مردان آواز می خوانند؛ چگونه خطر ابتلا به سرطان پروستات را کاهش دهیم؟

[ad_1]

با این کار می توانیم خطر ابتلا به سرطان پروستات را تا 35 درصد کاهش دهیم.

به گزارش Best Life، سرطان پروستات یک بیماری شایع در مردان است که با پیشگیری های اولیه قابل پیشگیری است. اگر سابقه خانوادگی این بیماری را دارید، باید بیشتر مراقب خود باشید و بیشتر مراقب خود باشید و اگر سابقه خانوادگی این بیماری را ندارید، همچنان مراقب سلامتی خود باشید. زیرا ممکن است برخی بیماری ها زمینه ساز برخی بیماری های دیگر باشد. با ما همراه باشید تا یاد بگیرید چگونه می توانید خطر ابتلا به این بیماری را کاهش دهید.

حدود 35 درصد از بیماران مبتلا به سرطان پروستات می میرند. سرطان ریه و سرطان سینه به ترتیب در رتبه اول و دوم بیشترین تعداد مرگ و میر در مرکز قرار دارند. در واقع، یک تیم تحقیقاتی از دانشگاه آکسفورد مطالعه دقیقی بر روی بیماری پروستات انجام داد و دریافت که برخی از بیماری ها مستعد ابتلا به بیماری های دیگر هستند.

تیم تحقیقاتی دریافتند که حدود 25 درصد از افرادی که چربی شکمی دارند به سرطان پروستات مبتلا می شوند. این یافته ها ارتباط مستقیمی بین اضافه وزن و افزایش خطر ابتلا به سرطان پروستات را نشان می دهد.

مردان آواز می خوانند؛  چگونه خطر ابتلا به سرطان پروستات را کاهش دهیم؟

سرطان پروستات که سرطان پروستات نیز نامیده می شود، پیشرفت سرطان پروستات، غده ای در دستگاه تناسلی مردانه است. اکثر سرطان های پروستات به کندی رشد می کنند، اما برخی نسبتا سریع رشد می کنند. سلول های سرطانی می توانند از پروستات به سایر قسمت های بدن، به ویژه استخوان ها و غدد لنفاوی گسترش یابند. اولین علائم بیماری ممکن است ظاهر نشود

در تحقیقات بیشتر، آنها دریافتند که نه تنها اضافه وزن، بلکه داشتن کبد چرب نیز خطر ابتلا به این بیماری را افزایش می دهد. همانطور که می دانید کبد چرب به چاق یا لاغر بودن فرد بستگی ندارد و بر اساس سبک زندگی اشتباه می تواند هر فردی را درگیر کند. در اینجا چند راه برای مقابله با کبد چرب وجود دارد:

1. ورزش

2. خوردن سالم (سبزیجات بیشتر)

3. استعمال دخانیات ممنوع است

4. از الکل سوء استفاده نکنید

5. خواب مناسب

6. آرامش خاطر

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما