استقلال و گل گهر بهترین بازی های لیگ بودند

[ad_1]

خبرگزاری مهر: مدافع سابق تیم فوتبال استقلال از ابتدای فصل تاکنون شاهد بازی جذابی نبوده ایم، گفت: دیدار استقلال و گل گهر سیرجان فنی ترین بازی لیگ بود.

محمدرضا شکورجاده در خصوص پیروزی 2 بر 2 استقلال مقابل گل گهر گفت: هفته ها بعد شاهد یک بازی جذاب و دیدنی دو تیم در لیگ برتر بودیم که به صدر جدول رسیدیم؛ همه انتظار یک بازی تهاجمی را داشتند. هر دو تیم

مدافع سابق استقلال افزود: آبی ها در نیمه اول فوق العاده به نظر می رسیدند، در دقیقه اول تهاجمی به گل رسیدند، این روند ادامه داشت و موفق شدند گل دوم را به ثمر برسانند. باز هم دیدیم که استقلال در آخرین دقیقه نیمه اول صاحب پنالتی شد، متاسفانه وریا غفوری نتوانست به اندازه گل اول گلزنی کند. در نیمه دوم گل گهر به دنبال رسیدن به امتیاز سه امتیاز بازی بود. این تیم یک بار تلاش زیادی برای گلزنی کرد اما حضور دروازه بان آماده ای به نام «مظهری» درون دروازه استقلال مانع از رسیدن گهر به تساوی شد.

شکورجاده تاکید کرد: استقلال می داند که داشتن دو دروازه بان خوب برای تیم خوب است. من و همه فوتبالدوستان معتقدیم رشید مظهری بهترین دروازه بان حال حاضر کشورمان است و بدون شک می تواند شماره یک تیم ملی ایران شود. استقلالی ها با توجه به پس انداز هایی که در چند دیدار اخیر مقابل رقبا انجام داده اند، آمادگی خود را به اهالی فوتبال نشان داده اند و حالا سرمربی تیم ملی ایران از داشتن دروازه بان بسیار آماده راضی و خوشحال است.

وی با انتقاد از عملکرد مدافعان استقلال گفت: آبی ها توانستند سه امتیاز این بازی را کسب کنند اما نواقص خط دفاعی برطرف نشده است. متأسفانه مدافعان استقلال مقابل گل گهر اشتباهات زیادی را مرتکب شدند که اوج آن ضربه دقایق پایانی گادوین منسا بود که البته مظهری به خوبی آن را برگرداند. محمود فکری یکی از بهترین هافبک های دفاعی فوتبال ایران باید به خط دفاعی خود نظم بیشتری بدهد و در صورت نیاز بیشتر تمرین کند. اگر این روند ادامه پیدا کند، استقلال در آینده با مشکلاتی مواجه خواهد شد، بنابراین کادر فنی استقلال باید بیشتر از گذشته برای مدافعان این تیم تمرین کند.

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار روز دوشنبه (15 دی) تیم فوتبال استقلال و آلومینیوم اراک گفت: قطعا بازیکنان خطیبی انگیزه بالایی دارند تا بتوانند استقلال را شکست دهند یا در تهران به تساوی برسند، بنابراین محمود فکری باید آنالیز خوبی از حریف خود داشته باشد و نقاط ضعف و قوت حریف را دریابد. او باید تیمش را با توجه به شرایط آلومینیوم اراک تمرین دهد تا بتواند در این بازی پیروز شود و برتری خود را حفظ کند.

شکورجاده در پایان خاطرنشان کرد: برد مقابل آلومینیوم اراک می تواند استقلالی ها را در شرایط خوبی برای دیدار مقابل پرسپولیس رقم بزند، چرا که پرسپولیس اکنون در دو بازی اخیر دو تساوی و چهار امتیاز از دست داده است و قطعا می تواند همین روند را دنبال کند. برای کسب مقام اول جدول ابتدا مقابل سپاهان و سپس مقابل استقلال پیروز شوید.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما