی اسرائیلی روی نیمکت تیم ستارگان جهان ربط داد.

حالا که فدراسیون فوتبال این روزها با تاخیرهای متعددی مواجه است، این مشکل می تواند یکی دیگر از مشکلات جدی فدراسیون دانش بنیان عزیزی خادم را رقم بزند.

به ویژه نمایندگان مجلس نسبت به این موضوع اعتراض کرده اند و این سوال را مطرح کرده اند که چرا فدراسیون فوتبال به سرمربی تیم ملی امید اجازه حضور در این بازی را داده است؟ این مسابقه توسط برخی از ستاره های فوتبال عرب به دلیل جاه طلبی های پشت صحنه صهیونیستی آنها برای عادی سازی روابط اسرائیل با کشورهای عربی و تلاش برای میزبانی از اسرائیل، امارات و عربستان سعودی در دهه آینده تحریم شد.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما