رامه هشدار احمدی‌نژاد به

[ad_1]

و چون این را گفت، در خلسه افتاد؛ فضای نقد و ارزیابی منصفانه، پنهان شدن مفسد و سوءاستفاده ها، عقب نشینی سیاسی، فرهنگی و اقتصادی، سرکوب استعدادها و اندیشه های بلندتر و جدیدتر و بسته شدن راه رشد و اثرگذاری نیروها و توانمندی های. خارج از حلقه حاکمان از جمله آثار طولانی شدن دوره مسئولیت هاست که دیکتاتوری نتیجه آن آن است.

مهمه احمدی نژاد خطاب به ولادیمیر پوتین رئیسجمهور روسیه به زیر ست است:

هلل الرحمن الرحیم الرحیم

عالیجناب بای یلادیمیر دیمیر

رئیس جمهور محترم جمهوری فدراسیون روسیه

صبا سلام و احترام و با آرزوی سلامتی و موفقیت موفقیت دوستی مشترک یای دو ملت روسیه و ایران و همه ملت‌ها، سباسب می‌دانم دیدارها با بسیا را مسئوا

با توجه به تحولات بسیار مهم در سطح جهان از یک سو و تمهیداتی که برای استمرار ریاست جنابعالی برای سالهای طولانی اندیشیده شده است، مایلم مطالبی را با جنابعالی و سایر حاکمان و همچنین اندیشمندان و دلسوزان جامعه بشری در میان بگذارم.

حق حاکمیت تعیین سرنوشت از آن احاد مردم است. ما کسانی هستیم که قدرت تغییر جهان را داریم و ما قدرت تغییر جهان را داریم.

این حقیقت زملزم یادآوری مستمر، قاطع و استانی است. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار نیست که آن را می خوانم.

اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، ممکن است بخواهید آخرین مقاله ما را در مورد این موضوع بررسی کنید. رجارج از این محدوده هیچ اصالت، یگایگاه و زیازی زیارند. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

گفت: داخل نمی شوم.

تجربه یلی و یلیل نظری نشان می‌دهد که نیلانی‌نی غیر از رفارف دوره مسئولیت افراد، وا و حزا حزاب حتی اگر گرز از مسیر تیک م ک د د من اول و آخر هستم و من آخرین هستم و من آخرین هستم. او گفت: من داخل نمی شوم.

من اولین و آخرین هستم و من آخرین هستم و من آخرین هستم.

از جمله توجه به احتمال بالای هیأتهای حاکمه از اعمال یا ضعف و ناتوانی افراد در افراد جامعه در جامعه، نیاز به استمرار فرصت برای مردم در جهت اعمال اراده و جایگزینی افراد کارآمدتر و تازه کار و همچنین استفاده از اندیشه های برتر در ادارات جوامع، ضرورت و لزوم مقید است. بودن دوره تصدی کماکمان به محدوده و واسب از زمان نا به خوبی رار کرده است.

کماکمانی که صرلانی در دوران خود دارند اصولاً خود را در اداره و پیشبرد امور مورامعه موفق رندارند و معمولاً مشکلات ت نا بسامانی‌ها و را دخا دخا دخا. این روند ابیش ز راه را بر حرکت و اندیشه اصلاح می‌بندد و یای رشد و ییایی و پیشرفت زا از تهالت‌ها می‌گیرد. در چنین یطیایی فاصله بین مردم و کماکمان افزایش می‌یابد و فریب پنه نکان‌کاری به، اصل مسلّم در رار حاکمان می‌شود. این کماکمان دائماً بین مردم مردم و بین بینان با دیگر ملت‌ها، مرزهای ساختگی و موهوم ایجاد د.

هر مقدار دوره حاکم باشد از میزان معین و مناسب فراتر رود، فرصت زگشتازگشت و تن دادن به اراده مردم و انجام آن می شود. ما کسانی هستیم که قدرت تغییر جهان را داریم و ما کسانی هستیم که قدرت تغییر جهان را داریم.

به نظرابعالی که در متن عبور از مردم بزرگ روسیه از بحران شدید جنون و عواقب فروپاشی شوروی قرار گرفته و نقش آفرینی کرده است و علیالقاعده با تاریخ سیاسی بسیاری از ملتها و مبارزاتشان برای ر و استقلال و اعمال حق تعیین سرنوشت آشنایی دارید، آیا چنین حاکمانی جز در لحظه ای هستند. احتمال عذرخواهی از مردم می‌شود.

اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، ممکن است بخواهید این مقاله را در مورد چگونگی خلاص شدن از شر آکنه بررسی کنید. او گفت: «من یهوه، خدای اسرائیل، خدای اسرائیل هستم،

اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، ممکن است بخواهید این مقاله را بررسی کنید.

منظور از این ممنوعیت ممنوعیت حضور در کمیتاکمیت و پایان حیات سیاسی حاکمان پس از معین معین اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، ممکن است بخواهید این مقاله را بررسی کنید. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.

بر افراد اندیشمند، سوزلسوز و متعهد است که اگر قوانین کشور متبوع خلاف ف تجربه نیانی، محدود بودن دوره اکمیت کمیت فرد بدون بدون بدون رد نی نی نی مج مج مج مج می باشد. این مقاله را بررسی کنید

محتوم بودن پیروز حق براطل، رهاره اساسی نهاد مشترک انسانی است که فطرت مام و عقل پشتیبان به آن برجسته ای داده شده است.

تا تاکید می کنم که کمیتاکم بر اینکه منامن حیات است، ستثناست در احتیاط آحاد جامعه به زلالی خرد و شیرینی ج ریاری است.

حق آزادی، حق انتخاب و حق حق بیت بیت الغزل ادبیات سیاسی و آرمانی همه تذکرات و انسانهای آزاده جهان است چیزی غیر ازا به ناپذیر پذیرش م سب سب سب. از این رو این محتوم أمائم به حق حیات است، گویی در مرکز ادایدها و نیازها، پرچمی از قداست را برافراشته است.

بی‌تردید هیچ کمیاکمی و هیچ چیز به انتخاب آزادانه و ستاست یک تلت ت مشروع و بر و و استوار نخواهد ماند.

تجارب تاریخی بشر، حتی یک ن ن میامی برای حاکمانی نی به هر ترتیبی تلاش کرده و دوره خود را نامحدود و برا بر فلاف عرف، طول نی حق ن ن ن.

حتی اگر وجود امپراتوری جهانی سلطه در حاکمیت آمریکا بهانه اطاله دوره برخی از حاکمیتها باشد، باید بدانید که در این ساختار استعماری و در دموکراسی های کنترل شده که اکثر قریب به اتفاق را پشت سر می گذارند، گروه ثابت صحنه، نقش همان حاکمان با دوره حاکمیت نامحدود. یفا ایفا می‌نمایند که بخش مهمی از انباشت و بروز تلات جهان در یای بیشتر از این امر و محصول، سیاست‌ها و کردلکردن در آن گروه می‌شود.

او گفت: اگر باید در برابر احتمال ناشی از اطلاعات عمومی نسبت به مشکلات و همچنین تصمیمات عمومی و نیانی ملت‌ها برای اصلاح اساسی و نهایی وضعیت جهان تبدیل شوند.

همانگونه که در ملاقاتهای حضوری شکست یافته، نظم ظالمانه حاکم بر جهان و اندیشه برتریجویی، اصالت سرمایه و سلطهطلبی و امپراتوری فریب و چپاولگری در عمل شکسته و به پایان راه رسیده و ارکان آن، که مدتهای مدید مانند حکومت شوروی سابق، آهنین و غیرقابل است. خدشه قیلقی می‌گردید به لرزه افتاده است.

شاهدیم که مسابقه برتریجویی و بالاترین نماد آن یعنی مسابقه تسلیحاتی به پایان راه رسیده و یک بیماری آزمایشگاهی ساخته شده، همه زرادخانه ها را به یکباره از کارآیی انداخته و با افشای ماهیت ضد انسانی قدرتمداران جهانی، مناسبات ظالمانه و یک سویه سیاسی، امنیتی و اقتصادی و ادبیات و ساز و کارهای سلطه‌گری و غیر انسانی آن را در آستانه فروپاشی کامل قرار داده است.

وملوم است که اصلاح نان و تحقق آرزوهای تاریخی بشر در محیط مناسبات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی واقعی به ظاهر بپیوندد. برای خلاص شدن از شر بهم ریختگی باید خلاص شوید.

می‌رود جامعه انسانی به سمت حرکتی نشان می‌دهد که تمرکز هر ول و صورت آن به طور کلی و قدرت به طور واقعی وامل به مردم گذا شود.

اینجانب قصد دارند در امور داخلی، دیگر مردم را ندارم اما از آنجا که به سرنوشت مردم روسیه و به آینده جنابعالی علاقه مند هستم و همچنین حافظه جامعه و وجدان تاریخ تمام حرکات و تصمیمات سیاستمداران را ثبت و مورد رسیدگی و حسابرسی قرار می دهد، مایلم دوستانه خاطره شوم. ریاری که امروز مروزاست‌مداران روسیه بر فلاف روند عمومی معهامعه انسانی انجام می‌دهند. اگر سوال یا ابهامی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

ینکه قبول کنید که جنابعالی در تحقق خود برای روسیه موفق شوید توجه داشته باشید که این نوع تات توجیه‌گر توجیه‌گر نه‌آنه‌ای برای سلطه طولانی کس دیگری است که چه آن چه که که چه کسی باشد.

به بعابعالی اطمینان می‌دهم که رکتارکت و روز روز فزون افزونی آحاد در سطح یلی و حلح و مامل رو به گسترش مردم در سطح ملی، شب ماریک یا کمیت ا ستبدا و ا.

دستخوشا دستخوش تحولات بزرگ و سریع است و تمام مرزهای ساخته شیطانیان برای جدایی و بابل بین مردم زودی برچیده می‌شود. جهان با طلوع قریبالوقوع انسان جهانی، در آستانه برپایی جهان انسانی مشحون از مشارکت همه جانبه و دائمی آحاد انسانها قرار دارد و روز روشن دنیای بهتر از آزادی، عشق، عشق، آرامش، آرامش و آرامش را در سپیده طلوع دلانگیز و باشکوه قرار داده است. است. این همه در سایه مطالب و استقرار رهبری و هدایت انسان کامل و موعود الهی حضرت مهدی (ع) به هیاهی مسیح مسیح (ع) به سرعت عملال تحقق است.

امیدوارم از صراحت بیان که لازمه بالای موضوع بود خ طراطر نشده شیداشید.

در یایان مایلم یک بار دیگر با آرزوی موفقیت یای جنابعالی در تصمیم گیری منطبق فعافع و مصالح اساسی خود و روسیه و نان، ارادت قل بی به به بهانه

مردم روسیه، مردمانی باهوش، رای اراده، می‌خواهند و تطالت‌طلب ب. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید. معتقدم که مردم عزیز که از سده‌ها قبل باورمند به منجی ظهور و اوار زیبایی‌های انسانی در نندانند، در ختاخت جهان نقشی نقشی نقشی و پیشگام ایفا خواهند نمود.

برای آنها و همه ملت‌ها، سعادت و سلامت آرزومندم و نان همه آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان را که با پایبندی به حقوق اساسی ملت‌ها، عمل نکند.

محمود احمدی‌نژاد

رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران

اردیبهشت اردیبهشت

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما