نحوه یادگیری زبان انگلیسی در سطح مبتدی

[ad_1]

1. فلش کارت های منظم برای ساخت واژگان و گرامر خود بسازید.

فلش کارت ها راهی عالی برای افزایش دایره لغات و بهبود درک شما از زبان انگلیسی و دستور زبان، صرف نظر از سطح یا تجربه هستند. وقتی یک دقیقه فرصت دارید، همیشه مجموعه ای از فلش کارت ها را برای بررسی همراه داشته باشید. می توانید فلش کارت های خود را بسازید یا ست های آماده بخرید.
نحوه یادگیری زبان انگلیسی در سطح مبتدی
2. یادداشت ها را در قسمت های مختلف خانه بچسبانید.
هر روز برخی از وسایل خانه را با یادداشت های انگلیسی برچسب بزنید تا به آنها یادآوری کنید که چه هستند. یک راه سرگرم کننده و آسان برای ایجاد واژگان روزمره. برای مثال می توانید روی میز آباژور، یخچال، کامپیوتر و میز ناهارخوری خود برچسب بزنید.
نحوه یادگیری زبان انگلیسی در سطح مبتدی
3. Duolingo را امتحان کنید.
Duolingo یک برنامه رایگان آموزش زبان آنلاین مبتنی بر بازی های تعاملی است که می تواند به شما در یادگیری لغات، گرامر و موارد دیگر کمک کند. سعی کنید هر روز به مدت کوتاهی از این برنامه برای افزایش دایره لغات خود استفاده کنید. می توانید یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید و از آن در تلفن، رایانه یا تبلت خود برای کمک به یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید.
نحوه یادگیری زبان انگلیسی در سطح مبتدی
4. مطالب را از شبکه معلم نگهبان دریافت کنید.
یک منبع خبری انگلیسی زبان که مطالب آموزشی رایگان ارائه می کند. وی مطالب آموزشی انگلیسی را گردآوری کرده است. از این مطالب برای شروع دانش اولیه خود در مورد الفبای انگلیسی استفاده کنید.

کتاب گرامر شامل 101 گرامر قابل چاپ می باشد. این برای افراد و همچنین زبان آموزان مبتدی انگلیسی مفید است. این جزوات از طریق وب سایت انگلیسی موز ارائه شده است که جزوات رایگان و راهنمای آموزش زبان را ارائه می کند.

کتاب Big Resource و کتاب Big Activity مجموعه دیگری از دروس هستند که به شما در یادگیری زبان انگلیسی کمک می کنند.

از مزایای Guardian “Toolkits” استفاده کنید. این مطالب توسط کارشناسان مستقل زبان ارائه شده است و شامل دوره های تخصصی است که برای کمک به یادگیری زبان انگلیسی طراحی شده است.
نحوه یادگیری زبان انگلیسی در سطح مبتدی
5. روزانه برای زمان متمرکز مطالعه کنید.
بیست دقیقه یا یک ساعت مطالعه کنید. دور از تلویزیون بنشینید، تلفن خود را خاموش کنید (مگر اینکه از آن برای کمک به خواندن استفاده کنید)، و روی مطالعه خود تمرکز کنید. علاوه بر روش های سنتی مطالعه، روش های زیادی برای مطالعه یک زبان به خصوص انگلیسی وجود دارد.

• اگر در کلاس هستید، پس از بازگشت، هر برگه و سایر تکالیف را مرور کنید. مطالعه در خانه همیشه مفید است. این به شما کمک می کند تا مطالب را در ذهن شما تازه نگه دارید. به هر قسمت از تمرین که امتیاز از دست می دهید توجه کنید و پاسخ خود را برای اصلاح آن تنظیم کنید.

از آزمون آنلاین رایگان استفاده کنید. می‌توانید آزمون‌های آنلاین واژگان نامحدود، و همچنین آزمون‌ها و بازی‌ها را برای بررسی دستور زبان انگلیسی، نحو و موارد دیگر بهبود بخشید.

वापरा از آموزش های صوتی استفاده کنید. به گوش دادن به درس های انگلیسی عادت کنید، به خصوص اگر بخشی از روز را در جاده می گذرانید. این به مهارت های زبانی شما در کنار تلفظ کمک می کند.
نحوه یادگیری زبان انگلیسی در سطح مبتدی
6. با یک دوست مطالعه کنید.
مرتباً فلش کارت های خود را مرور کنید یا مکالمات ساده را تمرین کنید. حتی اگر آنها پیشرفته تر باشند، می توانید از تجربیات و مطالعات آنها تا کنون چیزهای زیادی یاد بگیرید.

یادگیری هر زبانی چالش برانگیز است. داشتن دوستان می تواند به شما کمک کند تا به فرآیند یادگیری بپیوندید، حتی اگر به طور رسمی روی مطالب کار نمی کنید.

• اگر در کلاس با هم هستید، تکالیف یکدیگر را بررسی کنید. این نه تنها دانش و نمرات شما را بهبود می بخشد، بلکه درک شما را نیز بهبود می بخشد.

دسترسی سریع به فردی که می تواند به سوالات پاسخ دهد، مطالعه را سرعت می بخشد و آن را لذت بخش تر می کند. بعدا ازت سوال میپرسن!
نحوه یادگیری زبان انگلیسی در سطح مبتدی
7. مراقب کلمات مترادف باشید.
انگلیسی مطمئناً بیشترین کلمات را در هر زبانی دارد، به این معنی که بسیاری از کلمات دارای یک معنی هستند. اگر یک کلمه مترادف با کلمه دیگر باشد، به این معنی نیست که می توان دو کلمه را جایگزین کرد. تفاوت های کوچک در معنای کلمات می تواند تفاوت بزرگی در استفاده از کلمات ایجاد کند.

مثلاً كلمات «ضعيف» و «لاغر» به يك معنا هستند; اما آنها از مترادف استفاده نمی کنند. کلمه اول دلالت بر این دارد که فرد به قدری لاغر است که ناراحت به نظر می رسد، در حالی که کلمه دوم نشان می دهد که فرد لاغر و در عین حال جذاب و سالم است.

व्याख्या قبل از استفاده از مترادف ها در جمله، تعریف آنها را بررسی کنید. همانطور که دایره لغات خود را گسترش می دهید، به شما کمک می کند تا درک خود را از زبان انگلیسی افزایش دهید.
نحوه یادگیری زبان انگلیسی در سطح مبتدی
8. حروف عجیب و غریب را به خاطر بسپارید.
برخی از روش های متناقض یادگیری املای آوایی می تواند یادگیری زبان انگلیسی را کمی خسته کننده کند. هنگامی که با یک کلمه خاص مشکل دارید، ببینید چگونه آن را به اشکال دیگر بیان می کند. حتی ممکن است برای چند لحظه دیگر شما را ناامید کند. اما به شما یادآوری می کند که قوانین املای انگلیسی استثناهای زیادی وجود دارد و برای تسلط بر زبان انگلیسی باید این را تشخیص دهید.

به عنوان مثال، برخی از کلمات دارای حروف کوچک مانند “knife” و “honor” هستند.

در برخی موارد قواعد دستوری نیز برای حروف وجود دارد، همانطور که در اکثر کلمات “e” با “i” (اما نه همیشه!) “Y” جایگزین می شود و به جمع کلمه “ies” اضافه می کنیم.
نحوه یادگیری زبان انگلیسی در سطح مبتدی
9. تفاوت های ظریف بین افعال را شناسایی کنید.
یادگیری زبان انگلیسی و افعال نیز می تواند چالش برانگیز باشد. افعال زیادی در زبان انگلیسی وجود دارند که به همین معنی هستند. اما بسته به روشی که انتخاب می کنید، معنای جمله می تواند بسیار متفاوت باشد.

برای مثال، «می‌توانم» و «می‌توانم» معانی متفاوت (اما مشابه) دارند. «می» به شما پیشنهاد می کند که مؤدبانه برای انجام کاری اجازه بگیرید، در حالی که «می توانم» نشان می دهد که کاری ممکن است.

با تکنیک های فعلی که از افعال رایج می آیند آشنا شوید.
نحوه یادگیری زبان انگلیسی در سطح مبتدی
10. به یاد داشته باشید که غلط املایی می تواند گمراه کننده باشد.
در زبان انگلیسی، بسیاری از کلمات همانطور که تلفظ می شوند تلفظ نمی شوند. حتی اگر املای آنها یکی باشد. این به این معنی است که ممکن است اشتباه املایی داشته باشید.

به عنوان مثال، کلمات “buff”، “سخت” و “سرفه” به همان چهار حرف ختم می شوند. اما هر کلمه متفاوت تلفظ می شود.
نحوه یادگیری زبان انگلیسی در سطح مبتدی
مرحله دو
مکالمه و نوشتن به زبان انگلیسی
1. هر زمان که بخواهید می توانید انگلیسی صحبت کنید. اگر یکی از همسران شما در حال یادگیری زبان انگلیسی است، بهترین گزینه این است که با یکدیگر به زبان انگلیسی صحبت کنید. این ممکن است گاهی اوقات خسته کننده باشد. اما هیچ اقدامی بهتر از صحبت کردن به زبانی که می خواهید یاد بگیرید وجود ندارد.

شغلی پاره وقت پیدا کنید که به انگلیسی صحبت کنید. مکان هایی با تعداد زیادی مسافر ایده آل هستند. زیرا تضمین کننده مکالمه به زبان انگلیسی با بسیاری از مسافران در سراسر جهان است.

• از آنجایی که انگلیسی زبان اصلی ارتباط با دنیای اطراف شماست، احتمالاً می توانید انگلیسی خود را در مکالمات روزمره با غریبه ها تمرین کنید. به عنوان مثال، هنگام سفارش غذا یا خرید یک کالا در یک شهر بزرگ، به صندوقدار به انگلیسی سلام کنید. اگر آنها به زبان انگلیسی پاسخ دهند، شانس خوبی برای یادگیری زبان دارید.
نحوه یادگیری زبان انگلیسی در سطح مبتدی
2. به انگلیسی بنویسید.
فراتر از هر دوره رسمی، حتماً نوشتن در مورد کارهایی که دوست دارید به زبان انگلیسی انجام دهید را تمرین کنید. ساده ترین گزینه نگهداری مجلات انگلیسی است. هر شب، فقط در مورد روز خود یا آنچه در مورد آن فکر می کردید بنویسید.

حتی پس از یادگیری گرامر پیشرفته تر، می توانید بدون هیچ تلاشی از مهارت های جدید زبان انگلیسی استفاده کنید.

با یکی از دوستان از طریق نامه مکاتبه کنید. این یک روش سرگرم کننده برای تمرین است. زیرا با این کار باید با دوست خود صحبت کنید.
نحوه یادگیری زبان انگلیسی در سطح مبتدی
3. در جوامع یادگیری آنلاین تمرین کنید.
اگر یک شریک مکالمه قابل اعتماد ندارید، می توانید آن را آنلاین پیدا کنید. مردم در سرتاسر جهان در حال تلاش برای یادگیری زبان انگلیسی هستند و بسیاری دیگر به دنبال یک شریک صحبت کردن هستند. وب سایت هایی وجود دارند که به افراد کمک می کنند تا یک زبان را با هم یاد بگیرند.

از Speaky استفاده کنید. یک حساب کاربری رایگان در وب سایت Speaky ایجاد کنید و شرکای تماس را بر اساس علایق مشترک پیدا کنید. این سایت به شما امکان چت از طریق متن و تماس صوتی و تصویری را می دهد. Speaky همچنین یک برنامه تلفن همراه ارائه می دهد که به شما امکان می دهد در حین صحبت کردن تمرین کنید.

قهوه را چک کنید Coeffee یکی دیگر از پلتفرم‌های آموزش آنلاین زبان است که می‌توانید در آن بازی کنید تا به یادگیری کلمات و عبارات انگلیسی کمک کنید.
نحوه یادگیری زبان انگلیسی در سطح مبتدی
4. بر تلفظ صحیح تاکید کنید.
کتاب را با صدای بلند به زبان انگلیسی بخوانید و کلماتی را که از آنها مطمئن نیستید بیابید. این احمقانه به نظر می رسد، اما برای تسلط بر زبان نیاز به تمرین زیادی است.

شعر یا داستان انگلیسی مورد علاقه خود را با صدای بلند بخوانید. معرفی قافیه های انگلیسی نشانه بیشتری برای تلفظ برخی کلمات می دهد.

صدای خود را ضبط کنید. گوش دادن به صدایتان به شما کمک می کند وقتی با صدای بلند صحبت می کنید تشخیص دهید چه کلمات و صداهایی ممکن است مرتکب اشتباه شوید، سپس متوجه خواهید شد که چقدر اشتباه کرده اید و خودتان را اصلاح می کنید.
نحوه یادگیری زبان انگلیسی در سطح مبتدی
مرحله سوم
هر روز به زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنید.
1. هر روز چیزی به انگلیسی بخوانید. یک کتاب آنلاین، روزنامه یا مقاله به زبان انگلیسی بخوانید. این به سرعت دایره لغات انگلیسی شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند یاد بگیرید که چگونه در مورد فرهنگ انگلیسی و رویدادهای جاری بنویسید و صحبت کنید. در حین مطالعه موضوع را توضیح دهید و هر روز این نکات را بیشتر درک کنید.
نحوه یادگیری زبان انگلیسی در سطح مبتدی
2. فیلم ها و برنامه های تلویزیونی انگلیسی را تماشا کنید.
با دقت به آنچه هنرمندان می گویند گوش کنید. در ابتدا ممکن است فکر کنید که آنها خیلی سریع صحبت می کنند. بنابراین در صورت لزوم استراحت کنید یا استراحت کنید. این می تواند راه جالبی برای افزایش دانش و دانش زبان انگلیسی شما باشد بدون اینکه احساس کنید در حال کسب دانش در این زمینه هستید.

همچنین به پادکست های “آهسته انگلیسی” گوش دهید. برای کمک به یادگیری، می توانید پادکست های خبری را فهرست کنید که به آرامی و به راحتی به زبان انگلیسی توزیع می شوند.

همچنین می توانید به پادکست های تاریخی معروف به زبان انگلیسی گوش دهید یا مستندهای انگلیسی تماشا کنید.

مشاهده بدون زیرنویس. اگر متوجه نشدید زیرنویس را ببینید. اما خودتان به بازیگران نگاه کنید و فقط زمانی که نمی توانید داستان را دنبال کنید یا از کلمات خاصی مطمئن نیستید زیرنویس را بخوانید.

نگاهی به عباراتی بیندازید که ممکن است با آنها آشنا نباشید و انگلیسی زبانان معمولا از آنها استفاده می کنند.

دوباره فیلم های انگلیسی مورد علاقه خود را بدون زیرنویس تماشا کنید. از آنجایی که می دانید چه خبر است و حتی می توانید چند خط را حفظ کنید، توسعه دانش انگلیسی را تسهیل خواهید کرد.
نحوه یادگیری زبان انگلیسی در سطح مبتدی
3. تفریح، استراحت و فعالیت های روزانه به زبان انگلیسی.
بازی های کلمه ای مانند Bogle یا Scrabble را انجام دهید. انگلیسی صحبت کنید. آهنگ های انگلیسی مورد علاقه خود را با صدای بلند پخش و بخوانید.

به ایستگاه های رادیویی انگلیسی زبان گوش دهید. اگر کسی در منطقه شما در دسترس نیست، برخی از آنها را آنلاین پیدا کنید. ایستگاهی را انتخاب کنید که در مورد چیزهایی که دوست دارید صحبت کند.

موتور جستجوی رایانه خود را برای گزارش نتایج به زبان انگلیسی بازنشانی کنید. اکتشافات ممکن است کمی بیشتر طول بکشد. اما همچنین یک راه عالی برای یادگیری یک زبان جدید است.

منبع: wikihow

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما